Sign in to follow this  
Followers 0
raddex

Tachometr 206

9 posts in this topic

Mam prosbu nevi nekdo cim by to mohlo byt me proste z niceho nic odesel tachometr na 206 a v servisu nevi co tomu je a do peugeotu se mi s tim jet nechce moc penez.Tak kdyby nekdo vedel tak bych byl rad za nejakou radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAk dlouho máš to auto ? Otec koupil 206 , ze začátku pohoda cca po 2 měsících tomu začal blbnout tachometr , za jízdy najednou přestal jít pak zas naskočil , když vypadl tachec tak to ani nepočítalo km ... byl s tím i v peugeotu na diagnostice , nic nezjistili (zrovna to šlo) diagnostika žádnou chybu nehlásila , mám známý který dělaj do peugeotu tak se to tam odvezlo a bylo zjištěno že se někdo vrtal v palubce a že je chyba pravděpodobně v ní , s tímto zjištěním jel zpět do peugeotu tam si ho nechali na pozorování a opravdu nějaká sočástka vadná na přístrojové desce, navrhly mu opravu za 9000 nebo novou za 11000 , teď má novou a je to v pohodě

Share this post


Link to post
Share on other sites

já bych ho odvez do peugeotu na \"pozorování\" no laik , podle mě to vypadá na přístrojovku.... ale snad ti někdo poradí líp , jo jinak autu nic není ? co ostatní kontrolky , km to počítá ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

V peugeotu řekli, že je tam v pytli nějaké čidlo. Prej stojí 2 až 4 tisíce. Nevíte kde to čidlo přesně je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ted menil cidlo na prevodovce, pri vyssich teplotach a teplem motoru mi zacala padat raficka na nulu az nekdy prestala ukazovat definitivne, soucasne se prestaly nacitat kilometry. Zkousel jsem vymenit troje ruzne budiky, u vsech se to projevovalo stejne - diagnozu jsem tedy urcil jako spatne cidlo.To je umistene na vystupu z prevodovky, tam kde je do ni nasunuta prava poloosa. Cidel je vic druhu, napriklad jen u 406ky stareho modelu jsou dva typy, podle roku vyroby, cena u jednoho 4000 a u druheho 1000Kc ( nove u peugeot ) cena na vrakovisti 500Kc, vymena svepomoci doma cca 10minut, povoleni jednoho sroubu, vytazeni, nasunuti jineho cidla a utazeni sroubu

cidlo_tacho.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co nazacatek zkusit rozdelat ty budiky, cely to procistit a kontakty prostrikat kontaktolem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kveton

a co nazacatek zkusit rozdelat ty budiky, cely to procistit a kontakty prostrikat kontaktolem?

cece, prave ta skutecnost, ze v momente kdy spadne nebo blbne rucicka rychlomeru blbne nebo nefunguje nacitani vzdalenosti ukazuje spis na chybu mimo budiky, tzn ze nejde do budiku signal od cidla a chyba je pak nejspis v tom cidle.

Cidlo samotne je otacejici se magnet a par elektronickych soucastek na desce plosnych spoju ( to vse zalite uvnitr toho plastu - takze neopravitelne ) Ale samozrejme za pokus stoji vyzkouset asi vse mozne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.