M.a.R.i Odesláno 13. srpen 2006 Sdílet Odesláno 13. srpen 2006 Tak vlastním cca 4měsíce P405 SRI 2.0 89kW rv 93 (možná novější, stáří určeno odhadcem při dovozu z Holandska koncem roku 2000), auto je na LPG Auto chci mít v co nejlepším stavu, zrovna minulej tejden sem do něj nacpal 11000 za brzdy,čepy,oleje,manžety... Motor mi za ňákejch 5000km nesežral ani decku oleje, neklepe, řekl bych,že je i tichej). Akorát mi teď začalo vytejkat voda, mechanik říkal,že je to vadná vodní pumpa. Zkoušel jsem chladící system utěsnit jedním tekutým přípravkem,takže možná už neteče. To se uvidí 1) Chcípání Ale už od koupi vozu mě štve tohle. Když jede auto na benzin, tak poměrně často chcípe motor při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, otáčky klesají až motor chípne, při jízdě na plyn se to taky stává,ale není to tak časté. 2) Startování Auto většinou chytne ihned,ale někdy se stane. Že motor okamžitě co chytne,tak hned chcípne. Pak musím točit tak 8-15s aby motor chytnul, pak už je to v pohodě. 3) Vynechávání motoru Při jízdě na benzín, auto při zátahu vynechává-motor škube 4) Dynamika Auto se mi zdá strašně líný, na to, že má 89kW. Zkoušel sem sprint s kámošem (Octavia rv97-98, 1.6 75koní), předjel mě o dýlku nebo dvě auta. Natočil sem i zrychlení mobilem, je to natáčeno na 16\" 205/55/16, při jízdě na plyn. Když jedu na benzín,tak se mi zdá dynamika ještě horší. 5) Ostatní Na autě se občas objeví oranžová kontrolka \"K\" - chyba v motoru, objevuje se náhodně a není s tím spojena žádná zjevná závada. Auto bylo přitáhlý z holandska a jezdil tady s tím 60letý podnikatel, hlavně do zahraničí, bylo servisováno v Neplachově, což je v JČ vyhlášenej servis O auto bylo pěkně pečováno,takže to nebylo žádný prase Motor má najeto 228000,ale vypadá to,že byl motor v roce 2002 měněný,neboť bylo vymazáno číslo motoru z techničáku. Každý kdo s tím jel, tak říkal,že tolik určitě najeto nemá nebo je po generálce Motor má olej Shell Helix Plus Od tý doby,co ho mám,odešlo čerpadlo. Řešeno výměnou za čerpadlo Bosch z vrakoviště, před 2000km jsem měnil vzduchový filtr. Na motoru nic jinýho děláno nebylo, kromě výměny oleje před 5dny. Navzdory všem opravám,výměnam, se auto chová stejně. Poraďtě prosím, strašně mě to štve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 13. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2006 Video je na emailu soubory.soubory@seznam.cz Heslo: hovno je to format 3gp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 13. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2006 System LPG je BRC, auto mělo spotřebu na 14\" 185/65/14 10l LPG, s 16\" 205/55/16 12,28LPG. V dynamice jsem změnu po výměně kol nepoznal, jinými slovy. Jede to pořád stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 13. srpen 2006 Sdílet Odesláno 13. srpen 2006 kámoš měl podobný problém Chcípalo to , auto bylo línější , škubalo to v motoru - chyba byla v motoru , musel ho rozdělat - vyměňoval pístní kroužky a ještě cosi ale už si nevzpomínám snad ti to pomůže [upravil dne 13/8/2006 raspa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 19. srpen 2006 Sdílet Odesláno 19. srpen 2006 Původně zaslal: M.a.R.i Tak vlastním cca 4měsíce P405 SRI 2.0 89kW rv 93 (možná novější, stáří určeno odhadcem při dovozu z Holandska koncem roku 2000), auto je na LPG Auto chci mít v co nejlepším stavu, zrovna minulej tejden sem do něj nacpal 11000 za brzdy,čepy,oleje,manžety... Motor mi za ňákejch 5000km nesežral ani decku oleje, neklepe, řekl bych,že je i tichej). Akorát mi teď začalo vytejkat voda, mechanik říkal,že je to vadná vodní pumpa. Zkoušel jsem chladící system utěsnit jedním tekutým přípravkem,takže možná už neteče. To se uvidí 1) Chcípání Ale už od koupi vozu mě štve tohle. Když jede auto na benzin, tak poměrně často chcípe motor při vyřazení nebo sešlápnutí spojky, otáčky klesají až motor chípne, při jízdě na plyn se to taky stává,ale není to tak časté. 2) Startování Auto většinou chytne ihned,ale někdy se stane. Že motor okamžitě co chytne,tak hned chcípne. Pak musím točit tak 8-15s aby motor chytnul, pak už je to v pohodě. 3) Vynechávání motoru Při jízdě na benzín, auto při zátahu vynechává-motor škube 4) Dynamika Auto se mi zdá strašně líný, na to, že má 89kW. Zkoušel sem sprint s kámošem (Octavia rv97-98, 1.6 75koní), předjel mě o dýlku nebo dvě auta. Natočil sem i zrychlení mobilem, je to natáčeno na 16\" 205/55/16, při jízdě na plyn. Když jedu na benzín,tak se mi zdá dynamika ještě horší. 5) Ostatní Na autě se občas objeví oranžová kontrolka \"K\" - chyba v motoru, objevuje se náhodně a není s tím spojena žádná zjevná závada. Auto bylo přitáhlý z holandska a jezdil tady s tím 60letý podnikatel, hlavně do zahraničí, bylo servisováno v Neplachově, což je v JČ vyhlášenej servis O auto bylo pěkně pečováno,takže to nebylo žádný prase Motor má najeto 228000,ale vypadá to,že byl motor v roce 2002 měněný,neboť bylo vymazáno číslo motoru z techničáku. Každý kdo s tím jel, tak říkal,že tolik určitě najeto nemá nebo je po generálce Motor má olej Shell Helix Plus Od tý doby,co ho mám,odešlo čerpadlo. Řešeno výměnou za čerpadlo Bosch z vrakoviště, před 2000km jsem měnil vzduchový filtr. Na motoru nic jinýho děláno nebylo, kromě výměny oleje před 5dny. Navzdory všem opravám,výměnam, se auto chová stejně. Poraďtě prosím, strašně mě to štve No, napisem moj nazor na to: Ked uz si menil olej a brzdy, tak odporucam vymenit aj rozvodovy remen aj s kladkami a rovno aj s tou vodnou pumpou, ak si tak uz nespravil. Ten zatesnovaci bordel do chladiacej sustavy by som nedaval. Ale ked uz je tam... Tiect moze aj netesny spoj na hadiciach chladenia, stava sa to. Odpovede na body: 1) a 2) opotrebovany nastavovac skrtiacej klapky (\"krokovy motor\"). Pri najazdenych 228tkm je to myslim normalne. Ja mam sice 309 1,4, ale tiez sa mi to obcas stane, ze sa mi \"zasekne krokac\" a otacky mi padnu na cca 650, ktore drzi akurat tak nastavovacia skrutka, s ktorou nemozem pohnut, aby som nastavil vyssie otacky... 3) Nakolko sa ozyva kontrolka autodiagnostiky, asi bude problem s potenciometrom skrtiacej klapky, pripadne s nejakym snimacom mnozstva vzduchu. Zisti si to diagnostikou vyblikanim, malo by to ist. Daj si to vyhladat tu na fore. Este by to teoreticky mohli byt sviecky, pripadne zapalovacie kable, alebo rozdelovac. Doporucujem vymenit sviecky. 4) Bud to auto pouzival clovek s lahkou nohou a zlenivelo, alebo je motor v kybli. Alebo neviem co. 5) suvisi pravdepodobne s 3) Skontroluj si este, ci je OK tesnenie pod hlavou (=kontrola oleja v chladiacej kvapaline a naopak, ci neubuda, alebo sa netlakuje voda a pod.) To su moje nazory. Nie som automechanik, ale co-to som tu na fore a z mojej 309 uz pochytil. Tak vela stastia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 21. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2006 Díky moc za rady. Asi to bude běh na dlouhou trať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 25. srpen 2006 Sdílet Odesláno 25. srpen 2006 Řešil jsem podobnej problem u P406 1,8 rok 97, zkoušel a měnil skoro všechno (špatné starty, většinou až na popáté, cukání až do 3000, občasné a nepravidelné rozsvěcování kontrolky diagnostiky atd) a nakonec to bylo čidlo tlaku vzduchu v sacím potrubí cca 1900Kč nové (u 1,8 namontovano skoro uvnitř zatočeného sacího potrubí, musí se demontovat z hlavy) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkazem Odesláno 26. srpen 2006 Sdílet Odesláno 26. srpen 2006 Zkusil bych vyměnit palivový filtr u nádrže. Mně chcípal motor za jízdy, byl vadný drát u rozdělovače. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berkoff Odesláno 27. srpen 2006 Sdílet Odesláno 27. srpen 2006 video uz je pryc, skoda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 28. srpen 2006 Sdílet Odesláno 28. srpen 2006 Od kdy má SRI krokovej motor? Je to ten samej motor jako v 205 GTI až na menší věci a tam je váha vzduchu, ne? Pokud se Ti někdy rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru, tak si udělej diagnostiku klíčkem a zjisti, co Ti to vybliká za chybu [upravil dne 28/8/06 Vertex] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 28. srpen 2006 Sdílet Odesláno 28. srpen 2006 Podívej se, jestli Ti někde nepřisává falešný vzduch ( např . prasklá hadice podlaku ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navi Odesláno 28. srpen 2006 Sdílet Odesláno 28. srpen 2006 Původně zaslal: Vertex Od kdy má SRI krokovej motor? Je to ten samej motor jako v 205 GTI až na menší věci a tam je váha vzduchu, ne? Pokud se Ti někdy rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru, tak si udělej diagnostiku klíčkem a zjisti, co Ti to vybliká za chybu [upravil dne 28/8/06 Vertex] Diagnostika klíčkem ? To slyším poprvé.. mám na své 405 1991 1.6 GLi pořád K kontrolku rozsvícenu, ale subjektivně žádnou závadu nepociťuji. Můžeš mi to tím klíčkem upřesnit ? Díkas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 28. srpen 2006 Sdílet Odesláno 28. srpen 2006 Stačí otočit klíček do polohy kde svítí kontrolky, tuším že poloha 2, pak otočíš klíčkem jako když chceš startovat podržíš asi 4 vteřiny a poté vrátíš zpátky až začne blikat 1x mezera 2x kod 12 začátek a po té se snad rozsvítí kontrolka K znovu a postup se opakuje s vyblikáním chyb. Po každém kodu a tak se pokračuje až do konce kdy se vybliká kod 11 a to je konec diagnostiky. [upravil dne 28/8/06 Vertex] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 29. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. srpen 2006 Původně zaslal: Berkoff video uz je pryc, skoda ... To video tam je stále v rozepsaných, jako příloha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 sem se díval na to videjko a je to dost slabé na stovku za nějakých 14s, na ten výkon - mam o 10 koní míň a šlo to za 10s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BOSSCZ Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Takovej dobrej motor posrat něčim jako je LPG to je humus, měl sem to ve felicii a stačilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koffo Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Taky muze bejt blbe sestelovanej plyn. Jel sem se 405 MI 16 na LPG (zhovadilost). Byla blbe sestelovana, blbe drzela otacky a byl celkem problem ji nastartovat. KajiK rika : pryc s LPG, motor de jak pumpa na s*acky a auto hrozne zlenivi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Původně zaslal: BOSSCZ Takovej dobrej motor posrat něčim jako je LPG to je humus, měl sem to ve felicii a stačilo Plyn patří do kuchyně :myslim:myslim:D:D:D:D:D:papa:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Přesně,plyn nechame na vaření.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Tak konečně to někdo napsal, jedinej plyn vstupující do motoru, kterej uznávám je kyslík a dusík. SRI nemá špatnej motor, ale musí bejt v kastli 205 GTI. Ve 405 je to mrtvola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.