Guest f3rdaaa

Sportovni filtr na diesel

17 posts in this topic

Tak co koumaci? Kdo uz o tom uvazoval? Jaky to bude mit efekt? Stejny jako u benzinu? Pomuze motoru vic vzduchu??

Myslim ze by to melo mit efekt stejny, ale jakozto laik si necham poradit.

Kdyztak doporucte i vhodny filtr na 2.0 HDI 110 k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevymýšlaj nad športovým filtrom. Podstatne sa zhoršuje filtrácia vzduchu a do motora preniká viacej kremičitých častíc a v zmesi s olejom to robí brúsnu pastu. Vidím to ma jednej P 206 1,4. Nárast výkonu ani nespoznáš. Daj radšej chip, keď chceš väčší výkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci vykon, ten mi docela staci (tedaa, kazdej konik dobrej, ale nez chip, tak raci ten filtr - prijde mi min nasilnej), spis bych uvital kdyby to slo rychleji za plynem. (Vidim co mi sem vsichni pisete - Nemel sis kupovat diesel - proste ho mam, tak to nereste.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

u dieselu to ani na vykone moc nepoznat ja to mam v mojej 405 1.9 D a moc sa vykon nezvisil trožku lachsie sa rozbieha .Mne sa aj tak najviav paci ked pridavam ten sičavy zvuk ked to nasava vzduch.ked predbiehaš a podradiš a pridas tak to zasiči proste krasny zvuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky mám na 1.9D a je to stejný jako na benzínu :D, možná trošku líp za plynem

jinak pokud nechcete aby to sičelo kupte si větší filtr, osobně bych nevybíral dle toho výkonu co udává výrobce protože diesel má menší výkon ale vzduchu to žere stejně jako benzín s větším výkonem, vybíral bych podle přuměru orig. potrubí stejný průměr :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já ho mám též ve 405 1.9 D a řek bych, že jede líp v nižších otáčkách jinak výkon se nezměnil , pouze zvuk je trošku dunivější.:papa:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3rdaaa

Tak co koumaci? Kdo uz o tom uvazoval? Jaky to bude mit efekt? Stejny jako u benzinu? Pomuze motoru vic vzduchu??

Myslim ze by to melo mit efekt stejny, ale jakozto laik si necham poradit.

Kdyztak doporucte i vhodny filtr na 2.0 HDI 110 k.

Koukni na bavlnu od JR. stačí v pohodě vložka. Spíš bych bejt tebou šetřil na váhu vzduchu, ta je spotřební zboží a mění se často. Možná budeš překvapenej, jakej rozdíl udělá.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3rdaaa

Tak co koumaci? Kdo uz o tom uvazoval? Jaky to bude mit efekt? Stejny jako u benzinu? Pomuze motoru vic vzduchu??

Myslim ze by to melo mit efekt stejny, ale jakozto laik si necham poradit.

Kdyztak doporucte i vhodny filtr na 2.0 HDI 110 k.

Koukni na bavlnu od JR. stačí v pohodě vložka. Spíš bych bejt tebou šetřil na váhu vzduchu, ta je spotřební zboží a mění se často. Možná budeš překvapenej, jakej rozdíl udělá.

pomoze nova vaha vzduchu aj na 406 2.1TD??? co to asi stoji? a je to narocne na vymenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportovní vzduchový filtr u motoru 1.9 D (64 k)

Použití sportovního vzduchového filtru u motoru 1.9 D přináší následující výhody :

- zvýšení výkonu o 6,72 k

- zvýšení hluku o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 2,08 %

- pocitově motor citelně táhne odspoda

- navíc při použití sportovního filtru u tohoto motoru dochází k přidání šestého rychlostního stupně do převodové skříně, takže automobil pak dosahuje rychlosti 213,68 km/h.

A na závěr malá douška :

Při použití vzduchového filtru dochází k tlakovým ztrátám - takže, ať máte jakýkoliv filtr, vždycky na něm nějaký úbytek výkonu bude. U starých Š120 se sportovní filtr dělat z normální vložky tak, že se propíchala šroubovákem. V případě, že filtr vyndáte zcela, tlakové ztráty odpadají a motor má vyšší výkon.

Nezapomeňte také, že některé motory nemají zařazený odlučovač oleje, a mohlo by se taky stát, že váš čistě sportovní vzduchový filtr bude za chvíli řádně zaflákaný.

A na závěr: čistě sportovní filtr přijde na cca 2000,- Kč, za což koupíte zhruba 10 trapně sériových filtračních vložek. A těch deset výměn vám to auto většinou stejně nevydrží.

A jako vždy, nikomu neradím a za nic nenesu odpovědnost, rozhodnutí je na vás.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Sportovní vzduchový filtr u motoru 1.9 D (64 k)

Použití sportovního vzduchového filtru u motoru 1.9 D přináší následující výhody :

- zvýšení výkonu o 6,72 k

- zvýšení hluku o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 2,08 %

- pocitově motor citelně táhne odspoda

- navíc při použití sportovního filtru u tohoto motoru dochází k přidání šestého rychlostního stupně do převodové skříně, takže automobil pak dosahuje rychlosti 213,68 km/h.

A na závěr malá douška :

Při použití vzduchového filtru dochází k tlakovým ztrátám - takže, ...A těch deset výměn vám to auto většinou stejně nevydrží.

A jako vždy, nikomu neradím a za nic nenesu odpovědnost, rozhodnutí je na vás.

HA-HA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Sportovní vzduchový filtr u motoru 1.9 D (64 k)

Použití sportovního vzduchového filtru u motoru 1.9 D přináší následující výhody :

- zvýšení výkonu o 6,72 k

- zvýšení hluku o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 2,08 %

- pocitově motor citelně táhne odspoda

- navíc při použití sportovního filtru u tohoto motoru dochází k přidání šestého rychlostního stupně do převodové skříně, takže automobil pak dosahuje rychlosti 213,68 km/h.

A na závěr malá douška :

Při použití vzduchového filtru dochází k tlakovým ztrátám - takže, ať máte jakýkoliv filtr, vždycky na něm nějaký úbytek výkonu bude. U starých Š120 se sportovní filtr dělat z normální vložky tak, že se propíchala šroubovákem. V případě, že filtr vyndáte zcela, tlakové ztráty odpadají a motor má vyšší výkon.

Nezapomeňte také, že některé motory nemají zařazený odlučovač oleje, a mohlo by se taky stát, že váš čistě sportovní vzduchový filtr bude za chvíli řádně zaflákaný.

A na závěr: čistě sportovní filtr přijde na cca 2000,- Kč, za což koupíte zhruba 10 trapně sériových filtračních vložek. A těch deset výměn vám to auto většinou stejně nevydrží.

A jako vždy, nikomu neradím a za nic nenesu odpovědnost, rozhodnutí je na vás.

Máš v tom chyby, hlavně v číslech:

- zvýšení výkonu o 0,672, ne o 6,72 k

- zvýšení hluku o 14,83, ne o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 0,208, ne o 2,08 %

- pocitově motor citelně řve už odspoda

Jinak kdo by hledal, by tu asi už nějaké příspěvky o \"sportovních\" filtrech na dieselech našel... konkrétně i na 1,9D, že.

Jinak zásadně doporučuji použití těchto filtrů u modernějších motorů s váhou vzduchu - snížíte tím její už tak značně mizernou životnost a budete si konečně moci (nebo spíše muset) kupovat novou častěji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám sportovní filtr na 1,9 TD protože se mi tam nevešel original airbox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Proky

oddie: můžu se zeptat toto je ta váha vzduchu nebo co to je

Sice sem Vector, ale můžu ti říct, že to je váha vzduchu :D

Cena cca 6. Výměna jak vidíš je velice jednoduchá.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: Proky

oddie: můžu se zeptat toto je ta váha vzduchu nebo co to je

Sice sem Vector, ale můžu ti říct, že to je váha vzduchu :D

Cena cca 6. Výměna jak vidíš je velice jednoduchá.

musim rict,ze v origo servisu me to stalo 4000:mrk.Bylo to tedy pred pul rokem a v Brne;)Jinak souhlasim je to vaha vzducu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.