Sign in to follow this  
Followers 0
Freedy

Koupit - nekoupit 306????

7 posts in this topic

Volal mi kamarád, že našel někde v bazaru 306 1,6 a moc se mu líbí a chtěl radu jestli do toho má jít a na co si dát pozor. 306 jsem doma ještě neměl může nám někdo poradit.

Mělo by to bejt: 306 1,6 combi, 65 kw, r.v.1998, najeto 128000(údajně) km,

Výbava vozidla

ABS, Alu kola 17 palců, AirBag 2x, Převodovka manuální, Alarm, Imobilizér, Centrální zam. dálkově, Klimatizace manuální, Rádio přijímač/mgf, Servo, Pohon přední, Dělená zadní sedadla, El. Okna, Katalyzátor řízený, Otáčkoměr, Střešní ližiny, Tónovaná skla

Tk platná no a cena 99.000 Kč.

Díky F.:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ať si ještě připraví 10 t. na případnou repasi zadní nápravy a 5 t. na olej, rozvoďák a další drobnosti (klima) - aby pak nebyl zklamán, a aby neočekával, že auto je zcela bez vady.

Jinak - s 306 jsou majitelé celkem spokojeni, kombi a klima jsou fajn, tak proč ne?

Snad bude motor v pořádku, (na ty km moc nevěř), ale tyto motory jsou schopny najet i 300 t. km. To už musí risknout.

(Mám jednu 306 doma a dvě ve firmě, máme s nimi dobré zkušenosti.)

PS: pokud mu prodávající nedoloží, že byla dělaná repase zad. nápravy, tak ať zkusí stlačit cenu o 5 až 10 t.

[upravil dne 13.8.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty 1.6 benziny v kombiku se od této ceny pohybují. Takže k ceně neni výhrada určitě. Jinak minimálsně s 10-15tisíci navíc by měl počítat každý, kdo kupuje ojetý auto (rozvody apod...). Takže obecně jestli se mu bude auto líbit, pojede se mu v něm dobře a neuvidí (neuslyší) nějaký viditelný (slyšitelný) vady, tak bych do něj šel. Starší auto je vždy sázka do loterie.

Ať si přečte tohle ... ikdyž to jsou jen takové obecné plky, ale týkají se koupě starších ojetých aut....link

Share this post


Link to post
Share on other sites

at pocita s tim, ze ty kola na to auto nepatri a bude vice nez vhodne je vymenit za 15\".

km jsou zrejme stocene, at si pohlida jestli ma tonovani atest, pozor na zadni napravu, je mozne ze bude potrebovat repas, coz je pet az deset tisic, podle toho v jakym stavu je naprava. vymena rozvodu, oleje, provoznich kapalin vyjde tak na desitku. mozna brzdovy desky a kotouce, zejmena pokud to auto nekde dlouho stalo. doporucuju kontrolu airbagu...

no a jinak takovy ty obecny veci, co tu jiste najdes v historii, uz jsem je sem psal nekolikrat... idealni samozrejme je kontrola v servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani ve snu bych to nekoupil, ty 306 jsou neskutečně předražené, na to co je to za auto. Ale jestli mu to za tu cenu stojí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja by som si dal skontrolovať nápravy lebo tie 17 fakt ne su na to auto.Pravdepodobne dosť trpeli (tie napravy).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem se byl na to podívat. Prodejce samo tvrdil, že je auto doveženo od prvního majitele a nebouraný (hahaha). Z dálky vypadalo docela dobře, ale už při prvním pohledu bylo vidět, že někdo opravoval zadní levej lem blatníku, tak jsem to obešel trošku pořádně a už se to začalo ukazovat. Auto bylo bouchlý na celou levou stranu. Tak jsem kouknul na podvozek a zkusil vzít za levý přední kolo a vono mělo divnou vůli ( údajně je to normální jak tvrdil prodejce). Motor sice naskočil hezky a šel klidně, ale to už jsem voto neměl zájem, takhle zbastlený auto bych opravdu nemoh nikomu doporučit. Dík všem za rady naco si dát pozor.:super:super:super

:super:super:super F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.