kajk Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Zdravým. Asi před 3-mi měsíci mi poprvé spadla ručička tachometru z 90km na nulu. Po několika cca 20s se zase vrátila a ukazovala. Prohledal jsem příspěvky na PEUGEOT-CLUBU a zjistil, že se musí propájet palubka. Řekl jsem si: OK až začne být ručička při jízdě víc na nule než nad ní, tak to propájím. Od té doby se mi to stalo ještě několikrát... Jenže! Včera při 50sátce ve městě opět spadla! Jel jsem ustálenou rychlostí na skoroprázdné ulici, proto jsem si všiml, že když spadla na nulu, tak taky skokově spadl výkon motoru. Hned, asi za 10s se zase vrátila nahoru a s ní se skokově zvýšil výkon motoru na původní úroveň. (Pedál akcelerátoru se ani nepohl - jsem si jist) Předtím jsem si toho nevšiml, protože jsem byl nepozorný. Může studeňák na palubní desce zavinit zároveň skokový úbytek výkonu? Popř. Co by to mohlo být jiného??? Edit: Mám P406 2.0 HDI vyrobeno 11/2000 [upravil dne 11/8/06 kajk] [upravil dne 10.9.2007 Kurt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Jaké máš auto a z kterého roku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 11. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Omlouvám se, zapoměl jsem ... Doplněno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Todle se mi taky stalo. Problém se ukázal v elektrice, třeba projed všechny pojistky. Po čase se ukázalo že je to zase z5 a pojistky byly dobrý. Souviselo to se spínací skříňkou (Oktávka). Klíček bylo potřeba lehce vrátit do polohy I. Jakoby se sám nevrátil po startování. Pak už je to jen na el. zapojení elektroinstalace v autě. Na Oktávce se to projeví tak, že nejde rafita tachometru, nejbou blinkry, trojůhelník, potkávací a dálková světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 11. srpen 2006 Sdílet Odesláno 11. srpen 2006 Len taky tip: Mozno sa nieco skratuje v tej pristrojovej doske. Skrat = znizi sa napatie (mozno na cerpadle) - znizi sa vykon motora. Mozno uplne trepem odveci - diesel nepoznam... Na test by bolo dobre mat zapojeny za jazdy multimeter (napr. do zasuvky od zapalovaca) a ked sa to stane, skontrolovat napatie v palubnej sieti. Ja mam v aute namontovany teplomer aj s meranim napatia v aute a je to velmi dobra vec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 14. srpen 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2006 Ladis: V autě všechno ostatní funguje a nejdelší \"výpadky\" nepřekročily 2 minuty. Durino81: To napětí zkusím měřit. Jak přijedu z práce, tak tam strčím multimetr. Všem: Zkoušel jsem vymontovat palubní desku a podařilo se. Chtěl bych nejdřív vyzkoušet přepájet potenciální studené spoje, ale mám strach, že bych tím teplem mohl zničit nějaké součástky palubky. Poradíte, teré součástky radši neletovat? Díky moc (mám obyčejnou měkkou pájku) [upravil dne 14/8/06 kajk] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 25. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2007 To napětí je pořád stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 10. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2007 Výpadky se zase hlásí: -Zjistil jsem, že na výpadky výkonu a tachometru nemá vliv vlhkost, ale teplota motoru. Při zahřívání asi po 5-8 minutách šel výkon (i ručička tachometru) dolů a po asi 5-10 minutách jízdy to zase naskočí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 10. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2007 koncem července jsem nechal vyměnit snímač rychlosti (snímač otáček kousek nad vypouštěcím otvorem převodovky, nevytekla ani kapka oleje, asi je těsně nad hladinou). Od té doby jsem najel asi 4000 km a problém se neobjevil, takže si dovoluji tvrdit, že závada je vyřešena výměnou snímače (kousíček plastu s konektorem) za 1200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 Původně zaslal: kajk koncem července jsem nechal vyměnit snímač rychlosti (snímač otáček kousek nad vypouštěcím otvorem převodovky, nevytekla ani kapka oleje, asi je těsně nad hladinou). Od té doby jsem najel asi 4000 km a problém se neobjevil, takže si dovoluji tvrdit, že závada je vyřešena výměnou snímače (kousíček plastu s konektorem) za 1200,- Díky za informaci, může se hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.