seven-fifty

kolísání otáček u P406 2,1TD

7 posts in this topic

Zdárec lidi!!!!!!

Mám problém s P406 2,1 td r.v. 97 tj. s čerpadlem Lucas.

Občas po nastartování (teplý i studený) začnou otáčky kolísat mezi cca 1200 až 2000. Po chvíli to vždy přestane. Když se lehce dotknu plynu, tak se motor vytočí do max otáček, což je děsivé...Nevíte někdo kde bude problém? vím, že se to tu už jednou řešilo, ale nikdy se nic nevyřešilo.

Prosím poraďte.Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

raz som mal aj ja s tymto problem som nastartoval rano vyleteli mi otacky motora az do maxima(som skoro zaplakal)a potom motor skapal, nastastie od vtedy to uz nerobi ale este mi blbli otacky motora ked som mal uz malo nafty v nadrzi tak to chodilo tak vselijako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá skoro při jakýkoliv situaci, ale poslední dobou jsem si všiml, že když teplota vody dosáhne na nějakých 85°C tak to dělá dalo by se říct nepřetržitě s malými přestávkami.

Dostal jsem tip na, že by to mohl být buď ten kontrolní vstřik, anebo čidlo volnoběžných otáček.... těžko říct....

Jen se modlím, aby to nebyla řídící jednotka....

A ještě jeden dotázek..

Dostal jsem od kamaráda kontrolní vstřik z motoru P406 , ale 1.9TD. Je možný, ho nainstalovat do 2.1TD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak s tym kotrolnym vstrekom ti nepomozem, ale myslim si ze to asi nebude pasovat, predsa len 1.9 boli bud s mechanicky riadenym vstrekom alebo elektromechanickym ale 2.1 viem ze boli len s elektronickym vstrekom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tak už vím čím to je.... byl jsem v Kladně ve firmě TP spol., dělnická ul. Dělaj tam vše co se vštřikování týče.Napíchl to na diag. a zjistil, že se zadrhává elektromagnetický ventil, který který řídí dodávku paliva..... oprava stojí od 7000 do 25000,- . Poradili mi, že je lepší sehnat si čerpadlo od Boshe, které je jen mechanické......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: seven-fifty

jo tak už vím čím to je.... byl jsem v Kladně ve firmě TP spol., dělnická ul. Dělaj tam vše co se vštřikování týče.Napíchl to na diag. a zjistil, že se zadrhává elektromagnetický ventil, který který řídí dodávku paliva..... oprava stojí od 7000 do 25000,- . Poradili mi, že je lepší sehnat si čerpadlo od Boshe, které je jen mechanické......

ty kokso tak to je fakt super riesenie...zohnat druhe cerpadlo vsak to tiez nestoji 3koruny, a preco od 7000 do 25000? vsak ked vedia presne co to je tak nemozu napisat taky obrovsky rozdiel v sume nie? to sa mi dako nezda skus sa opitat niekde inde ale nehovor im co ti povedali v inom servise...a este kolko ti povedali co by mohlo stat to mechanicke cerpadlo? bude sa to vobec dat prerobit ked na 2.1TD bolo cisto elektronicke vstretkovanie oproti 1.9TD!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen ten magnet. ventil stojí 7000,- ale prej se tam, když ten magnet usazují, dávají nějaké vymezovací podložky a těch se tam dává neurčené množství.... je to prostě v prdeli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.