Sign in to follow this  
Followers 0
BobyD

pekny faro na to ze je cesky

38 posts in this topic

Tak do toho fakt nejdu, když už, tak retro Peugeot cabriolety mají větší šmrnc.... 203,403,304,404,504....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Tak do toho fakt nejdu, když už, tak retro Peugeot cabriolety mají větší šmrnc.... 203,403,304,404,504....

Via Colombo? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten starej co vypadal jako Lotus se mě teda líbil víc,tenhle má takovej divnej předek a blatníky:( nevím jestli tady to je taky,nečet sem to,ale ten starej jde koupit jako stavebnice a postavit si to doma :) a měl i uplně jinej motor:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už sem si to přečet,ale ten motor teda na sporták a ta maximálka:roll ale zas za ty prachy co se to dá pořídit a postavit si to doma:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tady jde o to aby to bylo co nejlevnější proto motor z favorita a když se trochu poladí tak to taky nebude špatný svezení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, s tím favoritem se dá udělat hodně. co jsem se o to zajímal, když jsem ho měl v Rapidu, tak to byly zázraky. Kždopádně na převodovku z Favorita není problém 1,6 felicia a nebo přes jinou přírubu třebas 1,8 Octavia. A auto 700kg těžký.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hadra

Přesně tak, s tím favoritem se dá udělat hodně. co jsem se o to zajímal, když jsem ho měl v Rapidu, tak to byly zázraky. Kždopádně na převodovku z Favorita není problém 1,6 felicia a nebo přes jinou přírubu třebas 1,8 Octavia. A auto 700kg těžký.....

právě že na favorit převodovku už problém 1,6ka z feliny je.Ale to by sis stejně moc nepomoh,je to těžkej motor a snad ještě starší než to fáčko:roll ale fáčko se upravit dá a to dost:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je docela zajímavý, hlavně s tím, že to papírově je fakt přestavěnej Favorit, ty předešlý modely byly jako idv stavba... S favoritím motorem se dá dělat dost, viz. www.motor-excel.cz, to jsou staré dobře osvědčené úpravy, a na tohle těch cca 68 kW víc než stačí. Holt, je to víc lidovka než ta předchozí stavebnice, jsem zvědavej, jestli po tom bude větší poptávka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyšší poptávka? Kór, když to má motor z fáva - myslim, že nebude... I když se s ním dají dělat psí kusy a bude docela v pohodě sehnat náhradní díly, myslím, že jen samotný fakt, že to, co stálo skoro půl míle je motorově favorit lidi dost odradí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uplně se mě nák vnukla myšlenka uvažovat o tý stavebnici:mad: za ty prachy:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

Vyšší poptávka? Kór, když to má motor z fáva - myslim, že nebude... I když se s ním dají dělat psí kusy a bude docela v pohodě sehnat náhradní díly, myslím, že jen samotný fakt, že to, co stálo skoro půl míle je motorově favorit lidi dost odradí...

Já bych řekl, že naopak spíš bude, neb je to o hodně snáz dostupnější než ony předchozí verze, jak dílama, tak pracností (resp. nároky na technickou zdatnost), tak papírově.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako stavebnice by to bylo super. Všechno si osahat a kdyžtak doupravovat i s motorem. Pokud je někdo movitější, tak jsem četl i o úpravách motoru s přidáním turba do 1,6 a psali, že není problém ho dát i do 1,3. Papírově Favorit, ale už tak minimálně o 90 kW. Snad tu úpravu někde najdu na netu a dám sem odkaz.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem dřív když mě bylo 15 bugynu co se s níma normálně jezdí autokros.A co si ted vzpomínám tak tam taky byl motor favorit.Bylo tam snad změněný jen časování a upravený kanály,bylo to poměrně lehký a jelo to taky uplně neskutečně.Tak ona maximálka třeba bude jen těch 140,což je kolikrát na naše silnice moc,ale bude to mít jiný převody a jiný zrychlení:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ony jako stavebnice byly už ty předchozí verze, jenže ta první byla pro motor ze Sierry, která tehdy byla docela ještě brko, takže nebyl úplně snadno řešitelný, a ta druhá pro motor 1,8T od VW, který taky není žádná trivka. Kdežto tohle je fakt jednoduché, jak verze s karbem tak i vstřikovaná, díly na repasi motoru za hubičku, úpravy velmi snadno dostupné a bohatě zdokumentované. A že to bude mít třeba \"jenom\" 68kW na tuhle váhu? O to tady vůbec nejde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.