Sign in to follow this  
Followers 0
Alibaba

výpis registru chyb 309

6 posts in this topic

Chyba 33 - Měřič objemového množství vzduchu, potenciometr škrtící klapky!

To je taková černá placatá destička, kretá je při pohledu zepředu přišroubovaná z pravý strany na škrtící klapce 4ma šroubkama a je do ní připojenej konektor se čtyřma drátama!

Je do celkem běžná závada u tohoto typu motoru, asi tam budou vybroušený odporový cesty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za radu,zkoušel jsem to vyblikat podle návodu co tu byl včera.Na moji 309 to je v pohodě,ale tchánovi to hodilo tuhle chybu.Jenom teď nevím jestli má cenu se v potenciometru hrabat.

Asi bude lepší sehnat nový.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zaleží, co s tím je!? Jestli jsou vydřený ty odporový drážky, tak bych sehnal jinej, buď z vrakáče, nebo nějakej neoriginální! Slyšel jsem, že origo stojí cca 10 000kč, což je celkem pálka! Neoriginální se pohybujou kolem 1500-2500kč! Jinak stejný poťáky by měli bejt i v 106 206 a 306! Někde tu byl návod, jak to někdo provizorně opravil vyndáním takovýho středícího kroužku a posunutím poťáku vejš, nebo níž. Myslím, že by to mohlo chvilku fungovat, ale nevim nevim!

Co to tomu tchánovi dělá? Špatnej pot. se projevuje chukánim motoru při akceleraci, a tušim, že chcípánim motoru, nebo tak podobně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ten návod ohledně přesazení potenciometru níž jsem taky díval,ale je to taková sázka do loterie.Jinak se mu to projevuje u studenýho auta snahou při rozjezdu chcípat,někdy zase letěj dost výsoký otáčky po startu,je to při jízdě takový nestabilní,prostě motor pořádně nejde.

Když bych potenciometr vyměnil,nastavím ho nějak v domácích podmínkách ? Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tak todhle bych taky rád věděl!!!!!!!

Přesně na toto téma jsem se tu několikrát pral a nikdo mi tu neodpověděl! Většinou mě odkazovali na stránky P-C, kde je návod popsanej, ale tam je návod na něco jinýho, nebo jsem uplně blbej a nenašel jsem to tam. Je tam popis nastavení něčeho podobnýho na podobnym místě, ale tam se nastavuje jakýsi kontakt nulovýko sešlápnutí plynu a maximálního sešlápnutí plynu!

Jinak já si ho nastavil tak, že jsem za spuštěnýho motoru poťákem točil, v krajních bodech se motor začne dusit, nechal jsem ho v místě mezi těmito krajními body!

Jo a za studena mi to pěkně netáhne, když se rozjíždim, musim furt dávat víc plynu a i tak jdou otáčky hned dolů! Jestli to je potem, tak se fakt naštvu:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.