Guest pejo09 Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 ahoj,mam takovej problem,kdyz jsem se vracel z dovolene tak mi po ceste chcipnul motor a nechce nastartova,pri potoceni klickama starter toci ale motor nenabehne,nevite mi prosim nekdo poradit?Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edaglodys Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc... [upravil dne 5.8.06 edaglodys] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pejo09 Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 nema to vubec snahu chytnout,jen kdyz se to stalo tak to smrdelo jako by horela guma ale motor nema vubec snahu chytnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno. V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: edaglodys popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc... [upravil dne 5.8.06 edaglodys] No normálně to nastartuju, akorát, že musím dýl podržet klíček. Na ten filtr se ještě mrknu, ale tipoval jsem to na baterku. Dobíjel jsem ji a možná by chtěla ještě. Když to podržím normálně krátce, tak to nenaskočí. Ale točí normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: oddie Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno. V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál. Kde přesně je ten Chcípák? Včera jsem dával nové čerpadlo do nádrže, nemohlo by to mět nějakou souvislost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pejo09 Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 jo to je dobrej dotaz,kde je ten chcipak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louda Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: Louda Původně zaslal: edaglodys popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc... [upravil dne 5.8.06 edaglodys] No normálně to nastartuju, akorát, že musím dýl podržet klíček. Na ten filtr se ještě mrknu, ale tipoval jsem to na baterku. Dobíjel jsem ji a možná by chtěla ještě. Když to podržím normálně krátce, tak to nenaskočí. Ale točí normálně. OMLUVA VLEZL JSEM DO JINÉ SLOŽKY. SORRY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edaglodys Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Původně zaslal: Louda Původně zaslal: oddie Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno. V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál. Kde přesně je ten Chcípák? Včera jsem dával nové čerpadlo do nádrže, nemohlo by to mět nějakou souvislost? odvzdušni to,dej si hadici od kompresoru do nádrže a omotej to hadrou (utěsni),potom foukej,popros někoho,aby ti povolil odvzdušňovací šroubek na čepradle a až z toho poteče cistá nafta bez bublinek,tak je půl hotovo,... potom povol vysokotlaké trubky jen trošku,aby šlo s nimi hýbat běž a startuj tak dlouho až poteče z trubek nafta,...dotáhni vys. tlaké trubky a mělo by být hotovo,... (pokud máš čerpadlo LUCAS,tak se těžko odvzdušňuje samo, Systém BOSH už takový problém nemá...) jo a jestli ti nepoteče nafta vůbec,hledej asi nejdřív u toho \"chcípáku\" (elektromagnetický ventil pro regulaci paliva),potom může jít o imobilizér (nepříjemná záležitost ) ale když už vyměň pal. filtr. U některých motorů nepoznáš že ti praskl rozvodový řemen,ventily se prostě nesrazí s pístem...oddělej jednoduše vrchní kryt a koukni,nejlepší věc!!! Nicméně hodně štěstí!!! [upravil dne 5.8.06 edaglodys] [upravil dne 5.8.06 edaglodys] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Louda: ty jsi tu dost silně off-topic Edaněco: neznám diesel, který se nepotká Pejo: Chcípák je ventil na čerpadle, sloužící k zastavení přívodu nafty při vypnutí klíčku. Je to jediná věc na čerpadle, ke které vede nějaká drát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 5. srpen 2006 Sdílet Odesláno 5. srpen 2006 Tam kde je ten zeleny kabel je ten ,,chcipak,,. [upravil dne 5.8.06 malypeto] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.