Guest pejo09

P 405 1,8 TD nestartuje motor

11 posts in this topic

ahoj,mam takovej problem,kdyz jsem se vracel z dovolene tak mi po ceste chcipnul motor a nechce nastartova,pri potoceni klickama starter toci ale motor nenabehne,nevite mi prosim nekdo poradit?Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc...

[upravil dne 5.8.06 edaglodys]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema to vubec snahu chytnout,jen kdyz se to stalo tak to smrdelo jako by horela guma ale motor nema vubec snahu chytnout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno.

V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: edaglodys

popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc...

[upravil dne 5.8.06 edaglodys]

No normálně to nastartuju, akorát, že musím dýl podržet klíček. Na ten filtr se ještě mrknu, ale tipoval jsem to na baterku. Dobíjel jsem ji a možná by chtěla ještě.

Když to podržím normálně krátce, tak to nenaskočí. Ale točí normálně.:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno.

V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál.

Kde přesně je ten Chcípák? Včera jsem dával nové čerpadlo do nádrže, nemohlo by to mět nějakou souvislost?:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Louda

Původně zaslal: edaglodys

popiš víc svůj problém,má to snahu chytnout,nemá,... koukni se na rozvoďák,jesti ti nepraskl,mohlo ti odejít čepradlo,toho je víc,skus vyměnit palivovej filtr,můžeš to mít zavzdušněný,...je toho moc...

[upravil dne 5.8.06 edaglodys]

No normálně to nastartuju, akorát, že musím dýl podržet klíček. Na ten filtr se ještě mrknu, ale tipoval jsem to na baterku. Dobíjel jsem ji a možná by chtěla ještě.

Když to podržím normálně krátce, tak to nenaskočí. Ale točí normálně.:bojim

OMLUVA VLEZL JSEM DO JINÉ SLOŽKY. SORRY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Louda

Původně zaslal: oddie

Pokud by mu praskl rozvoďák, tak by si toho určitě všiml, i kdyby byl hluchej jak poleno.

V první řadě se podívej na chcípák na čerpadle - jestli z něj neupadl drát, a jestli při zapnutí klíčku cvaká. Pak můžeš bádat dál.

Kde přesně je ten Chcípák? Včera jsem dával nové čerpadlo do nádrže, nemohlo by to mět nějakou souvislost?:nevim

odvzdušni to,dej si hadici od kompresoru do nádrže a omotej to hadrou (utěsni),potom foukej,popros někoho,aby ti povolil odvzdušňovací šroubek na čepradle a až z toho poteče cistá nafta bez bublinek,tak je půl hotovo,... potom povol vysokotlaké trubky jen trošku,aby šlo s nimi hýbat běž a startuj tak dlouho až poteče z trubek nafta,...dotáhni vys. tlaké trubky a mělo by být hotovo,... (pokud máš čerpadlo LUCAS,tak se těžko odvzdušňuje samo, Systém BOSH už takový problém nemá...) jo a jestli ti nepoteče nafta vůbec,hledej asi nejdřív u toho \"chcípáku\" (elektromagnetický ventil pro regulaci paliva),potom může jít o imobilizér (nepříjemná záležitost :nevim ) ale když už vyměň pal. filtr. U některých motorů nepoznáš že ti praskl rozvodový řemen,ventily se prostě nesrazí s pístem...oddělej jednoduše vrchní kryt a koukni,nejlepší věc!!! Nicméně hodně štěstí!!!:super

[upravil dne 5.8.06 edaglodys]

[upravil dne 5.8.06 edaglodys]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Louda: ty jsi tu dost silně off-topic

Edaněco: neznám diesel, který se nepotká

Pejo: Chcípák je ventil na čerpadle, sloužící k zastavení přívodu nafty při vypnutí klíčku. Je to jediná věc na čerpadle, ke které vede nějaká drát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.