Guest Kamal

Čištění FAP filtru

15 posts in this topic

Dle popisu v dříve diskutovaném článku o FAP filtru jsem provedel čištění FAPu na P 807 2,2HDI tlakovou horkou vodou . Před samotným čištěním jsem koupil těsnění a mosazné matice . Demontáž trvala cca 30 min. (urval jsem při povolování tři šrouby),čištění trvalo 10 min., pak jsem to vyfoukal vzduchem a nechal půl hodiny nahřívat horkým vzduchem z pistole . Přes noc jsem to nechal vyschnout ,ráno bez problémů namontoval . Auto jede o poznání líp (lepší tah odspodu).

Celkové náklady 450,-Kč materiál + vlastní práce . V servise repas filtr 9000,- !! + práce .

Původně jsem si myslel ,že FAP filtr je keramické těleso ,které jde vytáhnout z potrubí . Jak jsem se přesvědčil tak je tam zalité .:mrk

Foto je po vyčištění.

[upravil dne 4/8/06 Kamal]

[upravil dne 4/8/06 Kamal]

post-0-14109594742335_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tímto způsobem tomu neutečeš. Pokud Ti už hlásila elektronika, tak nutno spíš než tohle dolít Eolys

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem ho čistil vapkou a dolíval 1,5 l aditiva vypadá to že to bude ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím ,tak ak toto pomohlo tak je to jedno z riešení ako ušetriť pekný balík.Ha ha.V peugeote mi povedali,že takto to nepôjde.No ale ako vidím tak asi áno.No chcel by som vedieť ďalšie názory na toto,alebo KAMAL nech da vedieť či mu to funguje.Mne hlási ,že mam upchatý filter:UNBLOCK DIESEL FILTER a ANTIPOLUTION FAULT.Keď je motor studený tak šlape OK.Ale akonáhle sa zohreje na 70 a viac tak ide iba do 2600 otáčok a viac ani pánovi.V servise mi povedali ,že je to buď snímač difer.tlaku alebo FAP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto jede bez problémů . Pokud máš tu možnost si to udělat sám ,hlavně sehnat wapku s horkou vodou , tak není co řešit . V autorizovaném servise Ti přece nebudou radit a přišli tak o kšeft .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No super, ja mam 406tku teraz idem na servis pri 180tis to znamena ze by mi mali pozriet aj FAP filter. Nemate niekto foto kde sa to dolieva mam len nemecku prirucku a po nemecky neviem ani ... nic :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 307 je to nadrzka pod zadnymi sedadlami (pod autom), hned pri palivovej nadrzi. Lahni pod auto a urcite to uvidis. Akurat mam taky pocit, ze nestaci len doliat. Mne technik vysvetloval, ze sa po doliati aj nieco zapisuje do BSI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi jsem slepej, nedaří se mi najít v serviceboxu ten snímač diferenciálního tlaku (se kterým mám také problém). Nemohl by se někdo zkušenější mrknout nebo mi říct jak to mají pojmenované (v češtině). Kdyby někdo věděl přímo číslo dílu, bylo by to ideální. A kdyby měl někdo jeho fotku, jak vypadá, taky bych se nezlobil :-)

auto mám v podpisu a VIN je VF33ERHSB82875294

díkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky už mám se svým pepou výměnu užasného FAPu za sebou, cena 19tis i se servisním vozidlem.Repasovaný Fap cca7tis-sou dva druhy, tlakové potrubí,práce,diagnostika a materiál. jen pro představu, kdo neví nový Fap stojí 22tis:roll:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím súrne o radu, z ktorej strany mam striekať vodu vapkou??? Z tej uzkej co vedie do výfuku von alebo z tej sirokej co je oddelený od katalyzátora??? Alebo t je jedno??? A môžem použiť aj nejakú chemikáliu - odmastnovač alebo výlučne len horúcu vodu???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosím súrne o radu, z ktorej strany mam striekať vodu vapkou??? Z tej uzkej co vedie do výfuku von alebo z tej sirokej co je oddelený od katalyzátora??? Alebo t je jedno??? A môžem použiť aj nejakú chemikáliu - odmastnovač alebo výlučne len horúcu vodu???

Z ktere chces.

Stejne budes v haji za par km.

:D:D:D

Ale kdyz myslis ze si pomuzes tak do prostismeru vyfuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dle popisu v dříve diskutovaném článku o FAP filtru jsem provedel čištění FAPu na P 807 2,2HDI tlakovou horkou vodou . Před samotným čištěním jsem koupil těsnění a mosazné matice . Demontáž trvala cca 30 min. (urval jsem při povolování tři šrouby),čištění trvalo 10 min., pak jsem to vyfoukal vzduchem a nechal půl hodiny nahřívat horkým vzduchem z pistole . Přes noc jsem to nechal vyschnout ,ráno bez problémů namontoval . Auto jede o poznání líp (lepší tah odspodu).

Celkové náklady 450,-Kč materiál + vlastní práce . V servise repas filtr 9000,- !! + práce .

Původně jsem si myslel ,že FAP filtr je keramické těleso ,které jde vytáhnout z potrubí . Jak jsem se přesvědčil tak je tam zalité .:mrk

Foto je po vyčištění.

[upravil dne 4/8/06 Kamal]

[upravil dne 4/8/06 Kamal]

:xvulNechtelo by to zalozit novou sekci.......?????POKUSY?

[upravil dne 13.10.2010 od straki007]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.