Sign in to follow this  
Followers 0
MireCzech

přímé sání

4 posts in this topic

klucíííííííííííííííí! Mate někdo na svojí 309 udělané nějaké sportovní sání? Uvaži totiž o něm, ale nejdříve se raději poradím, než začnu realizovat. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam sportovu vlozku v sani, motor 1,4. Ide to dobre, taha to o nieco lepsie v nizsich otackach oproti papieru (ma to o nieco vyssi krutiaci moment). Napr. kopec so sportovou vlozkou vyjdem na rychlost 5, predtym som musel podradit na 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já jsem se chtěl zeptat jestli když papírovou vložku ve filtru nahradím jinou hadrovou filtrační latkou? Jestli tam třeba nedojde k jiným poměrům a následnému poničení některých částí...????:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Použití sportovního vzduchového filtru u motoru 1.9 D přináší následující výhody :

- zvýšení výkonu o 6,72 k

- zvýšení hluku o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 2,08 %

- pocitově motor citelně táhne odspoda

- navíc při použití sportovního filtru u tohoto motoru dochází k přidání šestého rychlostního stupně do převodové skříně, takže automobil pak dosahuje rychlosti 213,68 km/h.

A na závěr malá douška :

Při použití vzduchového filtru dochází k tlakovým ztrátám - takže, ať máte jakýkoliv filtr, vždycky na něm nějaký úbytek výkonu bude. U starých Š120 se sportovní filtr dělat z normální vložky tak, že se propíchala šroubovákem. V případě, že filtr vyndáte zcela, tlakové ztráty odpadají a motor má vyšší výkon.

Nezapomeňte také, že některé motory nemají zařazený odlučovač oleje, a mohlo by se taky stát, že váš čistě sportovní vzduchový filtr bude za chvíli řádně zaflákaný.

A na závěr: čistě sportovní filtr přijde na cca 2000,- Kč, za což koupíte zhruba 10 trapně sériových filtračních vložek. A těch deset výměn vám to auto většinou stejně nevydrží.

A jako vždy, nikomu neradím a za nic nenesu odpovědnost, rozhodnutí je na vás.

a oddie mě samozřejmně musel opravit :

Máš v tom chyby, hlavně v číslech:

- zvýšení výkonu o 0,672, ne o 6,72 k

- zvýšení hluku o 14,83, ne o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 0,208, ne o 2,08 %

- pocitově motor citelně řve už odspoda

Jinak kdo by hledal, by tu asi už nějaké příspěvky o \"sportovních\" filtrech na dieselech našel... konkrétně i na 1,9D, že.

Jinak zásadně doporučuji použití těchto filtrů u modernějších motorů s váhou vzduchu - snížíte tím její už tak značně mizernou životnost a budete si konečně moci (nebo spíše muset) kupovat novou častěji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.