Mates

Nefungují ostřikovače

10 posts in this topic

Zdravím vás všechny-potřebuju poradit.Přestaly mi fungovat ostřikovače.Projel jsem pojistky,měl jsem rozebranou i páčku u volantu,ale nic jsem neobjevil.Napadá mně,jestli to nebude čerpadélkem na ostřikovače-potřeboval bych vědět,jak to čerpadélko vypadá a kde je přesně umístěno.

PS:Před tím ,než jsem zjistil,že mi nefungují ostřikovače jsem se hrabal v zadním stěrači,jelikož se mu nějak nechtělo stírat.Během toho jsem právě přišel na to,že ostřikovače nefakčí.Když jem sáhl na motorek zadního stěrače,byl dost horký,takže jestli se nemohlo stát,že se něco spálilo:myslim.Nefunguje mi ostřikování vpředu a ani vzadu.Nebylo právě ani nic slyšet,když jsem chtěl ostřikovat-takže to bude asi něco s tím čerpadélkem.:mad:

Hlavně teda potřebuju vědět možmé poruchy aumístění a popis toho čerpadélka(nebo jak se tomu nadává:myslim)

Předem díky moc za rady.Mates

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může to být v páčce. - zkus si dát místo ostřikovače žárovku a pak vem za páčku...

Nemusí být kontakt...

Pozor na kostry - třeba je to špatně ukostřené!!! Taky už se mi to stalo, kabel od kostry byl na prd a pak to nefungovalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli není slyšet motůrek, tak je v háji. Je na výpusti z nádržky pro ostřikovače, tzn. že nejdřív jde voda krz motůrek a pak až do hadiček

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tou žárovkuo jsem to nepochopil-sorry.No jo,ale těch ukostření jo několik a a ni nevím,jestli vím o všech kostrách,které tam jsou.A kterou kostru jsi měl špatnou ty-v kterém místě??????:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prostě dáš na kontakt konektrorů drátků, co vedou k motůrku žárovku nebo je jen prozkoušíš zkoušečkou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na výpusti nádržky?-tak to jsem teda asi slepý,protože jsem tam nic nevviděl:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já ho tam teda mám, je součástí celý tý černý umělý hmoty, co je do nádržky strčená, pak by z něj mělo jít vedení do hadiček. Ale je klidně možný, že už 106tá z 97mýho to měla jiný

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic,zkusím se na to mrknout.Zatím dímy moc za rady.:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kterej motůrek jsi teda sahal? Vydrž na zejtra, bude tu víc lidí, tak se Ti někdo ozve, ale jak říkám, u 205 je to jednoduchý a poznáš hned, jestli běží nebo ne. Často tam je špatnej kontakt. Kdyby nešla páčka, tak se Ti ani nezahřeje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz mi to bratr spravil. Na vrakaci jsme koupili moturek. Sice nemeli dvouvyvodovy, tak jsme dali jednovyvodovy a pouzili t-redukci a je to. Pokud nechcete aby vam pri ostrikovani prednich skel strikal i zadek a naopak, pouzijte dvouvyvodovy, ktery tam byl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.