Fusion

Konusový vzduchový filtr

15 posts in this topic

Osobni zkusenost nemam ale slysel jsem zkusenost jednoho clovicka ze prej je to v pohode ale kdyz uz neco takove davas je lepsi si udelat nejaky privod studeneho vzduchu primo k filtru tak aby to nesalo teplej vzduch od motoru protoze pak by to ztracelo ucel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasel jsem jednu fotku jak to byva obcas poreseny ten privod studeneho vzduchu od narazniku vedou vzduch viz obr.filtr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mna by zaujmalo či tomu nevadí príliš studený vzduch v zime ked je vonku -15?

a ako je to vlastne s údržbou? da sa to nejako vyčistiť?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bomberfun

mna by zaujmalo či tomu nevadí príliš studený vzduch v zime ked je vonku -15?

a ako je to vlastne s údržbou? da sa to nejako vyčistiť?

co se tyce udrzby vytahne se bavlnena cast a jsou na to cistici sady nekdo to dokonce dava k tomu nekde se to musi koupit zvlast ale udrzba dobra a vydrzi to rozhodne dyl nez klasickej filtr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten green je podle mě na vražení do potrubí (proto to má ten obal), čili bude vyřešen přísun chladného vzduchu takže by se dalo říci ideální :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn. na GTI jak dělanej? můžeš ho teda šoupnout místo nádoby na vzduchovej filtr klidně nad svody a je vystaráno? Teď jde jen o to, aby potrubí k samotnýmu vzduchu nevedlo ještě nějakejch 40 čísel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Tzn. na GTI jak dělanej? můžeš ho teda šoupnout místo nádoby na vzduchovej filtr klidně nad svody a je vystaráno? Teď jde jen o to, aby potrubí k samotnýmu vzduchu nevedlo ještě nějakejch 40 čísel

prostě z obou stran potrubí ;) muže být i delší, spíš jde o vstup vzduchu do potrubí to je nejlepší náporem. 205 to nemá moc dobře udělané 306 jsou na tom o dost líp

Share this post


Link to post
Share on other sites

No právě, přemýšlel jsem o něm, ale u Griffe není v motoru vůbec místo, klasicky pod baterku ho nedáš, je tam servo. Trubice je na začátku placatá a takovej nápor vzduchu tam a si nebude

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Tzn. na GTI jak dělanej? můžeš ho teda šoupnout místo nádoby na vzduchovej filtr klidně nad svody a je vystaráno? Teď jde jen o to, aby potrubí k samotnýmu vzduchu nevedlo ještě nějakejch 40 čísel

Tohle sem si právě říkal, že bych vytáhl celej kryt klasickýho vzducháče a trochu natáhl potubí aby ten kónus sál přímo z toho přívodu od blatníku... jen musím prve pořešit brzdy jinak je mě filtr dobrej tak na zaražený prdy :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenže já nemám přívod od blatníku ale od masky a to středem motoru :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

a 309 GTI to mají stejně. Taky jsem o tom uvažoval, že bych si to tam dal. Ale nevím jak. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Jenže já nemám přívod od blatníku ale od masky a to středem motoru :myslim

a co ti brání dát ho mezi motor a masku;) a kyblík zahodit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam prostě není místo. Jde to plackou od masky, pak se to mění v trubici s kulatým průměrem, která jen tak tak pásně pod kapotu, jde to do filtru, kterej je v pixle nad svodama, kolenem mezi motor a baterku do váhy vzduchu a z váhy kolenem do sání motoru

http://www.peugeot205.pl/image.php?id=8604

[upravil dne 2/8/06 Vertex]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.