Sign in to follow this  
Followers 0
pajus

kontrolka vedle rezervy P205

14 posts in this topic

mám takový nepravidelný problém, občas mi za jízdy blikne na pár sekund červená kontrolka vedle kontrolky signalizující rezervu.

mám tušení, že je to katalyzátor, ale nevím co s tím, mírně se sníží tah. před pár dny se mě rožla za jízdy aspoň na 5 minut, radši sem zajel na benzínku a počkal, po odjezdu ještě chvilku svítila pak sama zhasla. běžně svítí s klíčkem v zapalování před nastartování

pokud by to bylo něco s katalyzátorem, jak nákladná je oprava či výměna, díky

P205, 1.1 vstřikování, rv91

Share this post


Link to post
Share on other sites

No může to bejt katalyzátor ale mě svítila i při problémech s potenciometrem a dokonce i když mi blblo nějaký relátko

Share this post


Link to post
Share on other sites

dá se to nějak vysledovat nebo vyhodnotit než přistoupím k nějakým opravám?

je bezpečné s tím jet dál, nevím co se třeba v případě katalyzátoru může stát a nerad bych to odvařil ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poškození motoru by to vliv mít nemělo. Vypozorovat by se to mělo dát na potenciometru, jestli je vydřenej. Na katu pozná zkušenej vejfukář, jestli je v háji nebo ne. Starty máš bez problémů? Čerpadlo tam benzín nastříká bez problémů? Já měl totiž problém i s tímhle, kontrolka katu se nechtěla po otočení klíčku rozsvítit a nedošlo ke klasickýmu cvaknutí

Share this post


Link to post
Share on other sites

svítit svítí v pořádku po naběhnutí systému, po nastartování většinou hned nebo do 2 sekund zhasíná

nedávno byl problém po nastartování to chytlo a do 3 sekund zdechlo, pak asi 5x než sem odjel do práce, odpoledne už OK ale chtěl sviňa zdechat na křižovatce při rozjezdu

chystám se za borcem ať mě zkontroluje ten katalyzátor, ale musím denně do práce, tak se právě bojím ať ho neodvařím, jestli to na to bude mít vliv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Řekl bych, že bude v háji ten potenciometr, ale může bejt i ucpanej kat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc, tady už stejně končí mé dovednosti, takže musí přijít na řadu odborník :super

snad to nebude moc nákladné, do konce roku mám technické a bez katalyzátoru by to nešlo :nevim

díky a čau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kat se dá vyndat, vybouchat a navařit zpátky, ale uvidíš, co Ti řekne odborník

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,mam z tou kontroulkou katošu taky problem od te doby co jsem vymenil olej a svičky.Do te doby auto jezdilo bez problemu.Co me ješte trapi je nepravidelna cukavost motoru a zapach benzinu behem jizdy.Muže mi nekdo poradit.Diky 205 1,1i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuká Ti to třeba na nerovnostech (hrbolky, přejezdy kolejí, výmoly), když je motor v tahu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je motor studenej a pak v tahu-je to ale nepravidelne.nekdo mi poradil at skontroluji čerpadlo v nadži,pry muže špatne tlačit benzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to asi může. Taky můžeš mít v háji kabely ke svíčkám

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je při cukání nebo ztrátě tahu slyšet to klasický cvaknutí, na který čekáš při startování? To tam totiž dělá nějaký relátko a to může bejt taky v háji.

Jestli to necuká při nerovnostech, nemusel by to bejt potenciometr, protože ten mi blbnul jen když se otřásl motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.