Sign in to follow this  
Followers 0
starter

slabě svítící přístrojovka u 106

12 posts in this topic

a panel topení, nikde sem nenašel potencimetr, kterým by se to zřejmě mělo ovládat, moc sem kamarádce nepomohl tak se na to chci zde zeptat

je to P 106 rok 97 facelift

Share this post


Link to post
Share on other sites

pri nastartovanem motoru a zaplych svetlech, otacej pravym kolikem na budikach - je to potenciometr celeho osvetleni

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Citros

pri nastartovanem motoru a zaplych svetlech, otacej pravym kolikem na budikach - je to potenciometr celeho osvetleni

:papa

myslel sem, že se tim seřizuje orloj, ale zítra to zkusím:myslim

jinak díky a ještě dotaz k ostřikovačům skla, motor točí jako blázen, nádržka je plná a přesto nic nestříká:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

Původně zaslal: Citros

pri nastartovanem motoru a zaplych svetlech, otacej pravym kolikem na budikach - je to potenciometr celeho osvetleni

:papa

myslel sem, že se tim seřizuje orloj, ale zítra to zkusím:myslim

jinak díky a ještě dotaz k ostřikovačům skla, motor točí jako blázen, nádržka je plná a přesto nic nestříká:o

orloj se tim serizuje kdyz motor nebezi, jen pro upresneni ja mam komplet digital palubku, snad v r.v. 97 teda bude stejny, ale za zkousku nic nedas. :aut U ostrikovaccu bych doporucil prujit komplet hadicky a pokud to jima neni tak vymena motorku.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

u těchto hodin je jedno jestli se seřizujou s vypnutým nebo běžícím motorem, dokonce nemá vliv ani zapnutá světla

nelze s tim čudlem točit, pouze na něj mačkat

vedle volantu v pravo je kolečko na seřizování výšky světel a hned vedle je záslepka pro další nějakej čudl, neni možný, že tam byl ten potenciomet? pokud by ho někdo vyřadil tak by stejně osvětlení svítilo naplno ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

u těchto hodin je jedno jestli se seřizujou s vypnutým nebo běžícím motorem, dokonce nemá vliv ani zapnutá světla

nelze s tim čudlem točit, pouze na něj mačkat

vedle volantu v pravo je kolečko na seřizování výšky světel a hned vedle je záslepka pro další nějakej čudl, neni možný, že tam byl ten potenciomet? pokud by ho někdo vyřadil tak by stejně osvětlení svítilo naplno ne?

tam do toho mista se daval do starsiho modelu, ...

omlouvam se, byl jsem to zkouset a funguje to tak, ze kdyz to nastartujes, zapnes svetla a budes mackat ten pravej cudl, tak se to bude vic podsvetlovat a zase zeslabovat..... :o

chybicka se vloudila :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

u těchto hodin je jedno jestli se seřizujou s vypnutým nebo běžícím motorem, dokonce nemá vliv ani zapnutá světla

nelze s tim čudlem točit, pouze na něj mačkat

vedle volantu v pravo je kolečko na seřizování výšky světel a hned vedle je záslepka pro další nějakej čudl, neni možný, že tam byl ten potenciomet? pokud by ho někdo vyřadil tak by stejně osvětlení svítilo naplno ne?

jeste jsem ted nasel na netu navod na saxo, kde to popisujou, str.34

http://www.citroen.cz/images/text_page/download/navod/Saxo2_S8-CS-1002.pdf

[upravil dne 31.7.06 Citros]

[upravil dne 31.7.06 Citros]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

nj, saxo je jiný

TO TU PROBOHA NENI NIKDO SE 106KOU?:xvul

kterej by měl chuť poradit?

Chuť by byla, ale jsem na tom stejně, jako ty - nikdy jsem to neřešil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zkoušels kontakt na motorku ostřikovačů?mě na 205 stačilo trochu zatlačit a fungují stopro...a když tak ty kontakty třeba i očistit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

nj, saxo je jiný

TO TU PROBOHA NENI NIKDO SE 106KOU?:xvul

kterej by měl chuť poradit?

Saxo je uplně stejny.... presně podle toho navodu to funguje u me...

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže je to takhle: jsou modely s i bez štelování podsvětlení, podle servismana od Domanskýho se potenciometr nachází vlevo na sloupku řízení, čili tato 106ka to nemá, zjistil sem uvolněný kontakt na panelu topení a svítí jak má, v přístrojovce jsou zřejmě slabý žárovičky, občas blbne kontakt na kontrolce tlumených světel, takže to vezmu s tím

jinak k motorku ostřikovačů: motorek běží, ale nečerpá, zřejmě bude prokluzovat hřídelka vrtulky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.