Medvěd

Maximálka 2,0 HDi 80 kW Break

41 posts in this topic

Včera jsem se kolem půlnoci vracel po D 11 do prahy a nedařilo se mi auto rozjet na víc než 170 km/h - je to v normě??? (D 11 je do v podstatě celá do mírného kopečka - ale opravdu mírného - jindy nějak vzhledem k boďáku nemám odvahu maximálku pokoušet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje svagrova ma 406 hdi 80kw ja ji to servisuju v pohode kolem 200km/h kopec nekopec jede porad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medvěde, že ty sis dal na Prajsku dva, tři talíře flanderskejch? No jooo, to se pak nediv, že z toho tvýho brumly víc jak 170 nevytlačíš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestliže říkáš mírný kopeček ta to se mi zdá že by to mohlo jet víc. Je pravda že těch 170 je tam poměrně brzy a pak výkon dost vadne...Zkus to někde po rovině a těch 190 - 200 by se tam mělo vyšplhat....(je pravda že jsem 60kilová vazba :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem s tímle HDi jel 200 a pak mi tam nějakej hovado vjel. Možná bych to vytáhl na ještě víc, bylo to v zimě. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

Já jsem s tímle HDi jel 200 a pak mi tam nějakej hovado vjel. Možná bych to vytáhl na ještě víc, bylo to v zimě. :papa

Tak nevím, kdo je hovado :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevim ja tam mam sice cip a maximalka je 215 ale 170 je asi opravdu malo.Tezko rict kazde auto se chova jinak.Treba to chce obcas protahnout a dat mu co proto;)Zalezi taky jak s tim predchozi majitel jezdil.Jestli ho setril tak se asi neni cemu divit.Motor potrebuje pruznou jizdu jinak je lenoch:D

[upravil dne 2.8.06 Zipík]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebojte se, on ho Medvěd naučí jezdit.....:D Zvláště když zde dostal inspiraci;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel Ti Medvěde neřeknu. Než byly body jsem to nestihl vyzkoušet a teď si netroufám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, já teda nemám takové \"ropadělo\", jako ty, ale myslím, že na 80kw v naftě, i když je to kombi je 170 jako maxka celkem málo:myslim (to vyždímu i já z ropise - pravda z kopečka). Ale z vlastní zkušenosti vim, že je hodně znát, jakou vezmeš naftu... když vemu nějakou šmuckanaftu, tak 150 a víc mě nepustí, naopak V-power diesel s motorem dělá divy ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

připadá mi to opravdu málo..zkusil bych to ale ještě na jiným úseku..co mám zkušenost z Rovera, tak na některých úsecích dálnice to prostě ne a ne se pořádně rozjet, ikdyž se to jeví jako hezká rovinka a pak zas je úsek, co se jeví jako mírně do kopce a auto tam přitom letí, až člověk nechápe..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

pri kolika otackach tam mate tech 190 az 200 ?

Něco kolem 4 tisíc otáček, ale myslím, že přes 4200 to nejde... Je tam určitě 1000 otáček \"vůle\" než to jde do červeného :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a neni vam toho motoru aspon trochu lito ? 4 tisice je podle me na hdi docela moc, ne ? (ja vim cervene zacina nejakych 5000, ale i tak...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 307 2.0 HDi, 79kW a je pravda, ze do tych 170 to zrychluje dost pruzne. Za hranicu 170 to uz chce viac namahy a casu. Maximalne som isiel 180 a islo to velmi pekne a svizne, bez vibracii alebo neprijemneho hluku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem včera v noci trošku zariskoval body a zkusil to.

Cesta do mírného kopečka a jel jsem tachometrových 180... Myslím že na rovince bych z toho dostal ještě víc, otáčky jsem měl cca 3500 - 3750.

Jinak velmi kultivovaný a klidný chod motoru, žádný řev, žádné vibrace. Kdybych nesledoval tachometr a občas neminul auto, tak bych tvrdil, že jedu 130, prostě to nebylo poznat.

Subjektivně myslím, že motor ještě nebyl na vrcholu výkonu (žádné uvadání, nebo podivné chování). Možná je tam nějaký omezovač (něco jako když prudce sešlápnete v HDi plyn - auto sice vyrazí, ale zrychluje konstatně - sorry blbě se to popisuje, ale myslím, že majitelé to znají).

[upravil dne 10/8/2006 Gotrek]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sagic

Původně zaslal: Ajdamek

Já jsem s tímle HDi jel 200 a pak mi tam nějakej hovado vjel. Možná bych to vytáhl na ještě víc, bylo to v zimě. :papa

Tak nevím, kdo je hovado :aut

:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lampa

a neni vam toho motoru aspon trochu lito ? 4 tisice je podle me na hdi docela moc, ne ? (ja vim cervene zacina nejakych 5000, ale i tak...)

Už se to tady probíralo, HDi motory snesou vyšší otáčky, aniž by to bylo na úkor životnosti. Nemyslím tím pořád, ale krátkodobě to motoru spíše prospívá, než škodí. Takže klidně i 4500, jednorázově při řazení nebo při zkoušení maximálky a nic nepokazíš. Já mám sice 2,2 HDi, tam můžu bez škody řadit i když jsem pod 5tis, a pořád to nevadne (pokles je slabě nad 5tis). U 80kW motoru můžeš točit taky výše a rozhodně 170 není moc, spíše málo, občas jí řídím a chce to vytočit výše, m.j. protáhneš i saze z výfuku ven).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.