Sign in to follow this  
Followers 0
peto1234

spotreba vykon ?!!

14 posts in this topic

mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc?:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tedle motor pokud se má hýbat tak se musí točit přes 4000. Ale pak začíná narůstat spotřeba. Není problém ve 140 do kopce podřadit na 4 a jak se začne rozjíždět. ;-)

Ve městě si vezme snad každej motor. Ale když seš mimo obec a jezdíš do 120 tak je spotřeba v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Jo tedle motor pokud se má hýbat tak se musí točit přes 4000. Ale pak začíná narůstat spotřeba. Není problém ve 140 do kopce podřadit na 4 a jak se začne rozjíždět. ;-)

Ve městě si vezme snad každej motor. Ale když seš mimo obec a jezdíš do 120 tak je spotřeba v pohodě.

da se s tim neco udelat? chip tuning nebo neco jineho protoze ta spotreba me stve a ta mrtvola v nizsich otackach jakbysmet jinak super auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peto1234

mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc?:aut

mám stejný auto ve městě papinká uplně stejně, ale s rozjezdama nemám žádný problémy, šlape jak hodinky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakou teplotu motoru ti ukazuje?

Na teplotě záleží živost i spotřeba, nejlépe asi 90 st.C.

[upravil dne 29.7.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Jakou teplotu motoru ti ukazuje?

Na teplotě záleží živost i spotřeba, nejlépe asi 90 st.C.

[upravil dne 29.7.2006 P607Olda]

to asi bude pravda teplotu mam ve městě něco málo nad 90 a auto jezdí bez problému

[upravil dne 30/7/06 boltn 406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koupili jsme 406 2,0 kombi, teplota 65 st.C. Spotřeba 8,5 (na stejných cestách, kde dříve 406 1,8 sedan měla kolem 6).

Dali jsme jiný termostat, teplota 75, spotřeba 7,5.

Dali jsme jiný termostat (prý pro severské země???), teplota 90 st jako přibitá, spotřeba 6,5 až 7.

Také akcelerace se zlepšila, předtím to nechtělo předjíždět, teď jede normálně. Na diagnostice to žádné chyby nehlásilo.

[upravil dne 30.7.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Koupili jsme 406 2,0 kombi, teplota 65 st.C. Spotřeba 8,5 (na stejných cestách, kde dříve 406 1,8 sedan měla kolem 6).

Dali jsme jiný termostat, teplota 75, spotřeba 7,5.

Dali jsme jiný termostat (prý pro severské země???), teplota 90 st jako přibitá, spotřeba 6,5 až 7.

Také akcelerace se zlepšila, předtím to nechtělo předjíždět, teď jede normálně. Na diagnostice to žádné chyby nehlásilo.

[upravil dne 30.7.2006 P607Olda]

teplotu drzi na 85-90 st.c prumerna spotreba 8.5 mesto 10-11 mozna by to chtelo novy vzduchovy filtr! no a nenapsal jsi kolik ventilu mela ta 1.8 8v pry mene zerou! ale proc potom delaji 16v?i kdyz maj o neco vetsi vykon ,ale v jakych otackach!

[upravil dne 30.7.06 peto1234]

[upravil dne 30.7.06 peto1234]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tedka jsem se vratil z takovej rychlopoznavacky slovenska byl jsem az v cervenym klastoru na vorech docela jsem to mistama hnal ale plynule a nedusil a spotreba nadherna mezi 6-7 litry najel jsem za 3dny 1100km ale jasny ze to presne nespocitam ale urco 6-7 kde se dalo jel jsem 110-130km/h motor 1.8 16v 81kw

[upravil dne 30.7.06 pagot]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peto1234

mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc?:aut

mám stejnej problém.. a řešení neznám.. mám obavu že je lambda nebo katík v riti:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: wein

Původně zaslal: peto1234

mam p.406 1.8 16v 81 kw (107 t.km) a zda se mi ze mi v mestskem provozu papa az nejak moc (pod 10-11l ani nahodou) a to nestojim co 50 m na krizovatce! motor je asi do 3000-4000ot.uplne mrtvy , pokud zaradim 2 ve30km/h tak to dusim i na rovince ! kompr.tlaky jsou o.k. a kontr.autodig.mi po staru bez problemu zhasne slysel sem nazor ze 406ka s timto motorem je leniva ,ale ze by az tak moc?:aut

mám stejnej problém.. a řešení neznám.. mám obavu že je lambda nebo katík v riti:bojim

No 1.8 16V má psanou spotřebu město 12 l, tak nevim co je na 10-11l moc, já jezdim po městě skoro pořád a spotřebu mám 10l +-, akorát to dušení je divny, i když teda 2ka je dost líná v nízkejch točkách, ale ve 30km/h to by mělo byt v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VYMĚŇ FITLRY HLAVNĚ VZDUCHOVÝ A SVÍČKY NEŠETŘI NA KVALITĚ A TEN TERMOSTAT JE TAKY DŮLEŽITÝ A MUSÍ TO JÍT NÍŽE .

MÁM STEJNÝ MOTOR VE STEJNÉM AUTĚ A DÁLKY JEZDÍM 6-7 VE MĚSTĚ ( MALÉM ) 8-9 A S TÍM JSEM SPOKEJENÝ .

DAJA 535

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to schvalně dneska pozoroval, do 3000 ot/min je to takovy nic moc a jak to překročí 3000 ot/min tak to pak ožije, potom začíná teprve ta správná sranda:D, jo a tech 30 na dvojku? od cca 20 se to v pohodě sbírá takže tam asi opravdu u tebe nehraje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cus mam 1,8 16V 306 pezouta,81KW asi takhle proste tyhle auta tahnout krasne od 3000k a vice otacek, i kdyz s tim nevim co presne myslis ze ti to netahne, jestli myslis ze kdyz to na 2jku seslapnes pri 2000k otackach na podlahu a nejede tak to uz trochu zavani ale nehrotil bych to kvuly vaze vozidla ja kdyz to okotlim na 2000k otackach tak vyletim ale od 3000k to zacne tahat poradne, jinak opravdu vymen vzduchovy filtr, rovnou vem i olej a olejovy filtr a jeste zkuz palivoi kdyz sme u toho kamosovi to nejelo vymenil palivak a bylo to ok, kdyz uz budes menit cxhce to vsechno a poradne i ty svicky je dobra investice ja kupoval jednu sportovni za 650KC a nemuzu si stezovat je to i znat a i min to podle me zere :D

[upravil dne 28.11.06 Jogin]

[upravil dne 28.11.06 Jogin]

[upravil dne 28.11.06 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.