martin.grif Odesláno 28. červenec 2006 Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 potřeboval bych porait,vůbec nevím co stím mám 605tku 2,1td r.v 97 když mu pořádně přidam tak mi ujíždí do strany ,dělá to ikdyž sepřeřazuje,je to děs plaveto jak lodka....doufám že mu tu někdo poradí dík mocc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 28. červenec 2006 Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 V každém případě zkontrolovat čepy ! Ale toho tady už bylo dost napsané. Vlevo nahoře hledání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. červenec 2006 Sdílet Odesláno 28. červenec 2006 Nehází ti to spíš? Už jsem to s někým řešil a vypadá to na převodku řízení - dle toho co mi říkal opravář, prý něco s hřebenem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. červenec 2006 Sdílet Odesláno 29. červenec 2006 Zkontrolovat uložení ramen - silentbloky. Nevím přesně, jak to má 605, ale to je na všech autech typické, když je vůle uložení ramen - jak se kolo dostane do záběru a zatáhne, tak rameno kola \"povyjede\" do jiné polohy a musíš korigovat volantem. [upravil dne 29.7.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 Ano, zkontroluj silentbloky ramen, ev. spodní kloub uložení kola (tady asi vina nebude velká, protože se mění \"jen\" odklon kola a záklon čepu), ale hlavně vůli v koncových čepech řízení (fajfky) a kloub axiálního táhla. Právě řízení drží sbíhavost kol a jeji proměnou auto plave. Hřeben bych moc nepodezíral. Pokud ti auto v tahu táhne do strany (je nutná korekce volantem) a při ubrání plynu se vrácí (nová korekce), pak je to ono. Vůle ve fajfkách dokáže divy. Stačí milimetr v kloubu a na kole to dělá 3-4 mm a to už sakra zatáčí. Pokud ti při akceleraci táhne auto doleva a po ubrání zpět, je na vině pravá strana nápravy a obráceně. pokud by byly obě strany stejně volné, nepoznal bys to na směru jízdy, bo se ty změny vzájemně negují (uvažujeme akceleraci a deceleraci, ne přejezdy nerovností). Snadno to zkontroluješ, když uchopíš rukama kolo vepředu a vzadu (ciferník pozice 3 a 9) a budeš se snažit kolo střídavě mírně vytočit do stran. Je dobré se dívat i zda se pohybuje volant, nesmí tam být znatelná vůle - mrtvý krok, ev. klepání. Jak se ta závada přesně projevuje?? [upravil dne 7.8.06 Kdo] [upravil dne 7.8.06 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 7. srpen 2006 Sdílet Odesláno 7. srpen 2006 A jééé, teď jsem si všiml, žes to už vyřešil, tak nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Původně zaslal: Kdo A jééé, teď jsem si všiml, žes to už vyřešil, tak nic... A kde jsi si toho všiml? Já to nemůžu najít. Jen jsem chtěl poznamenat, že podobně i když v menším rozsahu se mi to chovalo, když jsem měl skoro na padrť silentbloky ve spodním ramenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Původně zaslal: Petr605 [A kde jsi si toho všiml? Já to nemůžu najít. Hned ve vedlejším dotazu na tachometr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 10. srpen 2006 Sdílet Odesláno 10. srpen 2006 Původně zaslal: P607Olda Zkontrolovat uložení ramen - silentbloky. Nevím přesně, jak to má 605, ale to je na všech autech typické, když je vůle uložení ramen - jak se kolo dostane do záběru a zatáhne, tak rameno kola \"povyjede\" do jiné polohy a musíš korigovat volantem. [upravil dne 29.7.2006 P607Olda] no me tohle delal cep a asi trosku spatne pneumatiky, po vymene cepu a prezuti uplne vpohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.