Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

řízení


martin.grif

Recommended Posts

Zkontrolovat uložení ramen - silentbloky.

Nevím přesně, jak to má 605, ale to je na všech autech typické, když je vůle uložení ramen - jak se kolo dostane do záběru a zatáhne, tak rameno kola \"povyjede\" do jiné polohy a musíš korigovat volantem.

[upravil dne 29.7.2006 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ano, zkontroluj silentbloky ramen, ev. spodní kloub uložení kola (tady asi vina nebude velká, protože se mění \"jen\" odklon kola a záklon čepu), ale hlavně vůli v koncových čepech řízení (fajfky) a kloub axiálního táhla. Právě řízení drží sbíhavost kol a jeji proměnou auto plave. Hřeben bych moc nepodezíral. Pokud ti auto v tahu táhne do strany (je nutná korekce volantem) a při ubrání plynu se vrácí (nová korekce), pak je to ono. Vůle ve fajfkách dokáže divy. Stačí milimetr v kloubu a na kole to dělá 3-4 mm a to už sakra zatáčí. Pokud ti při akceleraci táhne auto doleva a po ubrání zpět, je na vině pravá strana nápravy a obráceně. pokud by byly obě strany stejně volné, nepoznal bys to na směru jízdy, bo se ty změny vzájemně negují (uvažujeme akceleraci a deceleraci, ne přejezdy nerovností). Snadno to zkontroluješ, když uchopíš rukama kolo vepředu a vzadu (ciferník pozice 3 a 9) a budeš se snažit kolo střídavě mírně vytočit do stran. Je dobré se dívat i zda se pohybuje volant, nesmí tam být znatelná vůle - mrtvý krok, ev. klepání. Jak se ta závada přesně projevuje??

[upravil dne 7.8.06 Kdo]

[upravil dne 7.8.06 Kdo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kdo

A jééé, teď jsem si všiml, žes to už vyřešil, tak nic...:potlesk

A kde jsi si toho všiml? Já to nemůžu najít.

Jen jsem chtěl poznamenat, že podobně i když v menším rozsahu se mi to chovalo, když jsem měl skoro na padrť silentbloky ve spodním ramenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Zkontrolovat uložení ramen - silentbloky.

Nevím přesně, jak to má 605, ale to je na všech autech typické, když je vůle uložení ramen - jak se kolo dostane do záběru a zatáhne, tak rameno kola \"povyjede\" do jiné polohy a musíš korigovat volantem.

[upravil dne 29.7.2006 P607Olda]

no me tohle delal cep a asi trosku spatne pneumatiky, po vymene cepu a prezuti uplne vpohode

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...