JarinoRS

Mrtvy vyfuk

27 posts in this topic

tak mi dneska lahol vyfuk. odhnil sviniar, vrci mi ako F1 :D horsie je, ze ho taham skoro po zemi...mam nejakych 72.000 km, co sa mi zda dost malo. kolko vydrzal vyfuk vam ostatnym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě na P 309D 12 roků - to je trochu mimo mísu, na 307 brečím z vnější koroze už po dvou letech. Na to si špatně zvykám, ale kvalita je asi fuč ..... Mám FAP a roura vejfuku je uvnitř stříbrně lesklá, to budou kontrasty hi,hi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: JarinoRS

tak mi dneska lahol vyfuk. odhnil sviniar, vrci mi ako F1 :D horsie je, ze ho taham skoro po zemi...mam nejakych 72.000 km, co sa mi zda dost malo. kolko vydrzal vyfuk vam ostatnym?

mnohi by ti zavideli, tahat ho skoro po zemi :D :D :D

Mal som to na spalkoch, ale spodok je cisty. Holt, smola... Nemas urvane iba tie uchyty (riesenie za par korun)? Alebo ti uhnil kus potrubia???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě poprvé zavařovali děravé potrubí cca 5 cm před zadním tlumičem už při 35000 km. Při 45000 KM tam byla znovu díra v potrubí a zadní tlumič už byl prorezlý v přední části na boku.Vyměnil jsem ho za nerez DEVIL s oválnou koncovkou.Ten se prodává u PEUGEOTu za 15000,- Kč.Na E-bay jsem ho koupil nový za 160 Euro.Ten už by měl něco vydržet.Jinak ten původní stále mám v garáži a je na něm taková objímka s plechoveho pásku na které je jeden z úchytů.Jestli ti Jarino ten zrovna neuhnil?Zítra dám foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem skoro tahal po zemi zadní díl. Oprava cca 215,- Kč. Najeto při cca 160 000 Km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne na starom HDi vydržal 175 000 km. A počítam, že je tam dodnes. Keď sa chodí s benzínovým autom na kratšie cesty, tak sa výfuková sústava dostatočne nenahreje a v poslednej časti to viac kondenzuje a tým aj viac koroduje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj ta paska je fuc, ale vo vyfuku je riadna diera a huci jak F1. a dneska ma mechanik potesil, ze nie len tlmic, ale aj stredny diel je deravy...ked sa dari, tak sa dari :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Jeana se odlomil v Brně zadní tlumič od potrubí. Bylo to tam zrezlé. Ničemu to nevadilo, tak jsem dojel se špuntama v uších do UH a tam jsem ti to druhý den vymontoval, shnilé vyřezal, prostavil, necal jse si to svařit CO, ašuptamstízpátky.:super:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze pridavam dalsiu \"potesujucu\" spravu pre nas 307ckarov. pri vymene vyfuku si mechanik vsimol ze mi odkialsi tecie olej...lavy zadny tlmic sa odporucal :bojim takze idem menit obidva. mate niekto znacku a typ, ktore uz nebuchaju? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha. tak dik :papa myslel som, ze je to nejak konstrukciou toho tlmica, fyzicky uchytka na nom, ze ta mlati.

[upravil dne 1.8.06 JarinoRS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vymena vyfuku - zadny a stredny diel, oboch zadnych tlmicov (sachs) plus robota (1000,-) dokopy 13.300,- Sk. a zadna naprava je ticho :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarino, koľko stál samotný zadný diel výfuku. Začalo mi niečo rachotiť vzadu, tak som to dnes pozeral a zadný diel je deravý jak sito. Má necelé 4 roky a asi 65000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám na 406 najeto 56tkm a koncovej tlumič se mi taky nezdá už v nejlepší kondici, ale mě je to docela buřt, stejně tam chci dát laďák ;)

Jinak už z toho auta nemám takový pocit kvality jako ze starýho modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na P 309 GRD je výfuk i po 16 letech skoro nový, zato na 307 Break HDi ( 58,000 ) už zkorodoval vnější plášt tluniče těsně za objímkou asi jako většině z vás

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak sa aj ja pridam. Ta vec, co uz od novoty vrzga ako svina po 3 rokoch uplne prehrdzavela (ma nejakych 60tkm, garazovany). 3 rocny vyfuk je uplne v tahu. Vymenil som zadnu aj strednu cast, obe boli derave. viva la peugeot :bojim

Ked si zoberiem, kolko za to chceli v servise a kolko to realne stalo, tak by som strielal. A este jedna vec. Pri tejto vymene som zistil, ze mam ulomenu cast plastoveho krytu, co ma zabranit usadaniu necistout na zadnej naprave. Sklada za z lavej a pravej casti, su to take dve L-ka. V servise chcu za jednu cast 5000 korun, neviete kde sa to da zohnat lacnejsie?

[upravil dne 1.9.06 gewehr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.