Sign in to follow this  
Followers 0
MPavel

406 HDI

15 posts in this topic

Zdravím. Chtěl bych si koupit 406 rok 2000 a výš. Nejdřive jsem chtěl benzín, ale pak jsem zjistil, že HDI stoji v zásadě stejně co benzín. Chtěl bych buď 2.0 HDI 80 kw nebo 2.2 HDI 98kw, těch ale bohužel moc není.

S žádným z těchto motoru jsem nejel a obecně s peugeotem taky ne. Zajímalo by mě jak jsou svižné, zda se to dá srovnat s benzínem či ho předčí a jaká je jejich kvalita, tedy zda netrpí na nějakou závažnou poruchu a jak jste s těmito auty celkově spokojeny?

Děkuji všem za odpovědi.. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus hledani vlevo nahore, psalo se tu o tom spoustu prispevku a taky hodne v sekci servis. Jo 2.2 se davali hlavne do kombiku ale vim ze tu v sekci bazar nekdo prodava i sedana s timto motorem. Ja ho mam taky v sedanu a jsem spokojeny, jen se priprav ze se s kombinovanou spotrebou nedostanes pod 6.5l. Je to ale hodne zive a super na predjizdeni-perfektni akcelerace.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já vím. Je dobrá...

Díky. Už jsem se tady trochu zorientoval a něco jsem našel... Mno v každém případě se v tom budu muset někde projet. Každý má jiný styl řízení a názory se liší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám Break HDi r. v. 2000 tu silnější verzy a docela spokojenost -samozřejmě je to relativní - jestli si zvyklej na třílitr benzín tak to je líný. Takže to někde stejně budeš muset vyzkoušet...:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem dneska byl vyzkoušet v jednom bazáči 2.2 benzin v sedanu r.v. 2000. Apropo je to toto auto http://www.dacar.cz/index.php?vyrobce=PEUGEOT&Model=406+2.2i&rok_vyroby_od=&rok_vyroby_do=&cena_od=&cena_do=&Submit=vyhledat+vozy&lg=cz&order_by=

Bohužel jsem ho nemohl řádně vyzkoušet, protože nemá značky takže jsem asi 4x projel úsek dlouhý přes 1km.

No a poznatky. Když se nastartoval motor (úplně studený) vrzala kladka na klíňáku, když jsem otevřel víčko na olej hodně to funělo ven, ale když jsem přiložil ruku tak to lehce nasávalo. Přesně ale teď nevím zda je to správně. Nevíte jak to má být?

Co se týče projížďky. Podvozek v perfektním stavu. Žádné vůle. Motor pěkně zabíral, nevybroval, hezky se točil, ale zarazilo mě lehké kolísání otáček při volnoběhu. Ručička otáčkoměru se poměrně dost vrtěla, ale na motoru nebylo skoro nic cítit takže asi nějaké špatné čidlo. Spojka zabírala až nahoře, což mě trošku zarazilo. Jak zabířá vám ostatním? Spotřeba byla na počítači 7,7 což jsem zíral...

Jinak celkově se mi auto moc líbilo, ale chtěl bych zkusit ještě nějakou jinou 2.2 v benzínu a toho diesla...

Bohužel s 3.0 nejezdím. To je jiný kafíčko. Mam momentálně mazdu ve 2.0 85kw takže nejsem zdeformovaný V6. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No například mně spojka u HDi-čka jde taky až na konci - bohužel už se mi stává i to, že mi občas proklouzne. To mi rmoutí :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi spojka zabírá až úplně nahoře (v púlném výkonu třeba v serpentinách nad Jáchymovem v prudkém kopci mi občas i proklouzla) - takže výhledově šetřím korunky, abych jí nechal udělat (ale u HDI je to celkem řacha púeněz, takže to chci oddálit co nejdál - stejně se bude dělat kompletní sada - přítlačák, lamela, setrvák - takže není čemu ublížit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl včera v Áčkách a naprosto mě uchvátila 406 coupe 3.0 Nádherné auto, úžasný interiér a ten motor, lahoda. Kupodivu tam taky spojka zabírala až nahoře takže to asi bude mít většina peugeotu takže to nebudu řešit. Jde jen o zvyk. Pevně jsem se rozhodl. Chci coupe, ale ne v 3.0 Spotřeba by mě až tak netrápila ale štvalo by mě povinné ručení a náhradní díly také nebudou z nejlevnějšího kraje. Půjdu do 2.0 to je tak akorát.

Mno v polovině srpna se to rozlouskne. Doufám, že seženu nějakou hezkou za dobré penízky. Do toho auta jsem se zbláznil natolik, že se mi pomalu o něm zdá.... :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Taky mi spojka zabírá až úplně nahoře (v púlném výkonu třeba v serpentinách nad Jáchymovem v prudkém kopci mi občas i proklouzla) - takže výhledově šetřím korunky, abych jí nechal udělat (ale u HDI je to celkem řacha púeněz, takže to chci oddálit co nejdál - stejně se bude dělat kompletní sada - přítlačák, lamela, setrvák - takže není čemu ublížit)

Tak to jsem na tom uplně stejně - taky už spořím na novou sadu.:nevim Kolik máš najeto? Já tam teď mám cca 124 tis a nějaké drobné.

[upravil dne 31/7/06 Gargamell]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

Tak jsem byl včera v Áčkách a naprosto mě uchvátila 406 coupe 3.0 Nádherné auto, úžasný interiér a ten motor, lahoda. Kupodivu tam taky spojka zabírala až nahoře takže to asi bude mít většina peugeotu takže to nebudu řešit. Jde jen o zvyk. Pevně jsem se rozhodl. Chci coupe, ale ne v 3.0 Spotřeba by mě až tak netrápila ale štvalo by mě povinné ručení a náhradní díly také nebudou z nejlevnějšího kraje. Půjdu do 2.0 to je tak akorát.

Mno v polovině srpna se to rozlouskne. Doufám, že seženu nějakou hezkou za dobré penízky. Do toho auta jsem se zbláznil natolik, že se mi pomalu o něm zdá.... :D:D

Tak pak dej vědět jak tvoje touha dopadla... :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

az na ty drahe nahradni dily, je to vyborne auto, hlavne kdyz ne nalozenejsi, tak se snim jezdi skvele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kde přesně najdu VIN číslo a čislo motoru na 406 coupe 2.0 benzín 135 koní, popř. není to tu někde uvedeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týká těcho spojek... Dle mého servismana to tak mají všechny 406.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kostky jsou vrženy. Včera jsem zakoupil Peugeot 406 coupe. r.v. 99 s motorem 2.0 99kw. Moc hezké auto a doufám, že bude dobře sloužit. Motor vypadá v dobré kondici. Krásně táhne a po Praze s ním jezdím za 7,3 dle počítače (jsem zvědav jaká bude skutečnost) Příští týden mě ale čeká klasický servis u Vašendů - rozvody, olej, filtry, zadní díl výfuku a odvzdušnění spojky. Doufám, že se neobjeví nějaký vážný problém.

Mějte se všichni krásně a ať vám Peugeoťáci řádně šlapou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.