Sign in to follow this  
Followers 0
catany

přehřívání !! nevím si rady

13 posts in this topic

Koupil jsem Peugeot 606 16V, při jízdě do 80Km/hod se mi teplota vysplhá hned na 110°C a ventilátor před chladičem neběží, zkoušel jsem spojit na tvrdo jedno z relátek, hned se rozběhl buď na pomalu či rychle, podle toho jaké jsem propojil. Relátka jsou také v pohodě. Ještě je tam prý nějaká skříňka nebo co a někde termostat ale nenašel jsem ani jedno. Prosím moc o radu…

Share this post


Link to post
Share on other sites

606 bude nejspíš 605 a motor nejspíš 2.0l 16V. :myslim

Mohlo by zlobit čidlo teploty na chladiči pro sahary a nebo kecá čidlo na motoru pro budíky.

Zkus nějak nezávislým teploměrem odměřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš pravdu:-)

čidlo teploty na chladiči žádné nemám, už jsem ho prohlížel ze všech stran, jediné co tam je : čidlo na hladinu chladící kapaliny a to je vše:-(

je tam prý u nového motoru nějaká skříňka či co...ale také nevím, kde

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 605 moc neznám tak hledám jen v katalogu dílů a u tohodle benzínu opravdu čidlo na chladiči není. Tak nejspíš bude pro budík i saharu společný, ale to jen hádám. Určitě se najde někdo kdo o tom ví víc. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otázka jestli čidlo teploty a respektive budík dobře ukazuje. Já to ověřil vařením čidla v hrnci s teploměrem na zavařování.

Pokud na palubce máš správnou teplotu, tak bych kouknul na termostat, jestli otvírá a jestli dostatečně otvírá. Pokud ne, tak by ti ukazovalo vařící vodu v motoru a chladič by byl sotva teplý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na ten termostat kouknu, to mě nenapadlo, díky, jo a to čidlo teploty je kde? na chladiči není:-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlapy! potřeboval bych to místo, kde se nachází ten spínač ventilátoru chladiče, všude koukám a kde nic tu nic, a ještě se v tom asi přede mnou někdo vrtal, pač koukám, že je něco odpojené....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kde je čidlo ti neporadí, neb to nevím, respektice pokud ti tam zůstaly relátka od sahar, tak podle drátů. Čidlo je obecně na tělese chladiče, takže hledat. Je to díl většinou na větší klíč (tuším 22). Buď najdeš vlastní čidlo, nebo jenom záslepku. Pak je to asi dost divokej bastl, nebo že by bylo ovládaný ŘJ či nějakým jinačím okruhem? Osobně se prozatím přikláním k nejednodužšímu řešení a to je vlastní čidlo na chladiči, ovládací relátka (je to většinou nezávyslý okruh na spínací skříňce).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podla mňa vymeň najprv termostat.Určite to bude ním.A je to jednoduché a potrebné (určite už má hodne nabehané)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli máš motor 2.0, předpokládám, že bude stejný jako u 405. Já taky nemám čidlo na chladiči, ale na motoru. Pokusím se ti popsat, kde je. Stoupni si z boku k motoru (ze strany řidiče). mělo by být na bloku motoru zboku a spíš dole. Abych tam lépe dostal ruku, tak musím sundat hadici od sání vzduchu. Je to takový hnědý konektor. Mě to funguje tak, že když ten konektor vytáhnu, tak sahary ihned sepnou. Pokud je teda vše ostatní v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, ten spínač teploty je přímo na motoru, a nefunguje, když jsem ho odpojil sahary hned seply, tak jezdím zatím s odpojeným, teplota se tak nepřehoupne pres 80°C

ale od té doby se nějak rapidně zvýšila spotřeba....

a tachometr nefunguje, teda rafička skáče, teprve pokud zvýším rychlost na 100Km/hod se ustálí....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.