ZCerny Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Dobrý den,mám 206 1,4OneLine (r. v. 2006)-motor nedrží volnoběžné otáčky (kolísání o cca +- 250). Při vyřazení otáčky klesnou rychle cca na 1100ot. a pak pomalinku-po skocích klesají a opět mírně rostou. Při kolísání otáček občas nebrzdí :-( - dle servisu zcela normální :-(. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 24. červenec 2006 Sdílet Odesláno 24. červenec 2006 Docela zajímavý u tak novýho auta. U staršího bych Tě odkázal na krokovej motorek nebo snímač polohy škrtící klapky, teda pokud to není HDI tam netuším. Dej si to tady vyhledat a třeba Ti to pomůže. [upravil dne 24/7/06 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoeMaverick Odesláno 25. červenec 2006 Sdílet Odesláno 25. červenec 2006 ak zistis zavadu alebo ju vyriesis daj vediet co ti to sposobovalo pre pripad ze by mal niekto podobny problem aby sa mal coho chytnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 25. červenec 2006 Sdílet Odesláno 25. červenec 2006 Na tohle by snad měla odpovědět diagnostika, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 25. červenec 2006 Sdílet Odesláno 25. červenec 2006 s autom keri ma rok vyroby 2006, by som siel do servisu na diagnostiku a nech to riesia v ramci garancie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-mArA- Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 Jinak, k tem problemum s volnobehem, u tech starsich aut s benzinovyma motorama a vstrikovanim, bych velmi NEdoporucil jakymkoliv zpusobem cistit potenciometr skrtici klapky,protoze ho s nejvetsi pravdepodobnosti znicite. Vetsinou se vam zlomi ta vnitrni deska, na ktere je naparena odporova draha a potenciometr je nenavratne pryc (vlastni zkusenost, rada z fora ). Cena je docela vysoka (na to ze je to ubycejny potenciometr, ale pro XU10J2 lze nahradit puvodni potenciometr tim z roku 1996, ktery je u Peugeota o 2,5 tisice levnejsi). Navic si nejsem jisty, zdali ma potenciometr vliv na volnobezne otacky, protoze jeho poloha je nadoraz, klapka neni otevrena vubec, a privod vzduchu se deje pres onen ventil (pohaneny tim motorkem-jedina vec, ktera by mohli mit vliv krome zadreneho nebo zaspineneho motorku (resp. jeho kuzele) je privod nespalenych spalin z odvetravani a tlakove ventily jdouci do sani. Me se osvedcilo zatim (2x zkouseno) vycisteni motorku a prostoru komurek ve skrtici klapce, nasledna opetna montaz a rozpojeni baterie, aby se mohla resetovat ECU. Pak to funguje a otacky drzi 850 min-1 Tolik me zkusenosti, trebas nekomu pomohou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikc Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Podle Peugeotu se jedná o chybu v SW řídící jednotky - údajně o této chybě firma věděla a i přesto auta s touto závadou prodávaly. Řeším obdobný problém cca 6měsíců - přesněji řečeno od zakoupení nového vozu. Musím říci, že se značkovým servisem mám dost špatné zkušenosti - při prním pokusu o reklamaci jsem byl vyhozen (nesvítí diagnostika, tak žádný problém není). Druhý servis se v tom šťoural cca 2měsíce bez valného výsledku. Po jistých zásazích na motoru (zkoušení) je motor hlučnější a ozývá se cvakání. Na závěr jedna perlička od servisního technika, který má na starosti garanční opravy: \"Měli jsme tady ještě jednoho pána s tímto problémem a ten jej vyřešil tak, že auto prodal do bazaru a koupil si nové, tak zapřemýšlej te nad tímto způsobem řešením i vy.\" Celkem dobré řešení, ne? Možná i díky autorizovanému servisu jsem přišel i o záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: zdenikc Podle Peugeotu se jedná o chybu v SW řídící jednotky - údajně o této chybě firma věděla a i přesto auta s touto závadou prodávaly. Řeším obdobný problém cca 6měsíců - přesněji řečeno od zakoupení nového vozu. Musím říci, že se značkovým servisem mám dost špatné zkušenosti - při prním pokusu o reklamaci jsem byl vyhozen (nesvítí diagnostika, tak žádný problém není). Druhý servis se v tom šťoural cca 2měsíce bez valného výsledku. Po jistých zásazích na motoru (zkoušení) je motor hlučnější a ozývá se cvakání. Na závěr jedna perlička od servisního technika, který má na starosti garanční opravy: \"Měli jsme tady ještě jednoho pána s tímto problémem a ten jej vyřešil tak, že auto prodal do bazaru a koupil si nové, tak zapřemýšlej te nad tímto způsobem řešením i vy.\" Celkem dobré řešení, ne? Možná i díky autorizovanému servisu jsem přišel i o záruku. Pěkný příběh Napiš, prosím, o které servisy se jedná. Ať víme, kam máme jezdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 4. říjen 2006 Sdílet Odesláno 4. říjen 2006 Původně zaslal: -mArA- Jinak, k tem problemum s volnobehem, u tech starsich aut s benzinovyma motorama a vstrikovanim, bych velmi NEdoporucil jakymkoliv zpusobem cistit potenciometr skrtici klapky,protoze ho s nejvetsi pravdepodobnosti znicite. Vetsinou se vam zlomi ta vnitrni deska, na ktere je naparena odporova draha a potenciometr je nenavratne pryc (vlastni zkusenost, rada z fora ). Cena je docela vysoka (na to ze je to ubycejny potenciometr, ale pro XU10J2 lze nahradit puvodni potenciometr tim z roku 1996, ktery je u Peugeota o 2,5 tisice levnejsi). Navic si nejsem jisty, zdali ma potenciometr vliv na volnobezne otacky, protoze jeho poloha je nadoraz, klapka neni otevrena vubec, a privod vzduchu se deje pres onen ventil (pohaneny tim motorkem-jedina vec, ktera by mohli mit vliv krome zadreneho nebo zaspineneho motorku (resp. jeho kuzele) je privod nespalenych spalin z odvetravani a tlakove ventily jdouci do sani. Me se osvedcilo zatim (2x zkouseno) vycisteni motorku a prostoru komurek ve skrtici klapce, nasledna opetna montaz a rozpojeni baterie, aby se mohla resetovat ECU. Pak to funguje a otacky drzi 850 min-1 Tolik me zkusenosti, trebas nekomu pomohou. Mohl bych tě poprosit o návod jak přesně se ten moturek čistí a kde ho přesně najdu? Mam problém s volnoběhem a v servisu jsem párkrát byl a nic nenašli a s motorkem nikdo nic nedělal... Nemam čas pořád lítat do servisu tak by mě zajímalo zda by to zvládl i normální smrtelník a zkusit to... Děkuji... [upravil dne 4.10.06 MPavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikc Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Pro upřesnění - tento problém nemám se starším autem (auto vyrobeno v roce 2006 a provozováno od dubna). Servis se dost dlouo vrtal se škrtící klapkou a dalším nastovováním motoru - výsledkem byla prázdná nádrž a auto s přetrvávajícím problémem. Zmíněné servisy: AutoQualt Choustníkovo Hradiště (skvělé rady garančního technika) a PP Auto Třebíč. Přeji hodně úspěchů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MilaS Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Původně zaslal: MPavel Mohl bych tě poprosit o návod jak přesně se ten moturek čistí a kde ho přesně najdu? Mam problém s volnoběhem a v servisu jsem párkrát byl a nic nenašli a s motorkem nikdo nic nedělal... Nemam čas pořád lítat do servisu tak by mě zajímalo zda by to zvládl i normální smrtelník a zkusit to... Děkuji... Je to jednoduché - stačí dát vyhledat \"krokový motorek\" (nebo motůrek) - je to tam i s fotografiemi. Mimochodem, ten krokáč je v tělese váhy vzduchu a je na dvou šroubech - práce na pár chvil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 5. říjen 2006 Sdílet Odesláno 5. říjen 2006 Původně zaslal: zdenikc Pro upřesnění - tento problém nemám se starším autem (auto vyrobeno v roce 2006 a provozováno od dubna). Servis se dost dlouo vrtal se škrtící klapkou a dalším nastovováním motoru - výsledkem byla prázdná nádrž a auto s přetrvávajícím problémem. Zmíněné servisy: AutoQualt Choustníkovo Hradiště (skvělé rady garančního technika) a PP Auto Třebíč. Přeji hodně úspěchů. To chce vzít do Brna do RM Servisu a udělat těm \"autorizovaným servisům\" pěknou ostudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 6. říjen 2006 Sdílet Odesláno 6. říjen 2006 Původně zaslal: ZCerny Dobrý den,mám 206 1,4OneLine (r. v. 2006)-motor nedrží volnoběžné otáčky (kolísání o cca +- 250). Při vyřazení otáčky klesnou rychle cca na 1100ot. a pak pomalinku-po skocích klesají a opět mírně rostou. Při kolísání otáček občas nebrzdí :-( - dle servisu zcela normální :-(. Podívej se, jakou tam máš zapalovací cívku, jestli Sagem nebo Electricfil. Psal jsem to tady:http://www.peugeot-club.com/topic/14877-zaskobrtnuti-motoru-p206/ O problémech s těmito cívkami u Peugeotu 100 % vědí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 11. říjen 2006 Sdílet Odesláno 11. říjen 2006 Já mám podobný problém - taky mi nedrží volnoběh, kolísá +- těch 250 otáček. Vypadá to, jako by se motor nějak dusil a řídící jednotka to zase vytáhne otáčkama nahoru. Kolísá mi to ale i pod plynem, o stejný interval - je cítit, jak motor škube - na jedničku je to pochopitelně nejcitelnější. Nikdy mi ale nechcípnul a brzdí, i když otáčky kolísají. Zajímavé ale je, že po odpojení baterie se to zase tak na čtvrt roku úplně spraví a 206 jede zase opravdu jako nová... Čím by to mohlo být? Vadnou ECU? Žádným čidlem to zřejmě být nemůže, jinak by se to přece po odpojení baterie nespravilo, ale dělalo by to pořád - tedy aspoň podle mě... Na diagnostice jsem byl, zaplatil jsem 450 Kč a nic jim to neukázalo. Mám 206 1,1 z roku 2000, ještě před faceliftem. Co s tím, poradíte mi? Co na to třeba Oddie? Moc díky za rady! [upravil dne 11.10.06 sauce] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.