Xonik

406 přetížení

15 posts in this topic

Ahoj, chtel bych se zeptat na váš názor. Chceme jet na dovolenou do jižní Itálie. Asi nějakých 1800 km. Ale máme jet v 5 lidech. Bojím se aby moje 406 - 2,1TD to přežila. Abychom ji nezlomili jak se říká. Taky přemýšlím o tom že bych koupil na zadní pružiny takové ty gumy aby auto tolik nesedlo když se tam naloží. Měl jsem je na favoritu a co si to mělo dosebe. Máte s tím nějaké zkušenosti ? Případně kde bych ty gumy koupil ? Moc děkuji za každou radu a zkušenost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud nepovezes maxim turbulence tak to myslim nehrozi...Nevim proc byste ji zrovna v 5 lidech meli pretizit...neco jineho je, kdyz nalozis 400kilo do kufru, nebo kdyz si tam sedne 5 lidi, kde se vada rozdeli mezi predni a zadni napravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, tak to jo. Tak díky. Ne Maxim turbulenc nepovezu, ale znáš ženské. Milion tašek a tak. To že se chcou mačkat vzadu 3 v zadu po dobu asi 24 hodin, tak to je jejich problém, ale říkal jsem si aby to nesedělo moc. Ale je fakt že jsou to muší váhy. Tak díky za radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli jsou to ženský typu 40kg i s postelí a když je to auto dělaný na 5 lidí + náklad tak nemusíš mít strach. Sedět sice bude, ale nezlomí se. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsi mě docela vyděsil...

Začátkem září jedem ve 4 lidech do Řecka, ale něco takového mě nenapadlo.

Přece když je to break, tak je snad stavěný na 5 lidí + určitou váhu v kufru, ne?

Abych se přiznal, tak se mi hlavou honí jiné věci. Např.: Kolik drobných si vzít na placení mýtného? Dálníční známku na Slovensku a Maďarsku koupím za Eura, nebo místní měnu, nebo raději platit kartou? Mám dotankovat na jihu Maďarska, abych bez problémů vydržel až do Řecka, nebo nechat auto jet co dá a doufat, že potkám pohodovou pumpu v Srbsku nebo Makedonii? Atd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotrek: Já bych jel trajektem z itálie, toť můj první hit. Můj druhý hit ohledně všech těch dotazů je zajít do autoturistu, tam ti udělají přesný plán a třeba ti i zajistí známky atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fx

Gotrek: Já bych jel trajektem z itálie, toť můj první hit. Můj druhý hit ohledně všech těch dotazů je zajít do autoturistu, tam ti udělají přesný plán a třeba ti i zajistí známky atd.

To není špatný nápad, pokud chci jet na Korfu nebo na západní pobřeží Řecka. Vzhledem k tomu, že jedu na Chalkidiki, je lepší jet ČR - Slovensko - Maďarsko - Srbsko - Makedonie - Řecko. Věř mi, nejedu tam poprvé (tedy autem ano). Takže pro mě bude lepší, když budu kopírovat trasu, kterou jede cestovka, se kterou tam jedu.

Předpokládám, že většinu odpovědí na mé otázky dostanu v té cestovce. Jen jsem se snažil naznačit, že se mi hlavou honí jiné otázky než je nosnost mého auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotreku, co se týče dálničních známek mám dobré zkušenosti s jejich nákupem přímo na hranici ve směnárně (nejlepší cena a vždycky byly. Slovenská známka se dá koupit i na našich benzínkách, ale vychází o něco dráž než na čáře a dost často je i problém s krátkodobými známkami - často bývají vyprodané). Mýtné bych platil kartou, opět jde zejména o peníze, protože při platbě kartou se bere průměr mezi kurzem nákupním a výkupním, zatímco při platbě Eury si musíš připočítat i provizi směnárny a nebezpečí, že Ti bude navrácena hotovost v místní měně).

Share this post


Link to post
Share on other sites

MEDVĚD: Kartou jsem chtěl platit za známky (týká se SR + H), protože pokud by nebylo možné je koupit za Eura, tak se mi určitě nevyplatí měnit si těch pár korun a forintů... Mám obavu že v Řecku ani v Makedonii se mýtné kartou platit nedá, jen hotově...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je v pohodě, my jsme jeli do chorvatska v 1.9TD, v autě 5 lidí + rakev na střeše.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Jestli jsou to ženský typu 40kg i s postelí a když je to auto dělaný na 5 lidí + náklad tak nemusíš mít strach. Sedět sice bude, ale nezlomí se. :)

Ja vez v kufru 400kg betonovych obrubniku, sice jen asi 10km..a auto to prezilo..sice jsem mel chvili pocit, ze se mi zvedne predek :))) Tech 5 anorekticek ... otom to auto nebude ani vedet :))) hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, ale já jsem dnes hledal ve velkém TP a našel jsem že moje 406 2,1 TD má celkovou hmotnost něco přes 1900 kg. A pohotovostní je přes 1500 to znamená že nosnost je 400 kg. Přesně podle CZ návodu 464 kg. Tak to mě teda docela dostalo, protože většina ostatních 406 má přes 500 kg. A to nemluvím o tom že mám Breaka a ty mají cca 650 kg. Dá se to vysvětlit asi jen tím že prostě tam Francouzi dali silnější, motor, který je daleko těžší a nechali původní podvozek. Musím zkusit něco vymyslet jak to udělat aby to pořádně nesedělo. Jinak díky za názory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co třeba vozejk :-)))))))))))) kufry necháš na sedačkách a tři baby dáš do kufru, umíš si představit ten klid v autě, jednu si nech vedle sebe jako rozptylovačku únavy :-))))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, zadny strach .. absolvoval jsem pred lety cestu do Italie a zpet .. 5 lidi v aute (ja cca 90 kilo, pak 2x 60, 1x 70 a 1x 100 kg), k tomu kufr plnej zradla a rakev na strese. Cestou tam jsme pred Vidni pichli. A dojeli jsme tam i zpet .. 406 to vydrzi jako nic :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.