sochy Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 jak mám nastavit volnoběch?mám 1.4i 55kw 1993 winner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Hele, já myslím že si ho to nastavuje samu ne??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Až je motor pořádně zahřátej, tak by krokovej motorek měl pustit plyn až na ten dorazovej šroubek....a ten je z výroby zalitej. Ale třeba se pletu:D Na co to vůbec potřebuješ vědět? [upravil dne 21/7/06 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 21. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 Já jsem vyndával baterii a nějak se snížil volnoběch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. červenec 2006 Sdílet Odesláno 21. červenec 2006 No pokud jsi tam dal zase tu samou, tak je to divný:myslim. Ale pokud jsi tam dal jinou baterku (která třeba chvíli ležela a je horší), tak to by mohla bejt příčina. Já když nastartuju a mám např 1200 ot. a zapnu dálkovky a ventilátor, tak mi otáčky klesnou tak o 350, což je normální.......(zatížím baterku a to ovlivní řídící jednotku,a proto otáčky poklesnou) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 22. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 no já jsem tam dal zase tu samou,protože jsem to potřeboval pod tým nabarvit.Není to třeba tím , že jsem ji málo utáhl u plusáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 22. červenec 2006 Sdílet Odesláno 22. červenec 2006 Tak to je teda divný. Pokud by nebyl dost utaženej +pól, tak by to třeba při větším odběru (např. startu) zhaslo (jako když odpojíš baterku) a po vrácení klíčku zase vše Ok. Třeba jsi při tom vyndavání baterky hejbnul s nějakýma kabelama (třeba zapalovacíma) nebo něco podobnýho. Nebo je tvýmu autí taky v těchhle hycech teplo, tak se šetří:D:D Ale pokud ti to dobře startuje a na volnoběh nechcípá, tak bych to moc nehrotil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 27. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 Pri zahrátým motoru ,když startuhu tak mi volnoběh běží kolem 300.A když je studenej tak je v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladik Odesláno 27. červenec 2006 Sdílet Odesláno 27. červenec 2006 u dieslu je takovej hustej šroub s kontramatkou, s kterym jenom posuneš minimální pozici táhla plynu o trochu víc, jako bys měl přimáčknutej pedál. U benzínu se vstřikováním (???) to nastavíš přes kabel Taky mi běžel motor na nižší volnoběh, když jsem měl špatnou baterku. Nebo spíš vybitou. Alternátor musel utáhnout veškerou elektro zátěž (větrák a světla ) a motor pak běžel na nižší otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 4. srpen 2006 Sdílet Odesláno 4. srpen 2006 Diesel má regulaci volnoběhu manuálně pomocí lanka, který vede od bloku motoru přímo na zadní část vstřikovacího čerpadla, podle teploty motoru zalízá nebo vylízá....\"něco jako automatickej sytič\":) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.