Sign in to follow this  
Followers 0
sochy

Volnoběch

10 posts in this topic

Až je motor pořádně zahřátej, tak by krokovej motorek měl pustit plyn až na ten dorazovej šroubek....a ten je z výroby zalitej.

Ale třeba se pletu:D

Na co to vůbec potřebuješ vědět?

[upravil dne 21/7/06 Vopičí]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokud jsi tam dal zase tu samou, tak je to divný:myslim:myslim.

Ale pokud jsi tam dal jinou baterku (která třeba chvíli ležela a je horší), tak to by mohla bejt příčina.

Já když nastartuju a mám např 1200 ot. a zapnu dálkovky a ventilátor, tak mi otáčky klesnou tak o 350, což je normální.......(zatížím baterku a to ovlivní řídící jednotku,a proto otáčky poklesnou)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já jsem tam dal zase tu samou,protože jsem to potřeboval pod tým nabarvit.Není to třeba tím , že jsem ji málo utáhl u plusáku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je teda divný. Pokud by nebyl dost utaženej +pól, tak by to třeba při větším odběru (např. startu) zhaslo (jako když odpojíš baterku) a po vrácení klíčku zase vše Ok.

Třeba jsi při tom vyndavání baterky hejbnul s nějakýma kabelama (třeba zapalovacíma) nebo něco podobnýho.

Nebo je tvýmu autí taky v těchhle hycech teplo, tak se šetří:D:D:D

Ale pokud ti to dobře startuje a na volnoběh nechcípá, tak bych to moc nehrotil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri zahrátým motoru ,když startuhu tak mi volnoběh běží kolem 300.A když je studenej tak je v poho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u dieslu je takovej hustej šroub s kontramatkou, s kterym jenom posuneš minimální pozici táhla plynu o trochu víc, jako bys měl přimáčknutej pedál. U benzínu se vstřikováním (???) to nastavíš přes kabel :)

Taky mi běžel motor na nižší volnoběh, když jsem měl špatnou baterku. Nebo spíš vybitou. Alternátor musel utáhnout veškerou elektro zátěž (větrák a světla ;) ) a motor pak běžel na nižší otáčky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel má regulaci volnoběhu manuálně pomocí lanka, který vede od bloku motoru přímo na zadní část vstřikovacího čerpadla, podle teploty motoru zalízá nebo vylízá....\"něco jako automatickej sytič\":)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.