Sign in to follow this  
Followers 0
Durexpepo

Biely dim pri visiej rychlosti

11 posts in this topic

Pri vyšiej rychlosti cca 120km/h zacne dimit biely dim. nevie niekto .Inak jedna sa o Peugeot 405 1.9 D r.v.1993.nemoze to nasavat olej z hadice co idu vypari z Kluky??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych tipnul na netěsné pístní kroužky nebo prdlé těsnění pod hlavou, eventuálně hlava - nic moc vyhlídky.

Zajeď někam do servisu, pokud mou doměnku potvrdí, začal bych demontáží hlavy (těsnění půjde do kopru, po demontáži bych hlavu nechal zrentgenovat kvůli případným prasklinám - v případě prasklin lze i zavařit).

Pokud by to byly kroužky, tak bych zauvažoval, zda na tom autě nějak lpíš (oprava nebude nikterak levná - možná bych se pokusil sehnat jiný motor, může to vyjít levněji než stávající opravovat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mna to tiez napadlo ale motor bezi v poriadku . Pri normalnej jazde ani nezadymi ale zvlasne je mi to ze ked chodim normalne tak oleja je stale dost ale ako idem rychlejsie ze začne dymit tak olej co bol pred jazdov v polovici medzi riskami je na minime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Záleží na tom ako sa dlho sa ten dím rozplíva,v tej ríchlosti to je ťažko zistiť, ale keďsi si ho všimol tak ja typujem na piestne krúžky!:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: domikra

Záleží na tom ako sa dlho sa ten dím rozplíva,v tej rýchlosti to je ťažko zistiť, ale keďsi si ho všimol tak ja typujem na piestne krúžky!:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tak zkontrolovat vodu a jestli se ztrácí tak máš tak 2-3 měsíce, možná i míň a pak minimálně vým. těsnění jak říkal Medvěd.

Pak jít ale k opravdu kvalitnímu borcovi, aby Tě neškolili z výměnou těsnění tak jako mě. Až jsem narazil na opraváře u Prahy, který fakt věděli. A byl pokoj s těsněním... Je taky potřeba nechat stáhnout hlavu na magnetce- ne potřeba ale velmi nutné... Tak sleduj vodu a pak uvidíš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Durexpepo

mna to tiez napadlo ale motor bezi v poriadku . Pri normalnej jazde ani nezadymi ale zvlasne je mi to ze ked chodim normalne tak oleja je stale dost ale ako idem rychlejsie ze začne dymit tak olej co bol pred jazdov v polovici medzi riskami je na minime

..... Ještě sem tam koukni na víčko od oleje, jestli bude mít bílý povlak tak to bihužel žere vodu a taky bývá n případ kdy je natlakovaný, nezvykle moc, chladící systém .... To je pak potřeba s tím něco rachle dělat páč ti může začít dělat i jiné neplechy, pumpa která teče, prasklej chladič. atd... nechci strašit, jen píšu něco ze zkušenosti..... a taky přeju, aby to bylo jinak a byla to nějaká drobná blbost....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

voda sa nestraca . Vcera som menil olej a olej bol pekny .ani netlakuje system .Inak ten dim je len asi sekundu aj ked idem stale takov velkov rychlostov to len zadimy a zase ide normalne nie ze by dimilo stale pri tej rychlosti. Mam kamarada co robil v servise v Peugeote a ten vravel ze to moze byt ta hadica co ide z bloku do sacieho potrubia na vypari z kluky .ze ak nemam original hadicu z dakym sitkom alebo cim ze na tom sitku sa pary a olej co natiahne zachity a zas stecie naspet.ja nan tam dake vodarenske hadice tak ci to nemoze robyt to UVAHA-Velka rychlost olej nasaje do sania zo ssania do valca a potom ten bieli dim lebo fakt uz potom netusim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Další logická úvaha ... špatně spaluje naftu a zbytek jde do výfuku .... špricne naftu do horkého výfuku a výsledek je dým :D Ale podle tá rychlosti, bych řekl, že nestíhají rozvody ...

Ale z dieselu musí vždy něco dymět :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele jestli ti to dýmý až v určité rychlosti tzn. od 120 nahoru nebude rozhodně problém v kroužkách a podle mýho ani v hlavě. Osobně si myslím že je problém v mazací soustavě . Kruha by ti braly olej pořát, hlava , když by měla být prasklá , tlakovala by vodu ale olej by to rozhodně nebralo ! A tobě to jde do spalovacího prostoru ale jen když to vytočíš , tzn že někde ti valí tlakem olej přímo do hadice odvětrání par z motoru... Jedeš pomalu =malej tlak ryche=velkej tlak

a tlačí to přímo do sání . Po tomhle bych šel jako první než rozebírat motor a na nic nepřijít...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.