Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vstřikovací čerpadlo P205 1,8 Diesel


slanskym

Recommended Posts

Názdárek lidi, potřebuji poradit. Na mé P205 (1,8 Diesel), jsem si včera všiml, že mám pod čerpadlem na motoru naftu, oroseny až mokry od nafty (koukal jsem na čerpadlo ze všech stran - z horni strany suchý, ani z obouch boků čerpadla známka po průsaku nafty) To čerpadlo je Bosch, myslím si že je to někde dole na čerpadle, ještě před trubkama ke vstřikovacím tryskám (můj názor).

Auto jede bez sebemenších problémů, starty OK (nadrc), volnoběch OK, na dálnici bez problému 150km/h, skoro vůbec nekouří, žere tak kolem 5,3l na 100km, na tachometru je číslo 150 000km (nedá se tomu asi moc věřit ;) ). Ale bral jsem to auto od chlápka který s tím jezdil pouze o vikendech nakupovat a jednou do roka na dovolenou. Auto je z 86 roku.

Nevíte co by to mohlo být s tím čerpadlem?

Napiště díky, Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslel jsem, že to třeba přestane tect, ale připadá mi to, že to teče víc a víc, takže se pustím do opravy, nebo spíš teda nechám to někde opravit

Nevíte nahodou, kdo to opravuje někde v blízkosti Olomouce, prosím napiště a kolik to tak může stát? , někdo píše, že to stojí 5tis. a někdo zas 2 a 2,5tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to Bosch, tak okolo 2tis, a pokud to teče ze spoje hliníkového bloku čerpadla s tou ocelovou částí, ze které vystupují trubky ke vstřikům, tak je to hlavní O-kroužek.

V Olomouci neporadím, věděl bych v Praze... ale obecně každý, kdo dělá tehle stará čerpadla, těch servisů na to je dost.

P.S. pokud nebyly dělané rozvody, je to vítaná příležitost jak udělat všechno při jednom, a pokud dělané byly, tak bych vyndal samotné čerpadlo bez povolení a rozhození rozvodů - čerpadláři to stejně stačí bez kola, on to kolo k ničemu nepotřebuje.

[upravil dne 7/26/06 oddie]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak je to vážný, když teče to čerpadlo, potřebuji jet o víkendu tak cca. 300km pryč a do té doby to nestihnu opravit, tak by mě zajímalo zda se to může nějak po.... během cesty.

na autě už nebyly rozvody dělaný cca. 60 - 70tis. km, takže by to asi chtělo taky, že? nebo to ještě stačí? díval jsem se na řemen a není vůbec popraskaný ani odřený, vypadá celkem OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by už byl řemen viditelně popraskaný, tak nedoporučuju vůbec ani sahat na startér.

Tu opravu už jsem psal, že by měla být cca 2tis - za samotné to čerpadlo, pokud se do toho budou dělat rozvody, tak plus to. Pokud ne, tak plus demontáž/montáž čerpadla, pokud si to neuděláš sám.

Pokud s tím pojedeš, a poteče to, může se ti stát, že budeš úplně hořet nadšením - případně jen hořet... Pokud to skutečně souvisle teče čůrkem, tak bych s tím nikam nejel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čůrkem to teda zatim neteče, je vždy mokry blok motoru od nafty, ale v žádným připadě to neteče tak, že bych vždy měl pod autem louži

no vidím to tak, že co nejdřív mířím do servisu BOSCH a při nejlepším vypláznu 2tis., zjístil jsem že opravy čerpadel dělá u Olomouce firma http://www.pas-zabreh.cz

kolik tak stojí rozvody na P205 1,8XRD?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem to řešil u XMka. Jenom to prosakovalo ale vetšinou to teče za jízdy.

Přetěsnění + seřízení kolem 3.000.- a technik mi řekl , že čerpadlo je OK a nepotřebuje repas. Jinak bych nechal udělat celý repas. Víš jak to chodí, přetěsní a pose** se to jinde.

Ten PAS vypadá dobře, mají tam mašiny na čerpadla. Tak ať ti to otestují pořádně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem volal do servisu BOSCH v Zábřehu na Moravě, kde se věnují opravám těchto čerpadel, zjístil jsem že mě ta oprava příjde tak cca. na 5tis., ale myslím si že to udělají důkladně, mají na to speciální mašiny

říkaly, že montáž a demontáž čerpadla z auta + rozebrání čerpadla cca. 3000,- , práce na čerpadle + testy cca.1500,- , a 500,- materiál = o 5000,- Kč chudší, ale co se dá dělat s tekoucím čerpadlem se jezdit prostě nedá:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm. Před dvěma lety jsem platil u Křížka 1.800,- s daní a papírem, s tím že jsem si tam donesl holé čerpadlo, takže pouze přetěsnění a nastavení na stolici. A materiál z toho byl skoro 800,-. Fakt je, že to trvalo dva tejdny, než se k tomu dostali, neb to nebylo urgency a nestrašilo jim tam celé auto... to ce dělaj celé a věci pro servisy maj přednost.

U Pejchara dtto stálo 2.500,-. Holt firma od firmy. Pro srovnání, Delphi Diesel Servis si za totéž na čerpadlo Lucas řekl 5.900,- bez daně, takže milý tekoucí Lucas rovnou letěl volným obloučkem do kontejneru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potřeboval bych ještě vědět, když už se pustím do opravy toho čerpdla, koli stojí nový rozvody (řemen + kladky), přece jenom už se blížím k hranici 80tis. km na tom řemenu, taK to nechám vyměnit taky

a jak je to s těma kladkama a voním čepadlem při výměně rozvodů, někde jsem četl, že je to lepší vyměnit taky, co je na tom pravdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvalitní sada rozvodů cca 3.500,-, vodní pumpa necelých 1.500,-, k tomu je dobré nechat udělat vůle ventilů, když už se do toho leze, gufero vačky nějaká ta stovka a případně i gufera ventilů, ať to je všechno v cajku. Plus práce... celé to vychází +- kolem 8tis. Pokud to někdo dělá výrazně levněji, tak nedělá vše popsané...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodni pumpa samozrejme nutna neni, ale je vice nez vhodne ji vymenit, kdyz ji nevymenis tak ti muze exnout a to se nevyplati riskovat.

Jinak na dvore mi lezi motor 1.8 diesel i s cerpadlem, motor ma horsi tlaky ale jede. prodal bych to cely za 3000 kc. Jinak na cerpadle tesne pred vymenou motoru jsem si nechal menit naky tesneni za 1500kc, cerpadlo je ok netece nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 15 let později...

Zdravím, obnovím toto staré téma abych nezakládal nové....

Mám P205 1.9 47kw. A z vstřikovacího čerpadla mi začala kapat nafta mezi blokem čerpadla a tou častí kde jsou trubky ke vstřikům. Čerpadlo jsem rozdělal, vyměnil O-kroužek, zase poskládal ale z čerpadla mi teď nejde nafta ke vstřikům.

V čerpadle nafta je ale dál nejde a ten magnetický ventil funguje, čerpadlo je BOSCH. Měli jste někdo čerpadlo rozdělané ? Nebo jste ho raději dali někam kde to dělají ? 

Ještě jsem zkoušel dát jiné. Akorát bylo z 1.8 a byl to Lucas a už přes dva roky leželo v regálu ale nafta v něm nějaká byla. Ale v autě také nefunguje.

Může být problém někde jinde než v čerpadle ? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...