Sign in to follow this  
Followers 0
Valis

co jsou to vlastne rozvody?

10 posts in this topic

Hele fakt vim ze je to blba otazka ale ja vlastne nevim co to jsou v aute rozvody.Vim ze to je rozvodak a ty kladky k tomu a co dal?Asi je to u kazdyho auta jiny co u dislu asi budou slozitejsi nez u benzinu ze jo.Tak mam takovou jednu otazecku kolik bude stat priblizne vymena rozvodu na P307 (02) 1,4 benzin???Budu zitra volat do servisu tak at nevypadam jak blbec kdyz nevim co to rozvody jou:myslim No a kolik bude priblizne stat vymena motoroveho oleje + filtru dik :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozubeny rozvodovy remen pohani od kliky motoru, na ktere je ozubene kolo a kterou pres ojnice otaci pisty, vackovou hridel ( nebo vice hrideli, zalezi na konstrukci motoru, kolik ma valcu a ventilu ) a tyto vacky pak otviraji a zase zaviraji saci a vyfukove ventily, v presne danych okamzicich, kdy je pist v urcite poloze ve valci, tim je zajisteno plneni valcu palivem a nasledny odvod spalin ze spalovaciho prostoru

rozvodovy remen musi byt napnut, proto jsou tam napinaci a vodici kladky a zaroven take pohani vodni cerpadlo, ktere tak umoznuje proudit chladici kapaline a ucinne chladit motor

staci pro predstavu ? jinak pak myslim ze staci otevrit jakoukoliv ucebnici autoskoly, ve ktere bude popsan princip funkce spalovaciho a zazehoveho motoru, aspon myslim ze to vzdy bylo soucasti zkousky na ridicak

[upravil dne 16/7/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale pokud se mluvi o vymene rozvodu tak nejde vymenu vacky vahadel apodobne

ale vetsinou jde o rozvodak tj remen no a pokud se ti neco nezda na vodni pumpe ci kladkach tak je meni taky samozrejme pokud chces mit jistotu menis vse najednou kladky pumpu remen ale nutnost to neni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nutnost to opravdu není, ale doporučují se měnit jak kladky (minimálně každou druhou výměnu řemene), tak i vodní pumpu. Vodní pumpa stojí několik stokorun a když Ti po výměně rozvodů začne téct (stává se to dost často, protože nově napnutým řemenem je na pumpu najednou vyvíjen větší tlak), nezbývá než celou práci provést znovu (nemluvě o možnosti, že kvůli tekoucí vodní pumpě můžeš zůstat někde stát).

Já radím měnit řemen, kladky i vodní pumpu a máš zase na dlouho klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemluve o moznosti ze kvuli vodni pumpe uvaris motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nutnost to opravdu není, ale doporučují se měnit jak kladky (minimálně každou druhou výměnu řemene), tak i vodní pumpu. Vodní pumpa stojí několik stokorun a když Ti po výměně rozvodů začne téct (stává se to dost často, protože nově napnutým řemenem je na pumpu najednou vyvíjen větší tlak), nezbývá než celou práci provést znovu (nemluvě o možnosti, že kvůli tekoucí vodní pumpě můžeš zůstat někde stát).

Já radím měnit řemen, kladky i vodní pumpu a máš zase na dlouho klid.

Mam na tebe prosbicku

Vim, ze si vetsi poctivec nez ja, takze verim, ze uz si to na 406tce nechal menit - predpokladam, ze to bylo u Vasendovcu. Myslis, ze bys mi do mailu mohl poslat co vsechno si menil a cenu? Musim se k vymene taky uz konecne dokopat, tak abych vedel, kolik zlatacku vyklepat z prasatka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sepp

Mam na tebe prosbicku

Vim, ze si vetsi poctivec nez ja, takze verim, ze uz si to na 406tce nechal menit - predpokladam, ze to bylo u Vasendovcu. Myslis, ze bys mi do mailu mohl poslat co vsechno si menil a cenu? Musim se k vymene taky uz konecne dokopat, tak abych vedel, kolik zlatacku vyklepat z prasatka...

nebylo by jednodussi a rychlejsi vzit telefon a zavolat rovnou k Vasendum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sepp

Původně zaslal: Medvěd

Nutnost to opravdu není, ale doporučují se měnit jak kladky (minimálně každou druhou výměnu řemene), tak i vodní pumpu. Vodní pumpa stojí několik stokorun a když Ti po výměně rozvodů začne téct (stává se to dost často, protože nově napnutým řemenem je na pumpu najednou vyvíjen větší tlak), nezbývá než celou práci provést znovu (nemluvě o možnosti, že kvůli tekoucí vodní pumpě můžeš zůstat někde stát).

Já radím měnit řemen, kladky i vodní pumpu a máš zase na dlouho klid.

Mam na tebe prosbicku

Vim, ze si vetsi poctivec nez ja, takze verim, ze uz si to na 406tce nechal menit - predpokladam, ze to bylo u Vasendovcu. Myslis, ze bys mi do mailu mohl poslat co vsechno si menil a cenu? Musim se k vymene taky uz konecne dokopat, tak abych vedel, kolik zlatacku vyklepat z prasatka...

Kydž bude Mdvěd souhlasit, klidně ti přepošlu jeho zakázku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím Řebíku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Původně zaslal: Sepp

Původně zaslal: Medvěd

Nutnost to opravdu není, ale doporučují se měnit jak kladky (minimálně každou druhou výměnu řemene), tak i vodní pumpu. Vodní pumpa stojí několik stokorun a když Ti po výměně rozvodů začne téct (stává se to dost často, protože nově napnutým řemenem je na pumpu najednou vyvíjen větší tlak), nezbývá než celou práci provést znovu (nemluvě o možnosti, že kvůli tekoucí vodní pumpě můžeš zůstat někde stát).

Já radím měnit řemen, kladky i vodní pumpu a máš zase na dlouho klid.

Mam na tebe prosbicku

Vim, ze si vetsi poctivec nez ja, takze verim, ze uz si to na 406tce nechal menit - predpokladam, ze to bylo u Vasendovcu. Myslis, ze bys mi do mailu mohl poslat co vsechno si menil a cenu? Musim se k vymene taky uz konecne dokopat, tak abych vedel, kolik zlatacku vyklepat z prasatka...

Kydž bude Mdvěd souhlasit, klidně ti přepošlu jeho zakázku...

Presne to jsem myslel, takze pokud by to nemelo obtezovat a Medvedovi to nevadilo, predem dekuji

takze na sepp@email.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.