Sign in to follow this  
Followers 0
C.A.T.

Já už se na to.......

15 posts in this topic

Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne to robi taky. voda u mna ide prec cez ten bezpecnostnu dierku pri viku na chladici. zohreje sa a potom ked zastavim tecie:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomyka: to mi delalo taky, pak sem odvzdusnil chladici soustavu a mam pokoj ;)

sahara? vyndej konektor z termostatu na chladici a propoj krajni konce... mely by pustit obe .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondra: ale robi mi to az poslednych 200KM. ako by sa tam dostal vzduch? ako sa to odvzdusnuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi co blbnete ?

Jestli tam máte max 100 stupňů v dopravní zácpě, tak to uje prosto v poho. Mě to dělá taky, přehoupne se to ke stovce, sice tak na minutu, než to ventilátory zase uchladí ale teplota ve městě mi kolísá 80-98 stupňů (odhadem). Kdyby vám nefachaly ventilátory, tak bude teplota pořád stoupat ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo je mi jasny, ta teplota 100 stupnu nevadi, ale spis ze tece voda z chladice... me to delalo, kdyz seem to mel zavzdusneny.... odvzdusnis to tak, ze na nejvyssim miste motoru (u 405ky je to kousek napravo od nalejvani oleje) je tam sroub a ten staci povolit aby odchazel vzduch.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou...

jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec...

a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot :(

tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nam se to v nasi GRDT delo taky, a pak jednou...

jedu si to takhle po dalnici na Brno svych 140-150 a najednou se rozsvitily vsechny kontrolky, pak to sciplo a konec...

a na starter to reagovalo asi jako kdyz meci koza jak o zivot :(

tak sup k servisakovi a vysledek: zkroucena hlava a na vybranou - bud jinej motor z vrakace, ale stav nejisty, nebo vymenit hlavu - cca 35tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by C.A.T.

Zrovna dneska si tak jedu po Praze,nebo jedu,spíš stojim a libuju si v tom jak je teď můj pegy v pořádku a najednou se kouknu na budíky a na teplotě je 100 stupňů...Mám pocit že to bude tím,že se nespínaj sahary a taky se ztráci voda v chladiči..Vychází to zhruba co 100km to litr destilky..ta teplota se dá snížit tím,že pustím dovnitř všechen teplej vzduch ale copak se dá sedět v 30ti stupňovým vedru v autě a ještě mít zapnutý topení..Potřeboval bych poradit čím to bude..Jestli spínáním relé na sahaře nebo něčím jiným..Moc díky

Pokud se Ti chce,tak mi callni a hodíme konzultaci.Případně Ti na to číhnu,začínám být fundovanej přes sahary...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vadi kdyz tam nemam saharu ale jen vetrak ... ? Proste kolem nej neni ten plast ...

je to po bouracce na predek a nektere plasty tam proste chybi ... :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám občas stejný problém s nesepnutím vrtule, ale zatím to bylo vždy uvolněným konektorem u sahary (holt pražská dlažba). Určitě bych neriskoval vaření vody, taky mám zkušenost se zkroucenou hlavou a vypadnutým sedlem ventilu. Jak to jde ke sto stupňům a nespustí se ventilátor, hned pouštím naplno topení a hledám flek na zastavení. A plasty okolo sahary mi taky u 106 chyběly, pokud nechybí i ta vrtule, tak je to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozhodně bych začal odvzdušněním, pokud to nepomůže, zkusil bych přdat ty chybějící plasty, určitě tam budou mít svoji funkci - proud vzduchu atd. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kdyz nepomuze ani to tak oupim si vrtulnik. ten ma dost velkou saharu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.