Sved Odesláno 13. červenec 2006 Sdílet Odesláno 13. červenec 2006 Zdravím vás panové. Koupil jsem si novou hlavu řadící páky od italské značky momo a mám s tím malý problém.Ta nová je v pohodě (nasadím, utáhnu jeden šroubek a je to),ale problém je s původní.Vypadá jako by tam byla nalisovaná.Nevidím žádný šroubek a nechci to rvat silou abych jí nezničil! Nevýte jak ju můžu sundat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 13. červenec 2006 Sdílet Odesláno 13. červenec 2006 No asi budes muset silou. Stara hlavice tam je dobre nasazena na takovym bilym plastu. Ja ji sundal sikovkama - vytocit do boku. Pak ten bilej plast budes muset stejne rozlamat, nejde dolu a kdyz za neho zabers sikovkama, tak se rozlame. No a je to, muzes pridelat novou. Takhle jsem to aspon delal ja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sved Odesláno 13. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2006 Toho jsem se trošku bál,že to pujde jen silou:grr Ale když říkáte, že to jinak nejde tak to vyzkouším. Kde nepomůže hrubá síla, tam pomůže jen ještě hrubší! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 13. červenec 2006 Sdílet Odesláno 13. červenec 2006 Takovej hloupej dotaz: Proč se zkracují ty řadičky, to je jen estetická záležitost, nebo v tom je ještě něco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 14. červenec 2006 Sdílet Odesláno 14. červenec 2006 no nevim, vzhledem k tomu, ze 406ka ma posazene rychlosti dost od sebe - treba filcka, nebo fabka ma mnohem kratsi razeni... prijdemi zkracovani radici paky celkem nevyznamne - navic pokud mas loketni operku, je lepsi mit standartni vysku, na zkracenou uz musis mit hodne dlouhe ruce ..ale jinak je to jen a jen o vkusu kazdeho jedince .. jinak je to vazne nasilu - tak jako vsechno u frantiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. červenec 2006 Sdílet Odesláno 14. červenec 2006 ja bych spis nez o zkraceni radici paky samotne uvazoval o zkraceni tycek ( u modelu ktere nemaji misto tycek lanovody ) k prevodovce, aby se zkratily drahy, zvlast draha 1 -> 2 je hoooodne dlouha a pri vetsi akceleraci mi to obcas vadi, kdyz potrebuju rychle preradit Takze vymyslet nejakej ten Short-shift nebo Quick-shift jak se to nazyva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 14. červenec 2006 Sdílet Odesláno 14. červenec 2006 Tak je to pravda, že kratší řadička působí pěkným dojmem, ale je fakt, že s té opěrky bych tam nedosáhl . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 14. červenec 2006 Sdílet Odesláno 14. červenec 2006 Tak to já právě nemám, ale kdyby se ti povedlo vyfotit jak to vypadá, možná bych se naučil tu ruku sundavat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gargamell Odesláno 17. červenec 2006 Sdílet Odesláno 17. červenec 2006 Paráda. Vypadá to opravdu pěkně...to se musí nechat. Budu o tom přemýšlet....Každopádně díky za foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.