Sign in to follow this  
Followers 0
pavlis

Posilovac rizeni 306

22 posts in this topic

Zdravim,

mam 306 r.v. 96 a prestal mi fungovat poslivac rizeni. Jiz mesic bylo slyset slabe piskani pri zataceni. Nemate nekdo zkusenosti. Za odpoved dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koukals jestli si tam měl olej když ti to začalo pískat?protože mě to pískalo taky a bylo to tím že nebyl olej.takže je možný že se ti hryzlo čerpadlo(pokavaď si byl bez toho oleje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prave ze jsem na to bohuzel kaslal a nezkontroloval to...musim na to kouknout. Ted by me zajimalo jak dlouho s tim muzu jezdit protoze se do servisu dostanu az po vikendu.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokuď to de tak s tim jezdi minimálně nebo nejlíp vůbec.jestli je to čerpadlo v pohodě tak aby si ho nezlikvidoval.aprví se koukni na ten olej jestli tam je a když ne tak ho tam hned dolej aby nejelo servo na sucho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavlis

Prave ze jsem na to bohuzel kaslal a nezkontroloval to...musim na to kouknout. Ted by me zajimalo jak dlouho s tim muzu jezdit protoze se do servisu dostanu az po vikendu.:(

No jestli je to bez oleje, tak ani chvilku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ted jsem se tam byl kouknout a zjistil jsem ze je tam pod minimem. nevim jak je to mozny protoze pred mesicem kdyz jsem dolejval vsecky kapaliny tak tam bylo urcite akorat tak polovina mezi max a min. no hned ho doleju. Chci se zeptat jestli je pouze jeden druh oleje nebo vic abych nekoupil nejakej nesmysl.

Diky za odpovedi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavlis

Ted jsem se tam byl kouknout a zjistil jsem ze je tam pod minimem. nevim jak je to mozny protoze pred mesicem kdyz jsem dolejval vsecky kapaliny tak tam bylo urcite akorat tak polovina mezi max a min. no hned ho doleju. Chci se zeptat jestli je pouze jeden druh oleje nebo vic abych nekoupil nejakej nesmysl.

Diky za odpovedi

Dextron II je to napsane i na tom cervenem vicku vyrovnavaci nadrzky serva

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavlis

Ted jsem se tam byl kouknout a zjistil jsem ze je tam pod minimem. nevim jak je to mozny ...

No jo, obvykle tak, že ti teče ven. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm to ti asi fakt ten olej teče.koukni jestli to neni kolem tyčí řízení,jestli jo tak to je neopravitelná závada.sou tam simeringy a ty nejdou vyměnit,sou tam zalisovany.takže to je na new servo cena cca:30000kč nebo z vrakáče

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ted jsi me moc nepotesil :( . no nic modlim se jen aby to bylo neco jinyho

Share this post


Link to post
Share on other sites

může ti to týct i někde nějakou hadící.to zjistíš když nastartuješ a budeš chvíli na místě točit volantem a sledovat jestli se nebude někde dělat loužička pod autem.když bude tak musíš hledat odkud to teče.když tam ta louže nebude,tak nevim kam by se ten olej strácel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra ja to zitra zkusim. Nevite na kolik by vyslo kdyztak to servo z vrakarny? a nakolik muzu verit ze vydrzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Téct to může: a) hadice nebo spoje, b) z hydr. válce, c) z orbitrolu, d) ze servopumpy. A ať je to ten nebo ten, budeš to stejně kupovat na vrakáči, neb nové stojí raketu. Jen pokud by byla prasklá hadice, dá se případně nechat zacvakat do těch koncovek nová.

[upravil dne 7/13/06 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to servo sem scháněl na pažouta 405 a na vrakáči mi řekl kolem 2000 kč.hlavně ho to chce vyzkoušet aby někde taky neteklo.ale nejdřiv se koukni jestli ti to neteče v těch spojích nebo někde na hadicích

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska jedu do servisu. S nejvetsi pravdepodobnosti to totiz je jenom pretrhlej remen k cerpadlu. Nevim proc jsem si toho nevsim hned:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavlis

Dneska jedu do servisu. S nejvetsi pravdepodobnosti to totiz je jenom pretrhlej remen k cerpadlu. Nevim proc jsem si toho nevsim hned:myslim

pretrhlej remen k cerpadlu ? :o:bojim jestli se nemylim tak cerpadlo serva je pohaneny stejnym remenem jako alternator, kdyby byl pretrhlej, nedobijelo by ti auto, svitila kontrolka dobijeni a po kratke jizde bys asi dojezdil a dostartoval, pac by byla baterka naprosto vymlacena, takze to pretrhlej remen asi nebude

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 1,6, má dva řemeny, jeden pohání posilovač a kompresor klimatizace , druhý alternátor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chybi tam ten co vede k tomu udelatku co do nej prave vede hadicka z nadrzky s kapalinou pro servo. Je to ten co je jako vejs

To se ale hrozne vyjadruju :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.