sochy Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 potřebuju poradit jak mám napíchnout ŘJ na pc.Co všechno potřebuju,atd. Jakej potřebuju software,Atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Jestli máš ŘJ Motronic,tak si diagnostiku uděláš i bez pc.Zkus hledat,už se to tu párkrát probíralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Sochy - jj potřebuješ pouze klíček a sednout si za volant Michal - pokud mě neklame zrak, tak už jsi instaloval na vůz mé / tvé prahy, co ???? :mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 jj,už jsou tam Bohouši:super a taky strhl z oken fólie,abych nesbíral zbytečně body [upravil dne 12/7/06 michal.doubravsky] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 12. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Jo mám Mono jetronik A2.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Původně zaslal: sochy Jo mám Mono jetronik A2.2 Tak buď máš Motronic - tuším že třířádkovej konektor a nebo Jetronic - tuším že dvouřádkovej spoj Co je to za motor? [upravil dne 12/7/06 Vertex] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 12. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 je to 1.4 55kw , motor- KDY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Jasný, a ta řídící jednotka? Netuším, jestli to jetronic umí vyblikat. Jde taky o to, jestli máš vůbec na palubovce kontrolku diagnostiky - \"Káčko\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 12. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 jo mám.to mi ted pořád svítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Pořád ale nevím, co máš za tu řídící jednotku Tak pak už jsi jen v tomhle najdi, jak se dělá diagnostika klíčkem v zapalování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sochy Odesláno 12. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Já když jsem byl v servise tak to napojil na kabel,a hned sosal chyby.nevíš kolik stojí škrtící kapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 To je ale náhoda, právě jsem se o tohle taky tak trochu zajímal a ono je téma už tady a právě teď ..no SUPER. Takže sem taky trochu přispěju. -Popsanej postup pomocí doidy a přepínače je na http://auto-diagnostika.com/hardware/vyblik.htm . -Pomocí kusu gáblu jak dal Vertex odkaz to jde taky. -A myslím že to jde i pomocí tý metody přepínaní klíčku do polohy start a nazpátek.....jednou my tutiž kára nechtěla naskočit a já si asi po třetím neuspěšným startu všimnul, že mi to \"K\" na palubce bliká, ale nijak zvlášť mi to podivný nepřišlo. Jednou jsem ale viděl diagnostiku na 205, která měla 2 nebo 3 řádky, zapojovala se na diag kábl, kostru a +baterky a byla hodně stará, a na ty dva řádky to vypisovalo rovnou chybový čísla. Nevíte jak něco takovýho levně sehnat nebo vyrobyt. Jde mi o to abych nemusel počítat blikání \"K\"-čka......no jsem línej no:mad: Ještě bych chtěl poprosit jestli by mi někdo neposlal vypsaný ty čísla chyb (hlavně co znamenaj:) ), který jsou na 100% správný, díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 To si piš, že to jde pomocí klíčku, teda na mým GTI jo, mám řídící jednotku motronic. Kabel je taky dobrej, ale klíček je jistější a pohodlnější, s kabelem mi to chvíli trvalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Původně zaslal: sochy Já když jsem byl v servise tak to napojil na kabel,a hned sosal chyby.nevíš kolik stojí škrtící kapka? Jenže milej zlatej, za to pěkně cvakáš a já mám servis nějakej ten kilometr, musíš se objednávat atd. Tohle si uděláš za dvě minuty (varianta klíček) a za 4 minuty (varianta drátek) Varianta přístroj, co popsal Vopičí, 20 let, protože na tom strávíš mládí, než tu věcičku seženeš :D:D Zkus ten klíček a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Já mam asi Bosch Monopoint (1.4 motor). Ale jak na tom přemejšlím, tak to \"K\" je stejnak super věc. Stačí vozit v kaslíku lístek s chybama a až mi to zdechne někde na půli cestě, tak hned zjistím co tomu je...no paráda :D....ale ještě sebou budu muset začít vozit nějakej šroubovák a kleště abych to hnedle i opravil:D:D:D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Původně zaslal: Vertex Varianta přístroj, co popsal Vopičí, 20 let, protože na tom strávíš mládí, než tu věcičku seženeš :D:D To máš pravdu ale mě to tenkrát tak chytlo, že bych jí chtěl taky.:D Ale klíček je přece jenom nejrychlejší a nejspolehlivější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. červenec 2006 Sdílet Odesláno 12. červenec 2006 Jenže stejně, uděláš si diagnostiku a pak je Ti to k h...., pokud za Tebou nebudou denně jezdit kámoši, abys jim jí udělal taky, pak je to na zbláznění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.