Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307SW rok výroby 2002 - poruchový motor?


Sam

Recommended Posts

Zdravím,

prosím o vaše zkušenosti a názory.

Mám v plánu koupit ojetý Peugeot 307SW, 2,0HDI 79kW, rok výroby 2002. Teď jsem obdržel docela dobrou nabídku, akorát si pořád nejsem jistý. Doslechl jsem se, že u modelů z roku 2002 je poruchový motor (konstrukční vady???). Prý od roku 2003 se toto již nevyskytuje.

Nevím, co si o tom myslet. Je to skutečně tak? Nechci koupit auto, za ne docela malej peníz, a pak s ním mít problémy...

Díky za vaše postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj ja mam 2002 ale 66kw.S motorom žiadny problem som nemal a to mam 180 000km.ak nezanedbaš udržbu - vymeny oleja a filtrov tak to bude ok.Problemy som mal s abs - spalene kable od zadneho kolesa oprava / 700sk/ a teraz som mal preskočeny rozvodovy remen - praskol mi alternatorovy remen a kusky sa dostali pod rozvodak.odišlo iba 1 vahadlo ventilov cena / 727 sk + robota / .

Spotreba tak okolo 5l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: DanculD

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

turbo s variabilni geometrii ??to asi ne, mezichladic jo ale to s tim turbem se mi nezda:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...