Sign in to follow this  
Followers 0
Sam

Peugeot 307SW rok výroby 2002 - poruchový motor?

8 posts in this topic

Zdravím,

prosím o vaše zkušenosti a názory.

Mám v plánu koupit ojetý Peugeot 307SW, 2,0HDI 79kW, rok výroby 2002. Teď jsem obdržel docela dobrou nabídku, akorát si pořád nejsem jistý. Doslechl jsem se, že u modelů z roku 2002 je poruchový motor (konstrukční vady???). Prý od roku 2003 se toto již nevyskytuje.

Nevím, co si o tom myslet. Je to skutečně tak? Nechci koupit auto, za ne docela malej peníz, a pak s ním mít problémy...

Díky za vaše postřehy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim, ja mam 79kW HDi, r.v.2003 ale zrovna na motor jsem tady zadne stiznosti (krome spotereby) nezaznamena:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj ja mam 2002 ale 66kw.S motorom žiadny problem som nemal a to mam 180 000km.ak nezanedbaš udržbu - vymeny oleja a filtrov tak to bude ok.Problemy som mal s abs - spalene kable od zadneho kolesa oprava / 700sk/ a teraz som mal preskočeny rozvodovy remen - praskol mi alternatorovy remen a kusky sa dostali pod rozvodak.odišlo iba 1 vahadlo ventilov cena / 727 sk + robota / .

Spotreba tak okolo 5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

turbo s variabilni geometrii ??to asi ne, mezichladic jo ale to s tim turbem se mi nezda:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu sa pise ze turbo ma variabilnu geometriu klapiek. Tak neviem.... :myslim

Cital som to aj inde, len uz si nespominam, ze kde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Tu sa pise ze turbo ma variabilnu geometriu klapiek. Tak neviem.... :myslim

Cital som to aj inde, len uz si nespominam, ze kde.

hmmm, to koukam co tam mam, ale porad nejsem presvedceny, musim se nekde kouknout:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor 2.0 HDI 79 kW ma mezichladic stlaceneho vzduchu a FAP, ale variabilni geometrii lopatek nema !

Co vim, tak ji ma 2.0 HDI 100 kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.