trago Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Jednoho deštivého sobotního dne jsem přijel z práce domů a zaparkuji do garáže. Po asi cca 3 hod. chci jet nakoupit, odemknu auto DO „vše OK“. Otevřu dveře a koukám jak, rychle bliká osvětlení kabiny “zvláštní jev“, zavřu dveře a chystám se nastartovat. Strčím klíč, otočím a počkám, až pohasnou patřičné kontrolky „zatím vše OK“. Pootočím klíčem pro nastartování a najednou VŠECHNO ZHASLO „koukám jako blázen“. Vytáhnu klíček a VŠECHNO !VŠECHNO! SE ROZSVÍTILO, dokonce i kontrolka ESP, kterou jsem nikdy neviděl svítit, protože to nemám. Okamžitě mi proběhlo hlavou „abych neuhořel“ vyskočím z auta a nevím, co mám dělat. Stojím vedle auta, v ruce držím klíček a budíky s kontrolkami svítí. Začínám čichat, jestli se něco nepálí, přitom slyším podivné cvakání, louskáni a sršení. Skočím zpátky do auta a vyřazuji jedničku na neutrál, co kdyby…Otevírám okamžitě kapotu a odpojuji jeden kontakt od baterky a tím se vše uklidnilo. No a co teď, co se dělo potom a jak jsem zjišťoval příčinu závady ? [upravil dne 10.7.06 trago] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 voda v jednotce BSI ? nekde uz jsem to tu cetl,dva stejne pripady, symptomy byly podobne - poblaznena elektroinstalace jednotka BSI se nachazi u pojistkove skrinky u ridice pod volantem, diskutovalo se tu zda zaplaveni teto centralni ridici jednotky auta neni zavineno dodatecnou montazi alarmu a nedostatecne utesneni otvoru v prostoru pod plastovym krytem mezi prednim oknem a kapotou na strane ridice, byly tu i fotky, zkus zapatrat v historii, popripade prohlednout primo v aute, zda neni v konektoru jednotky voda, nebo zaoxidovane kontakty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trago Odesláno 10. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Tak pod volantem bylo sucho, díval jsem se pořádně. Jedině přestalo fungovat zamykaní se zavíráním oken. No jednotka to asi taky přežila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 mne takto raz tiez zblblo vsetko a po resete RJ bolo OK. ani to neriesim. takisto parkrat mi vsetko zhodilo pocas jazdy tak na sekundu a skocilo naspat, tiez je to OK. pocitace, pocitace...... a tie okna si vyhladaj navod, uz som ho parkrat tuna na fore daval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Niečo podobné som mal aj ja na starej 307. Po výmene software v RJ to bolo OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusans Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Tak s tou vodou v BSI jsem byl já.Stálo mě to cca 10000,-.Nakontaktoval se na mě člověk přes email co měl stejnou závadu a jak napsal stálo ho to 23000 (výměna BSI+nový svazek elektroinstalace ,protože prý byly zaoxidované kontakty v konektoru). Původně jsem si myslel že to nateklo přes kabel k alarmu ale zjistil jsem že mám úplně shnilé a mokré odhlučnovací koberce v motorovém prostoru(jeden v okolí baterie a druhý před filtrem klimatizace).Zjistil jsem že netěsní plastový dekl přidělaný ke sklu a protéká voda na koberce.Za baterií vede svazek do kabiny,svazek je opletený látkou a také byl celý mokrý.Myslím si že ta látka táhla vodu až do kabiny i přes průchodku a po drátech pomalu stékala do BSi.Odhlučnovací koberce jsem musel koupit nové (2000,-) a utěsnil jsem pryžové těsnění a sklo.Po každém větším lijáku osahám koberce a zatím je sucho. Zkontrolujte jak vypadají vaše koberce a podívejte se jak vám to těsní??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusans Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Další foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusans Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 PS: Dneska jsem schválně koukal jak je to řešený v nový 207 a ejhle plastový dekl není nad sklem ale pod sklem.(voda nemusí přetékat přes zvýšený okraj plastu ale krásně steče přes sklo na plastový dekl a odtud do blatníků=žádný odpor stékající vodě). KONEČNĚ NA TO PŘIŠLI ŽABOŽROUTI:grr:grr:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladerunner Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 minule som menil okrem iného aj peľový filter - a ten tlmiaci koberec vyzeral podobne ako ten tvoj- bol úplne mokrý, dokonca som ho na jednom rohu, kde bol pripevnený tými blbými:grr plast. príchytkami roztrhol. potom som si opakovane všimol, že po každom daždi je taký mokrý, a veľmi dlho trvá dokedy vyschne. tiež to zrejme budem musieť nejak utesniť. ako presne si to utesnil ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarinoRS Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 tusim sme niekedy zistili, ze to malo suvis s dodatocne dorabanym alarmom, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.