Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Potřebuju připojit rádio k pojistkám, ale jak rozdělat pojistkov


gvg

Recommended Posts

Čauky! Potřeboval bych připojit rádio, ale nevím, nevím, jak se leze do pojistkovky. Když ji vykopím, tak je tam zapíchanejch plno konektorů a relátek.. To to musím všechno vytahat?? No to už se vidím, jak tam pak některej dám blbě. A co pak?:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo, od baterky je to lepsi, ale nesmis potom zapominat vypnout :) a taky tam dej na ten + drat pouzdro s pojistkou (ted nevim kolik A) :(

JInak co se tyjka te pojistkovky, tak tam neni co zdrbkat: konektory pasujou jen to jedne diry a pokud najdes 2 stejne, tak se lisi barvou a ta je u kazde zdirky taky naznacena teckou, takze smele do toho :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jak vy, ale já dávám přednost tomu připojit to přes pojistkovu skřínku, přeci jenom to vypadá krapet líp, než tahat dráty. Nevím sice jak je to u jiných peugeotů, ale moje 309 má přímo nachystané volné pozice v pojistkovce, na kterých je napětí trvalé i přes klíček zapalování. Je tam těsně za blokem relátek vpravo volná pozice pro široký konektor (asi tak 6 pozicí). Přesně už si nevzpomenu jak to je, ale úplně vlevu je na něm trvalé + vedle + přes klíč. Teda myslím. Každopádně rozhodně není problém vytahat konektory, akorát se mi to zdá zbytečné. Vzít zkoušečku a trochu trpělivosti a proměřit to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no elegantne to samozrejme vypada, ale vem si, ze treba mas v aute radio co je citlive na poklesy napeti (asi kazde, ze? :)) a jeste k tomu zesilovac bez kapacitoru a pri kazdym otoceni klicku ti asi tak na 2-4 vteriny proste nehraje...... protoze treba CD na to je hodne haklivy :(

takhle, kdyz je to natazeny primo z baterky, tak to nekdy vypadne jen pri starovani..... Ovsem, ze kdyz je na to konektoru trvale +, tak to je uz zase jina..... nemusis tahat tak dlouhy drat... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Voštík: Obávám se, že tomu případnému dočasnému nehrání se člověk nevyhne. Při startování klesá napětí na baterce (i na naprosto nové, absolutně nabité) tak na 9 - 8,5 V. Ono se ji není co divit, když zní člověk ždíme několik stovek ampérů do startéru. No a protože skoro všechny (teda snad až na ty \"digitální autoradia\" z AAA-ka) jsou komplet digitály a ty jsou na poklesy napětí sakra háklivé, tak se nedá nic dělat. Leda snad pouštět rádio až po nastartování. Ale kdo se toho drží, že.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Voštík: Jo je pravda, že v zesáku jsou mimo jiné kvůli pokrytí dočasných výkyvů v odběru, ale tam je to něco trošku jiného. To máš stejně, jako kdyby ti u toho zesáku někdo snížil napájecí napětí z 230V na 150V. Taky se na to ten zesák vykašle. Nehledě k tomu, že vzhledem k řádově nižšímu odporu baterky by se kondík snažil předat svůj náboj do baterky a na chudák rádio by nic nezbylo.

To Clown: jo, tak to je přesné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne myslím, že je to v pohodě. Víš kolik super nápadů vyšlo z řad laiků. Pak se to akorát musí dotáhnout do technických detailů, ale ta myšlenka byla původně z řad pléna. BTW došel ti ten mail se zpožděným zhasnutím vnitřního osvětlení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...