Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Svíčky na 106 1.0


Dzandra

Recommended Posts

Hojte, rád bych se zeptal, jaké do 106tky montujete svíčky a jak často je měníte. Nějak mi to začína krapet lenivět a jaksi mi to někdy nepochopitelně chcipne. Hlavně ze startu. Klesnou otačky a zadusí se to. Mám najeto 56 000 km a ješte jsem svíčky neměnil (snad to není hovadstvoú :myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Moc díky! :super

[upravil dne 9.7.06 Citros]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim pane,

svicky... nedavno jsem to resil u sve 106... nechal jsem si je vymenit u Peugeotu ... dali mi tam nejake francouzske od E...... muzu se doma juknout, vyhodil jsem je behem 500km, prechody otacek s nima staly za h..... Dal jsem NGK a zadnej problem, spokojenost... puvodni byly take NGK, menil jsem je na 52 000km. J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vzdy pouzival Bosh i na svem bejvalem citroenu, Eqviem nebo jak se to pise ty franc. potvory jsou ale k nicemu - fakt nic nevydrzi. NGK jsem na motorech PSA nezkousel tedy si necham poradit. Ale i tak furt zvazuji jestli Bosh nebo NGK. Jinak podle me zivotnost svicek 20-30k.

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

jj to mas pravdu... taky nedam na Bosh dopustit ikdyz zrovna model super4 neznam - urcite bude OK,

spis me zajima srovnani Bosh vs. NGK :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tam stále mám ty staré už májí chuděry 56 300 a dneska jsem prošel i emise, koupil jsem sice bosch super 4, ale jeste jsem je tam nestihl dát. Snad mi do mé jednanulky 37kw budou pasovat a mi nebudou dělat nějaký problém. Jinak mi začíná dřít pravá přední przda, takže se zas budu muset podívat co s tím. Asi nevím co s penězi :roker:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dzandra

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Já jsem měnil filtr po 75tkm a byl už pořádně zasviněnej, auto po výměně ožilo, jinak svíčky mám nový a občas (jednou za měsíc) mě to taky chcípne když vyřadím kvalt.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Mě to taky chcípalo po startu, kolísaly otáčky... Měnil jsem u 106 1.0i 33kW na 65tkm za čtyřbodovky BERU Ultra-X (UXF79), u Barumu po slevě za 550 sada. Zatím (3 měsíce - 3 tkm) spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k tématu. Mladá má 106 rv.96 1.0 33kW a taky jí to občas blbne. Má to tendenci po nastartování chcípnout. Tak se naučila po nastartování trošku prošlapat plynovej pedál - jen tak lehce a vše je pak OK.

A je fakt, že to dělá jen někdy a nezáleží ani na počasí ... Je to záhada:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: *jose*

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Právě, že když se auto kupovalo, tak to bylo OK. Nechalo se to zkontrolovat - měnily se rozvody, vodní pumpa, mot. olej, vzduch fitr, a od tý doby to dělá. Si pamatuju, když jsem jel ze servisu, tak mi to málem chcíplo. Vůbec mě nenapadlo, že by to s tím mělo něco společnýho :myslim

Vyměníme ty svíčky, a pak se uvidí:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...