Sign in to follow this  
Followers 0
Dzandra

Svíčky na 106 1.0

19 posts in this topic

Hojte, rád bych se zeptal, jaké do 106tky montujete svíčky a jak často je měníte. Nějak mi to začína krapet lenivět a jaksi mi to někdy nepochopitelně chcipne. Hlavně ze startu. Klesnou otačky a zadusí se to. Mám najeto 56 000 km a ješte jsem svíčky neměnil (snad to není hovadstvoú :myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Mnoo, asi takhle: v servisu Peugeot mají interval výměny svíček 20000km. Sice můžou vydržet déle, ale po 56 tisících už asi mají svá nejlepší léta za sebou. ;)

Co se týká typů, který se tam dají dát, tak obecně skoro cokoliv, ale vždy se doporučuje držet se tím, co doporučuje výrobce (nejen u svíček, to platí i u oleje, atd.) a výrobce pro motor s objemem 1.0 (typ CDZ i CDY) doporučuje: Bosch F7DCOR, Champion RC9YCC, NGK BCPR6ES ;)

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

Kurte, nenajdeš někde přesny svíčky na model motoru KFW 1,4i r.v.2000, všude maji v katalogu jen motor KFX :(

Díky za ochotu :super

Bohužel, nemůžu sloužit - taky jen KFX (Bosch FR 7 LDC) - ale u Pažoutů by Ti to měli normálně říct. :nevim

Aaaa, tak aspoň něco: Boschácký katalog, je tam i KFW ;)http://edisk.cz/stahni/55f57d615cfa3fd3095ee7586864fdf28b390c63

[upravil dne 9/7/2006 Kurt]

Moc díky! :super

[upravil dne 9.7.06 Citros]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koš dával na ten 106kovej 1,4motor Bosh super 4 a prej je to super,tak nevím...ale stáli teda 500kč 4ks:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim pane,

svicky... nedavno jsem to resil u sve 106... nechal jsem si je vymenit u Peugeotu ... dali mi tam nejake francouzske od E...... muzu se doma juknout, vyhodil jsem je behem 500km, prechody otacek s nima staly za h..... Dal jsem NGK a zadnej problem, spokojenost... puvodni byly take NGK, menil jsem je na 52 000km. J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám taky NGK. měnil jsem je ve 120k, teď mám 180k a jsou stále bez problémů.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vzdy pouzival Bosh i na svem bejvalem citroenu, Eqviem nebo jak se to pise ty franc. potvory jsou ale k nicemu - fakt nic nevydrzi. NGK jsem na motorech PSA nezkousel tedy si necham poradit. Ale i tak furt zvazuji jestli Bosh nebo NGK. Jinak podle me zivotnost svicek 20-30k.

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Citros

ty bosh super4 jsou pry dobry, ale nemam rad nejaky experimenty protoze pak v zime chces natocit a prd. Neco jako brisk - tuning svicka na motorech PSA...

No já nevím, ale on asi bude trochu rozdíl, jestli dělá pokusy Brisk nebo Bosch. ;)

Ale neříkám tak ani onak - mám klasický předepsaný Boschky.

jj to mas pravdu... taky nedam na Bosh dopustit ikdyz zrovna model super4 neznam - urcite bude OK,

spis me zajima srovnani Bosh vs. NGK :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to já zase Bosche rád moc nemám. Měl jsem je ve fávu a nevydržely nic. Kamarád měl taky a taky mu hodně odcházely. Já jsem spokojenej s NGK. Ovšem ve Fordu mám Bosch a taky už mají kolem 50k a stále v pohodě. Tak babo raď...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tam stále mám ty staré už májí chuděry 56 300 a dneska jsem prošel i emise, koupil jsem sice bosch super 4, ale jeste jsem je tam nestihl dát. Snad mi do mé jednanulky 37kw budou pasovat a mi nebudou dělat nějaký problém. Jinak mi začíná dřít pravá přední przda, takže se zas budu muset podívat co s tím. Asi nevím co s penězi :roker:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dzandra

NO koupil jsem tam nějaké super 4 od boshe. Jen bych se chtěl zeptat , ohledně palivové filtru, jak často se má měnit. Vyměnil jsem svíčky, jede to nějak lépe a brzdové destičky. JO a nedře brzda, ale odcházi prý ložisko nebo co. :myslim:myslim

Já jsem měnil filtr po 75tkm a byl už pořádně zasviněnej, auto po výměně ožilo, jinak svíčky mám nový a občas (jednou za měsíc) mě to taky chcípne když vyřadím kvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to taky chcípalo po startu, kolísaly otáčky... Měnil jsem u 106 1.0i 33kW na 65tkm za čtyřbodovky BERU Ultra-X (UXF79), u Barumu po slevě za 550 sada. Zatím (3 měsíce - 3 tkm) spokojenost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přidávám se k tématu. Mladá má 106 rv.96 1.0 33kW a taky jí to občas blbne. Má to tendenci po nastartování chcípnout. Tak se naučila po nastartování trošku prošlapat plynovej pedál - jen tak lehce a vše je pak OK.

A je fakt, že to dělá jen někdy a nezáleží ani na počasí ... Je to záhada:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: *jose*

to MJSytic: me chcípání auta ustalo po výměně svíček, silné kolísání otáček a cukání po rozjezdu dokud není zahřátý motor až 2 tisíce na to po výměně rozvodů...

jinak s prošlápnutím plynu to bylo u mě dtto

[upravil dne 23.11.06 *jose*]

Právě, že když se auto kupovalo, tak to bylo OK. Nechalo se to zkontrolovat - měnily se rozvody, vodní pumpa, mot. olej, vzduch fitr, a od tý doby to dělá. Si pamatuju, když jsem jel ze servisu, tak mi to málem chcíplo. Vůbec mě nenapadlo, že by to s tím mělo něco společnýho :myslim

Vyměníme ty svíčky, a pak se uvidí:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.