Sign in to follow this  
Followers 0
kapitán

Tragédie

4 posts in this topic

moje milovaná 605 SvDt jala se chovat značně antipaticky. Počalo to únikem oleje ze serva - teče to levým podběhem na zem- odkud nevím. Sem tam stávkuje spojka - při nastartování plně nevypíná. Tzn. že člověk musí startovat se zařazeným rychlostním stupněm-auto začne popojíždět, potom řadím jak ve V3S bez spojky a záhy opět začne vypínat. Že by ovládání spojky? Je tam nějaký samostav nebo něco, kde by mohli vznikat vůle? Kolik stojí nová lamela? A co mě dorazilo bylo, že z čista jasna umřela klimatizace - display zhasl, nefunguje ventilator, nic. Je tam nějaké relé, které napájí celý systém? Pojistky o.k.

Mám 605 půl roku a nejazdil jsem s ní přes 30000 s maximální spokojeností. A tohle všechno během 3 dnů. Jo ještě jedna věc: K čemu je plastová krabice na pravém podběhu v motorovém prostoru? Vevnitř nic není, jsou tam jen dva odpojené konektory.?????????????????????, Díky za pomoc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krabice na podbehu = krabice na ridici jednotky: EGR, ABS, apod. Musim se na to presnejc podivat, co tam vsechno mam.

Klima - bezne byva v okruhu klima snimac, ktery snima tlak v chladiciho media, a kdyz je moc NIZKY = unik chladiva, tak to klima ani nepusti. Rele tam taky jsou.

Olej - nemas hydraulickou spojku a neutika ti prave z ni ten olej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc za rady! Spojka je mechanická, lanko, bowden. Připadá mi spíš, jakoby nějaký samostav u pedálu někdy lanko zcela nenapnul, či co. Olej teče ze serva, už se na tom pracuje. V té krabici nad podběhem mám zasunutou jednu desku, do ní milion drátů...

Jak ti vychází spotřeba? Od kolika otáček ti bere turbo? Když jsem si svoji 605 koupil, tk mi připadal zátah turba poměrně pozdní (1900 ot.), ale asi jde o zvyk. Ten motor se ale jinak opravdu mooooc povedl - na to, ze to auto ma deset let a nějakých 300000 za sebou, tak leckterý řidič nepoměrně dražšího a novějšího vozu zná 605 jenom ze zadu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotreba - nevim, asi do 8.5l nafty, Praha+dalnice, momentalne mi nejde pocitadlo km (ulomil jsem asi reset), ale proti 10l benzinu u minuleho auta je to znatelne min.

Turbo - presne tak, 1900 otacek je nastup.

Motor je super, o tom zadna, ted jsem ho trochu prohnal po dalnici, abych vymetl pavouky (3750 ot. / asi 170 km/h). Mel jeste dost rezervu, ale zas ho nechci moc honit, prece jen neni nejmladsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.