Stenli1980 Odesláno 5. červenec 2006 Sdílet Odesláno 5. červenec 2006 Mám problem s PEUGEOT 309 14i.Když jedu tak my občas škubne motor děláto večinou když ubírám plyn nebo rychlejš přidám vždycky to škubne už si nevím rady neví někdo čím to muže být Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 6. červenec 2006 Sdílet Odesláno 6. červenec 2006 Mozu to byt sviecky, zapalovacie kable, rozdelovac, pripadne opotrebovany potenciometer skrtiacej klapky (plynu). Je toho dost... Najskor by som zacal svieckami. Mne auto obcas skubalo v zabere okolo 2000-2500ot pri pridani plynu, ked som mal zahriaty motor. Po vymene sviecok je to OK. (Sviecky som mal NGK, mali najazdene cca 24000km.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raa Odesláno 6. červenec 2006 Sdílet Odesláno 6. červenec 2006 S velkou pravdepodobnosti to muze byt opotrebovany potenciometr, ale vymenou svicek a vycistenim kabelu+rozdelovace urcite nic nezkazis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardaned Odesláno 6. červenec 2006 Sdílet Odesláno 6. červenec 2006 Dělá mi to něco podobného a vím na 90 %,že je to potenciometrem.Zatím jsem to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav1980 Odesláno 7. červenec 2006 Sdílet Odesláno 7. červenec 2006 a kde ten potenciometr najdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 9. červenec 2006 Sdílet Odesláno 9. červenec 2006 Původně zaslal: Stanislav1980 a kde ten potenciometr najdu. Otvor kapotu motora, pozri sa na system sania/vstrekovania spredu. Po lavej strane systemu je plynove lanko a ovladac skrtiacej klapky (zle nazyvany \"krokovy motor\") a presne na opacnej strane, kde sa taha lankom, je potenciometer. Je to taka cierna krabicka priskrutkovana o system sania z pravej strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 9. červenec 2006 Sdílet Odesláno 9. červenec 2006 Mě to ted dálo taky,vyměnil sem svíčky a vše je OK:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stenli1980 Odesláno 10. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Původně zaslal: Stenli1980 Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr. Tlumočník!!! Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stenli1980 Odesláno 10. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TBK Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Původně zaslal: Kurt Původně zaslal: Stenli1980 Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr. Tlumočník!!! Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ? Stenli1980[/i] Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví. No nejspíš to tvé \" a je to KO\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardaned Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 s tím potenciometrem jde maličko pootáčet - otvory pro upevňovací šroubky jsou oválné.Zkus s ním pohnout a uvidíš co to udělá.Holt je to metoda POKUS - OMYL.Ale nechají se s tím volnoběž.otáčky upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 10. červenec 2006 Sdílet Odesláno 10. červenec 2006 Otazka znie, ci je tam ten spravny potenciometer (dobre hodnoty odporu), ale asi hej. Volnovezne otacky sa na striekackach nesteluju (maximalne tak tou dorazovou skrutkou volnobehu), su jednoducho pevne dane podla prevadzkoveho rezimu motora. Ak su zvysene (aj po zahriati), tak je nieco zle. Moze byt zle napr. netesniace hadice podtlaku, vadny nastavovac skrtiacej klapky, ale moze to byt aj tym potenciometrom. Hlavne, ked boli pred vymenou v poriadku. Ked je zle zostelovany potenciometer s ECU, tak si ECU moze mysliet, ze je stale pridany plyn... To len taka uvaha. Bolo by asi vhodne najprv resetnut ECU odpojenim baterky, ak si tak uz neurobil. Mozno to pomoze. Mimochodom, kde si zohnal ten potenciometer a kolo stal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stenli1980 Odesláno 11. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. červenec 2006 Tak ECU jsem resetoval a otáčky jsou pořád zvedlé i za studena i za tepla furt stejné.Ten potenciometr nevím kolik stojí já jsem je našel vyhození celí ti stříkací jednotky takže i krokače atd. našel jsem garážníci vyhodi všechno a zrovna to bodlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 11. červenec 2006 Sdílet Odesláno 11. červenec 2006 Já měl taky jednou zvedlé otáčky a bylo to špatným zasazením lanka od plynu u karbece (mám 205 1.4 ), lanko vypadá jako zastrčený, ale po zahejbání si teprve pořádně sedne....Ale to by byla asi moc jednoduchá chyba co:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cipisek Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Ahoj,už nekdo zjistil co stoji ten potenciometr?Taky mam problem z cukanim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr4Gon Odesláno 24. květen 2007 Sdílet Odesláno 24. květen 2007 Taky by mě to zajímalo,bohužel mam stejnej problem s tim zas*anim cukánim:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 24. květen 2007 Sdílet Odesláno 24. květen 2007 panove a co trochu pohledat? mam s tim najeto uz pres 15tkm a je to ok :papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maple Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Původně zaslal: maple Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji Napis do noveho tematu, takhle to zapadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.