Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Škubaní auta POMOC


Stenli1980

Recommended Posts

Mozu to byt sviecky, zapalovacie kable, rozdelovac, pripadne opotrebovany potenciometer skrtiacej klapky (plynu). Je toho dost...:myslim Najskor by som zacal svieckami. Mne auto obcas skubalo v zabere okolo 2000-2500ot pri pridani plynu, ked som mal zahriaty motor. Po vymene sviecok je to OK. (Sviecky som mal NGK, mali najazdene cca 24000km.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Stanislav1980

a kde ten potenciometr najdu.

Otvor kapotu motora, pozri sa na system sania/vstrekovania spredu. Po lavej strane systemu je plynove lanko a ovladac skrtiacej klapky (zle nazyvany \"krokovy motor\") a presne na opacnej strane, kde sa taha lankom, je potenciometer. Je to taka cierna krabicka priskrutkovana o system sania z pravej strany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Stenli1980[/i]

Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví.

:bojim

No nejspíš to tvé \" a je to KO\" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazka znie, ci je tam ten spravny potenciometer (dobre hodnoty odporu), ale asi hej. Volnovezne otacky sa na striekackach nesteluju (maximalne tak tou dorazovou skrutkou volnobehu), su jednoducho pevne dane podla prevadzkoveho rezimu motora. Ak su zvysene (aj po zahriati), tak je nieco zle. Moze byt zle napr. netesniace hadice podtlaku, vadny nastavovac skrtiacej klapky, ale moze to byt aj tym potenciometrom. Hlavne, ked boli pred vymenou v poriadku. Ked je zle zostelovany potenciometer s ECU, tak si ECU moze mysliet, ze je stale pridany plyn... To len taka uvaha. Bolo by asi vhodne najprv resetnut ECU odpojenim baterky, ak si tak uz neurobil. Mozno to pomoze.

Mimochodom, kde si zohnal ten potenciometer a kolo stal?:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 9 měsíců později...

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: maple

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Napis do noveho tematu, takhle to zapadne :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...