Sign in to follow this  
Followers 0
Stenli1980

Škubaní auta POMOC

22 posts in this topic

Mám problem s PEUGEOT 309 14i.Když jedu tak my občas škubne motor děláto večinou když ubírám plyn nebo rychlejš přidám vždycky to škubne už si nevím rady neví někdo čím to muže být Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozu to byt sviecky, zapalovacie kable, rozdelovac, pripadne opotrebovany potenciometer skrtiacej klapky (plynu). Je toho dost...:myslim Najskor by som zacal svieckami. Mne auto obcas skubalo v zabere okolo 2000-2500ot pri pridani plynu, ked som mal zahriaty motor. Po vymene sviecok je to OK. (Sviecky som mal NGK, mali najazdene cca 24000km.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S velkou pravdepodobnosti to muze byt opotrebovany potenciometr, ale vymenou svicek a vycistenim kabelu+rozdelovace urcite nic nezkazis...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stanislav1980

a kde ten potenciometr najdu.

Otvor kapotu motora, pozri sa na system sania/vstrekovania spredu. Po lavej strane systemu je plynove lanko a ovladac skrtiacej klapky (zle nazyvany \"krokovy motor\") a presne na opacnej strane, kde sa taha lankom, je potenciometer. Je to taka cierna krabicka priskrutkovana o system sania z pravej strany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to ted dálo taky,vyměnil sem svíčky a vše je OK:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Stenli1980

Tak jsem vyměnil ten POTENCIOMETR a je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO nevím jestli to muže bejt že je špatně seřízenej ten potenciometr.

Tlumočník!!!

Mohl bych požádat o překlad této části věty \"je to OK ted už sundat otáčky motoru při volnoběhu a je to KO\" ?:nevim

Stenli1980[/i]

Co na tom nechápeš auto už neškube ale má zvedlé otáčky pří volnoběhu tak se ptám jestli někdo neví.

:bojim

No nejspíš to tvé \" a je to KO\" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tím potenciometrem jde maličko pootáčet - otvory pro upevňovací šroubky jsou oválné.Zkus s ním pohnout a uvidíš co to udělá.Holt je to metoda POKUS - OMYL.Ale nechají se s tím volnoběž.otáčky upravit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otazka znie, ci je tam ten spravny potenciometer (dobre hodnoty odporu), ale asi hej. Volnovezne otacky sa na striekackach nesteluju (maximalne tak tou dorazovou skrutkou volnobehu), su jednoducho pevne dane podla prevadzkoveho rezimu motora. Ak su zvysene (aj po zahriati), tak je nieco zle. Moze byt zle napr. netesniace hadice podtlaku, vadny nastavovac skrtiacej klapky, ale moze to byt aj tym potenciometrom. Hlavne, ked boli pred vymenou v poriadku. Ked je zle zostelovany potenciometer s ECU, tak si ECU moze mysliet, ze je stale pridany plyn... To len taka uvaha. Bolo by asi vhodne najprv resetnut ECU odpojenim baterky, ak si tak uz neurobil. Mozno to pomoze.

Mimochodom, kde si zohnal ten potenciometer a kolo stal?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ECU jsem resetoval a otáčky jsou pořád zvedlé i za studena i za tepla furt stejné.Ten potenciometr nevím kolik stojí já jsem je našel vyhození celí ti stříkací jednotky takže i krokače atd. našel jsem garážníci vyhodi všechno a zrovna to bodlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl taky jednou zvedlé otáčky a bylo to špatným zasazením lanka od plynu u karbece (mám 205 1.4 ), lanko vypadá jako zastrčený, ale po zahejbání si teprve pořádně sedne....Ale to by byla asi moc jednoduchá chyba co:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,už nekdo zjistil co stoji ten potenciometr?Taky mam problem z cukanim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky by mě to zajímalo,bohužel mam stejnej problem s tim zas*anim cukánim:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

panove a co trochu pohledat?

mam s tim najeto uz pres 15tkm a je to ok :papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: maple

Zdravím všechny,jsem zde novej a potřeboval bych od vás radu.Mam Peugeot 806 2.0 benzín,r.v. 1996.Mam problemy se škubánim a dokonce i chcípáním auta za jízdy.Pokaždé,když se mi tohle stane,prostřiknu klapku sprejem na čištění klapek a na nějakou dobu je to dobré,myslíte si,že je to na výměnu škrtící klapky?Děkuji

Napis do noveho tematu, takhle to zapadne :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.