Sign in to follow this  
Followers 0
Saimon1

Po vyp. klíčku zapal. pořád svítí kontrol. bat. Vyřešeno!

12 posts in this topic

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

[upravil dne 8/7/06 Saimon1]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Saimon1

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

No buď je tam někde odběr, nebo se ti speklo relé dobíjení.

Najdi relátko na dobíjení a zkus ho proměřit. TAky by v něm mělo cvaknout, když vypneš klíček. Třeba na Shade šel urazit vršek, očistit a přihnout kontakty, ale tady bude asi lépe provedené :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud vim tak peugeot ma 4 polohy klicku (0,pro prislusenstvi,pro jizdu,startovani),na rozdil od vetsiny jinych aut ktery maj jen 3. Mozna bude nekde bota prave tam,pripadne jestli se pri startovani nekdo neoprel o nejaky drat... kontrolka baterie sviti prave v poloze \"prislusenstvi\" Tak to je alespon u 306. Jeste zmer,jestli to dobiji,pokud ne,bude asi vadnej regulator.Muze tam bejt skatulka,nebo to muze bejt uz na alternatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me se to stalo u feldy. Kontrolka dobijeni sice jen problikavala, ale i po vytazeni klicku. Problem byl v alternatoru, ale nevim jestli konkretne rele nebo nejakej regulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta 205 1.8 GLD je z roku 1985. Do alternátoru vedou dva kabely, jeden je ze startéru druhý tenký vede asi do palubky, když ho vytáhnu z alternátoru, tak ta kontrolka zhasne, teď jsem to zkoušel, tak bude asi vadný altík !

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ten tenký kablín z alternátoru vede právě k té kontrolce dobíjení. A znamená to, že máš vadný regulátor v altíku - takže oprava či výměna alternátoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten regulátor je zalisovaný v tom altíku s uhlíkama, takže výměna alternátoru za druhý. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no u alternatoru s integrovanym regulatorem to bejva udelany tak,ze de regulator odmontovat,bejva to takova mala skatulka prisroubovana k deklu a vede do ni prave ten dratek. Aby se kvuli tomu menil celej altik,to se mi nezda..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Saimon1

Ten regulátor je zalisovaný v tom altíku s uhlíkama, takže výměna alternátoru za druhý. :(

No vida, regulátor přímo na altíku, to sem netušil jak je 205 moderní vůz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Saimon1

Prosím o pomoc, kamošovi jsem pomohl z mé 205ky nastartovat přes startovací kabely jeho auto a od té doby mě svítí po vypnutí klíčku zapalování kontrolka baterie (dobíjení) !!! Po nastartování samozřejmně zhasne, tak nevím co s tím !!!

[upravil dne 4/7/06 Saimon1]

Mě to samé dělalo u 406 a byla špatná dioda v altíku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diody jsem proměřil a vpořádku. Zjistil jsem, že vinutí jde do zkratu, takže jsem na vrakáču koupil druhý za 1.500,- a vše OK !!! :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.