pavex

motorizacia v 806 tke

15 posts in this topic

Ahojte,

zaujimalo by ma ake motory (naftove) sa montovali do tohto modelu a do akej miery sa lisili od Citroena.

Aky je vlastne rodiel v motorizacii medzi 806 a Evasion?

Mozete sem niekto vlozit fotografie aj s popisom typu motora?

Ja mam totiz v papieroch 2,0HDI a vykon 66kW, co sa mi nezda. Da sa nejako z motora zistit aky je to model?

P. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen a Peugeot nemá žádný rozdíl v motorizaci. Oba typy používají totožné motory, jemom s malými odlišnotmi v software. Diesely se montovaly: 1.9TD(1905cm) 67,5kW, 2.1TD(2088cm),80kW a 2.0HDi. Přesný objem ani výkon HDička neznám. Já osobně jsem byl přesvědčen, že 806 má silnější verzi HDi, ale 66kW nemohu vyloučit. V koncernu každopádně existuje a montoval se třeba do Xsary Picasso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co jsem koukal, tak 2.0HDi je pro P806 vsude uvaden 80kW 110 koni... ale nevim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také mi připadá nelogické, aby byla na takhle velké auto použita slabší verze motoru HDi. Ale u Citroenu nikdo neví. Já bych ho nedal ani do toho Picassa - a je tam. Sranda je, že dnes se do Xsary Picasso montují nové motory 1.6HDi (stejné poušívá Peugeot třeba v 307) a ty jsou o víc než třetinu výkonnější než původní 2.0 HDi. Tento motor byl asi nějaký úlet Citroenu. Slyšel někdo z vás, že by se montoval 2.0 HDi 66kW do některého typu Peugeota?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Evasion 2.0HDI 110 kobyl a jede to sluso ! Ale kdyz sem si to nechal od znamiho pritahnout z nemec tak mi rikal ze at si vemu tu silnejsi verzi HDI. Tak podle toho se asi dala i slapsi verze ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Ulysse 2.0 JTD -> je to to samy jako Evasion a 806 a taky mam 80kW a o 66kW verzi jsem neslysel, to meli snad jen ty 1,9 TDI. Chci se zeptat jestli taky nekomu s 2.0 HDI kdyz tomu poradne slapne na plyn tak mezi 2000 a 3000 otacek tak trochu klepe v motoru? Dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako sa da zistit (pohladom na motor) ci je motor 1.9TDi alebo 2.0HDi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nevim, ale jestli chces, tak ti muzu vyfotit muj motor a muzes to porovnat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám 1.9 TD a to je standartně vypadajísí diesel s čerpadlem Bosh nebo Lucas. Používá jenom jednoduchou řídící jednotku, takže se nedá čipovat a nemá ani palubní počítač. Turbo má ze zadu, takže není vidět. Nemá žádné plastové kryty. Je vidět celé čerpadlo a vstřiky včetně trubiček a přepadů. Za víkem ventilů je přidělané k hlavě válců paroží od turba a hliníková nádrž tlakového vzduchu je hranatá, spojená tlustou hadicí s Intecoolerem a umístěná zezadu nad motor. Olej se nalévá na stejném místě jako je měrka oleje a to přibližně veprostřed motorovéhu prostoru.

HDi má podle mě turbo paroží zepředu a na dolití oleje má zvlášní víčko poblíž masky a vlevo od středu motorového prostoru. Samotná měrka oleje sice je na stejném místě jako u 1.9TD ve středu u masky, ale není uprostřed víka na nalévání oleje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi těch HDi provedení přecejen bude víc. Když dolejváš olej, tak musíš vytáhnout měrku? Prochází přímo středem víčka?

Já to takhle mám. Ale Evasion, ke kterému mimo jiné patří český manuál z této diskuse to má tak jak jsem popsal v předchozím příspěvku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: JKosta

Slyšel někdo z vás, že by se montoval 2.0 HDi 66kW do některého typu Peugeota?

Určitě se montoval do 307sw před faceliftem, píšou to v manuálu (u sebe ho nemám, ale jsem si jistej, že nekecám).

Já sám mám 100k verzi a jsem naprosto spokojenej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merku mam asi uprosted (pod nadrzkou chladici kapaliny) a vicko na dolivani je v leve casti v zadu (naprosto priblble!!!) jako \"uz pod pristrojovkou\", musi se dolivat dlouhym trichtirem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: orlik.99

Ja mam Ulysse 2.0 JTD -> je to to samy jako Evasion a 806 a taky mam 80kW a o 66kW verzi jsem neslysel, to meli snad jen ty 1,9 TDI. Chci se zeptat jestli taky nekomu s 2.0 HDI kdyz tomu poradne slapne na plyn tak mezi 2000 a 3000 otacek tak trochu klepe v motoru? Dik

Asi nepotesim. Mam 806 1.9TD a klepani bylo podobneho razu. Znamy co to servisuje tipoval v 1. kole zdvihatko, v 2.kole lozisko na klice nebo ojnicni cep. Bohuzel je to cep a musim menit pist - je to ta nejhorsi varianta - vetsinou se dela vymena vsech 4 pistu, a k tomu lozisek atd., cena 30-40kkc. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.