pigi.jakub

Geometrie

15 posts in this topic

Pred rokem jsem dal v Temposervisu v OL za geometrii predni a zadni napravy 750kc. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Uherském Hradišti to stojí na Laseru 600,- A ten človíček je fakt machr. Než jsem přeběhl cestu a odevzdal 2 papíry a vrátil se, tak auto už stálo venku i odskoušené. A ne Peugeoty je asi nějak zatížený. Má všude po dílně plakáty 406,405 a tak :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

hlavne to chce nechat delat tam, kde umi geometrii na 406ky, pac to neni zas tak jednoducha vec, hlavne zadni naprava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ještě jedna otázka má cenu dělat teď geometrii když si chci příští měsíc nechat měnit tlumiče??(abych to nedělal včil zbytečně dvakrát)..

Mám radši koupit plynové nebo kapalinové tlumiče???

[upravil dne 6/7/06 pigi.jakub]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak super,já si chtěl otestovat Peugeot servis tak sem tam zajel na výměnu čepů a seřízení geo.,něco mi klepalo na levém předku.Po chvíli prišel technik,že jsou čepy v pořádku a že se teda podívá na tu geometrii. - Za 1,5hod.vrátil auto a já jen z dálky slyšel,že bylo vše v pohodě. Nechal jsem tam litr a spokojeně odcválal (samozdřejmě i se stejným klepáním).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pigi.jakub

Jo ještě jedna otázka má cenu dělat teď geometrii když si chci příští měsíc nechat měnit tlumiče??(abych to nedělal včil zbytečně dvakrát)..

Mám radši koupit plynové nebo kapalinové tlumiče???

[upravil dne 6/7/06 pigi.jakub]

Ne nemá, ačkoliv se u Peugeotů po výměně tlumičů odklony nemusejí nastavovat, je to na 100% lepší udělat geo po výměně, kola budou mít trochu jiné postavení, jak se to povolí a utáhne a zejména po výměně uložení tlumičů....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vodík

Tak super,já si chtěl otestovat Peugeot servis tak sem tam zajel na výměnu čepů a seřízení geo.,něco mi klepalo na levém předku.Po chvíli prišel technik,že jsou čepy v pořádku a že se teda podívá na tu geometrii. - Za 1,5hod.vrátil auto a já jen z dálky slyšel,že bylo vše v pohodě. Nechal jsem tam litr a spokojeně odcválal (samozdřejmě i se stejným klepáním).

Klepání bývá typicky vůle v svislých táhlech stabilizátoru (tzv. kost). Na geometrii nemá žádný vliv (proto mechanik asi měl pravdu, on zkontroluje vůle v řízení a pak geometrii).

Svislá táhla zabraňují náklonu auta v zatáčkách. Oprava asi 500 Kč jedna strana.

Fakt je, že mechanik tě měl upozornit na vůli ve svislých táhlech - kontroluje se to pajcrem nebo i rukou a je to základní kontrola na 406.

[upravil dne 7.12.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo dík,já si to myslím taky,ale až zítra se teprve dostanu sám pod auto.Já jim tvrdil,že něco klepe (je jedno co,prostě klepe) a odjížděl jsem s pocitem,že si vymýšlím.

Tak čau a ať nám šlapou.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.