varuz

zapojení spínače stěračů

14 posts in this topic

Jsem už zoufalej a potřeboval bych poradit, jak zapojit páčku na stěraše. No totiž chci vyměnit starou páčku za novou a ty páčky maj úplně rozdílný štekry a ještě k tomu stará má 6 vývodů a nová 7. Tak jsem ten štekr rozpáral a zkoušel jsem najít kam co patří, ale nepodařilo se. Taky nevím která poloha co znamená. Jsou tam tři poohy směrem dolů. Jestli je první cyklovač a pak malej a velkej posuv, nebo nejdřív vlastně pomale ja rychlej posuv a pak cyklovač? No prostě potřebuju poradit co ty jednotlivý kolíky v řadě znamenaj. zejtra se pokusím sem umístit foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A taky ještě na tý páčce jakou vlastně štekry dva: jeden má 7 vývodů a pak je tem ještě jeden takovej stranou a ten má 3 vývody, myslím, že ten by měl bejt na cyklovač, ale ve schématu jsou do thodle štekru pouze 2 dráty. Zatím cyklovač zapojovat nebudu, ten přijde na řadu až zvládnu to základní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

našel by se prosím někdo, kdo by byl schopen naskenovat, nebo nějak jinak poslat majlem na va_ruz@volny.cz schema jenom tý páčky a co kterej kolík znamená, to by mi mooooc pomohlo a budu se revančovat jakkoli to bude možný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Člověče, kdybys místo psaní těch zoufalejch příspěvků radši k někomu zajel mrknout, už to máš dávno hotový...

Já tu mám už pěkně dlouho vyndanou jednu celou palubku, i s kabeláží, a nadto teďka dělám elektriku na ségřině 205-ce - zrovna je z ní taky vyndaná palubka a vše je vidět jak na dlani...

Stačí jen nebýt líný, a přijet si, ostatně si vzpomínám, že jsi si chtěl přijet pro závěs... Tu kabeláž ti dám klidně k tomu - ale dlouho to tady skladovat nebudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, a k těm dalším dotazům: kabeláž pro model cyklovač/necyklovač je totožná - stačí jen dát tam páčku s polohou cyklovače, vyhodit propojku a doplnit relé.

A ten třípinový konektor na páčce je k zadnímu stěrači.

Share this post


Link to post
Share on other sites

přijedu si určitě, teď mám 4 dny volna tak bych se mohl stavit od čtvrtka do neděle tak dej vědět, kdy z těchto dnů bych se určitě stavil. Nebo bysme se dohodli že az budu jeden z těchto dnů v praze, že zavolám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja k ještě k tomu zapojení: já jsem původně měl ještě ty úplně starý páčky a tam to právě stejný neni tam jsou vdě řady po třech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo. Takže:

ve čtvrtek (zítra) nejsem, jedem na vodu.

V pátek naopak jsem, to by asi bylo nejlepší, cca od 14hod - ale zřejmě budu mít docela dost práce, takže ti můžu vystrčit ven auto, palubku atd., ale hloubat budeš muset víceméně sám...

V sobotu a neděli ještě nevím, ale pokud bude rozumné počasí, budem chtít s mladou někam vyrazit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jo v pátek bych se asi zastavil. Vím, že jedu do Prahy, ale naveď mě, abych si našel nějakou rozumnou cestu. Vezmu si teda to tažný a uvidíme ještě, co dál asi toho máš víc co? Zkusím to stihnout přijet těsně před 14 hodinou, protože bych měl bejt v 19:00 zase doma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tomu zapojení - jo, liší se starý a nový model (hranatá a kulatá páčka), mají jiné konektory. Ale v rámci modelu je to pak stejné - na tomhle novějším modelu jsme to taky měli bez cyklovače, a stačilo tam jen dát páčku s polohou i pro cyklovač, na pojistkovce vyhodit propojku a dát tam příslušné cyklovací relé - a fungovalo to.

Pro mě za mě, když už to bude vyndané, si můžeš proměřit, který pin ze starého konektoru odpovídá kterému novému - ale je to tak trochu práce pro vraha, jednodušší je jen vyměnit ten jeden svazek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praha 6 - Dejvice, z Vítězného nám. (\"Kula?ák\" ) kousek směrem dolů (na Roztoky), více info po tel.

Moc před 14hod nemůžu, spíš těsně po.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak už mě zase dlouho vše fungovalo bez závad :-))), až na to, že když sepnu páčkou aby trošku stříklo na sklo a setřelo, tak mě ty zasrané stěrače jednou snad 2 minuty. Měl jsem tu páčku venku a vystříkal kontoxem, pak to začalo dělat. Myslíte, že to má s tím něco společného ? Cyklovač nefunguje vůbec. On fungoval předtím jen občas. Je v háji relé, nebo mám pořádně vyčistit ten spínač od toho zasraného kontoxu ? Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi máš pravdu, dneska jsem se s tím drbčil a málem jsem to s těma promrzlýma rukama rozflákal. Poslouchal jsem cvakání relé a občas sepne, občas ne, tak jsem to usoudil dříve než si to napsal. Každopádně si potvrdil mé tvrzení. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.