OndraCaha Odesláno 1. červenec 2006 Sdílet Odesláno 1. červenec 2006 Poradtě prosím někdo, začínám být zoufalý... Moje 306 s motorem 1.6 r.v. 10/1997 najeto 90 tis. km, žrala olej. Svěřil jsem jí tedy místnímu vyhlášenému motoráři, který měl vyměnit těsnění ventilů a hlavy. To udělal. Od této výměny však motor netáhne (víc jak 130km/h neudělám) a navíc nějak hodně žere benzín cca 10l/100km. Nevím zda už to pozoruju moc, ale zdá se mi, že na volnoběh kolísají otáčky mezi 850-900. Co se mohlo stát, nebo co udělal špatně? díky za každou radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. červenec 2006 Sdílet Odesláno 1. červenec 2006 To asi nebude moc vyhlášený :-). Zkus si zjistit a toho mechanika zeptat jak to nastavoval atd. TU5JP jsou dvě varianty 90 a 100 PS. Podívej se na VIN a zjisti jestli máš pismeno T někde jak jsou tečky (nevím z hlavy) VF37-NF....3xxxxxxx. - je typ karoserie, to za 3 není podstatné. Jestli je tam T máš 100 PS. Dost lidí si to plete, nedá se to jinak poznat a je toho málo. [upravil dne 1.7.06 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraCaha Odesláno 1. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2006 VIN je VF37ENFZE3xxxxx takze 90 PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
starter Odesláno 1. červenec 2006 Sdílet Odesláno 1. červenec 2006 můj kámoš byl jednou taky u vyhlášenýho servismana, vyměňoval mu hardyspojku, vůz mu byl vrácen, ale s jinou lambda sondou, taky se mu zvýšila spotřeba a když se koukl na ni tak se málem zhrozil, ožvejkaná sikovkama prostě jak u toho nejsi v servisu tak nevíš co se děje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraCaha Odesláno 2. červenec 2006 Autor Sdílet Odesláno 2. červenec 2006 Jo to by byla paráda, kdybych našel mechanika, kterému bych mohl koukat na ruce... Pokud někdo někoho takovýho znáte tak mi ho doporučte. Já už opravdu nevím co s tím, jsem opravdu zoufalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saimon1 Odesláno 2. červenec 2006 Sdílet Odesláno 2. červenec 2006 A co rozvodový řemen ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 2. červenec 2006 Sdílet Odesláno 2. červenec 2006 Taky mi to tak přijde- nastavený o zub jinde, samotné sundání hlavy s tím nemá nic společného + pro jistotu vůle ventilů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 2. červenec 2006 Sdílet Odesláno 2. červenec 2006 Původně zaslal: Rebik Taky mi to tak přijde- nastavený o zub jinde, samotné sundání hlavy s tím nemá nic společného + pro jistotu vůle ventilů Já sem ssi taky říkal, že to vypadá jako přehozenej rozvoďák, ale nějak mi nedošlo, že sundaval rozvody, když o tom nemluvil, asi už stárnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ras Odesláno 4. červenec 2006 Sdílet Odesláno 4. červenec 2006 Mám taky po výměně gufer, těsnění, rozvoďáku, vodní pumpy atd. Taky to netáhlo, žralo to a mělo to děsný zvuk, nedrželo otáčky. Po zabroušení ventilů mi servisák hned řekl, že ventyly nastavil, ale chce to trochu pojezdit a nedivočit až si to sedne. Asi po 500 km jsem tam jel znovu na seřízení a teď je to OK. ras 306, 1.4, 55kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.