Sign in to follow this  
Followers 0
OndraCaha

prosím motoráře o pomoc

9 posts in this topic

Poradtě prosím někdo, začínám být zoufalý...

Moje 306 s motorem 1.6 r.v. 10/1997 najeto 90 tis. km, žrala olej. Svěřil jsem jí tedy místnímu vyhlášenému motoráři, který měl vyměnit těsnění ventilů a hlavy. To udělal.

Od této výměny však motor netáhne (víc jak 130km/h neudělám) a navíc nějak hodně žere benzín cca 10l/100km.

Nevím zda už to pozoruju moc, ale zdá se mi, že na volnoběh kolísají otáčky mezi 850-900.

Co se mohlo stát, nebo co udělal špatně?

díky za každou radu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To asi nebude moc vyhlášený :-). Zkus si zjistit a toho mechanika zeptat jak to nastavoval atd. TU5JP jsou dvě varianty 90 a 100 PS. Podívej se na VIN a zjisti jestli máš pismeno T někde jak jsou tečky (nevím z hlavy) VF37-NF....3xxxxxxx. - je typ karoserie, to za 3 není podstatné. Jestli je tam T máš 100 PS. Dost lidí si to plete, nedá se to jinak poznat a je toho málo.

[upravil dne 1.7.06 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites

můj kámoš byl jednou taky u vyhlášenýho servismana, vyměňoval mu hardyspojku, vůz mu byl vrácen, ale s jinou lambda sondou, taky se mu zvýšila spotřeba a když se koukl na ni tak se málem zhrozil, ožvejkaná sikovkama

prostě jak u toho nejsi v servisu tak nevíš co se děje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to by byla paráda, kdybych našel mechanika, kterému bych mohl koukat na ruce...

Pokud někdo někoho takovýho znáte tak mi ho doporučte.

Já už opravdu nevím co s tím, jsem opravdu zoufalej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi to tak přijde- nastavený o zub jinde, samotné sundání hlavy s tím nemá nic společného + pro jistotu vůle ventilů

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Rebik

Taky mi to tak přijde- nastavený o zub jinde, samotné sundání hlavy s tím nemá nic společného + pro jistotu vůle ventilů

Já sem ssi taky říkal, že to vypadá jako přehozenej rozvoďák, ale nějak mi nedošlo, že sundaval rozvody, když o tom nemluvil, asi už stárnu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám taky po výměně gufer, těsnění, rozvoďáku, vodní pumpy atd. Taky to netáhlo, žralo to a mělo to děsný zvuk, nedrželo otáčky. Po zabroušení ventilů mi servisák hned řekl, že ventyly nastavil, ale chce to trochu pojezdit a nedivočit až si to sedne. Asi po 500 km jsem tam jel znovu na seřízení a teď je to OK.

ras

306, 1.4, 55kW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.